آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان

مثلا اگر یک صفحه یک بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، پس یک Referring Domain دارد. اگر یک بک لینک از سایت تسنیم و یک بک لینک از سایت تابناک داشته باشد، پس دو Referring Domain دارد. و اگر دو بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، در‌واقع باز هم فقط یک Referring Domain دارد. Keyword Density یا چگالی کلمه کلیدی به تعداد دفعاتی اشاره دارد که یک کلمه کلیدی، نسبت به تعداد کل کلمات، در یک صفحه به کار رفته باشد. HTTP Status Code 301به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که صفحه مورد نظر بطور دائمی به آدرس جدیدی منتقل شده است. Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم.

آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان

پس درنتیجه زمانی که شما هدف خود را از راه اندازی سایت خود مشخص کردید می توانید بیان کنید که استراتژی سایت شما و هدف اصلی S.E.o سایت شما به چه دلیل است و برای رسیدن به آن هدف تلاش و همت کنید. برای انجام سئو خارجی راه زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. اما برخی از این تکنیک ها قبلا امتحان خود را پس داده اند و می توانید از آن ها برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید. استفاده از هدینگ و سرتیتر ها دو مزیت بزرگ را برای محتوای سایت دارد. اول آن که به وسیله ی هندینگ ها می توان اهمیت بخش های مختلف محتوا را به موتور جست و جو فهماند.

کانسپت کلمه کلیدی چیست؟

این کار تجربه کاربری خوبی را ایجاد نمی کند، چرا که کاربران به طور طبیعی تمایل دارند روی تصاویر و تیترها کلیک کنند تا در ادامه چیزی را بخوانند. مطمئنا شما هم نمی خواهید که لینک های داخلی هر یک از مقاله های شما فقط با عبارت “بیشتر بخوانید” باشد. اگر کلمه کلیدی هدف شما «بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک» است، استفاده از آن در تمام عناصر داخلی ذکر شده در بالا، کار عاقلانه ای نیست.

درامد سئو

درست مانند عنوان متا، سرتیتر (یا اصطلاحا هدینگ یا تگ h1) پست شما باید کاملا واضح و حاوی عباراتی باشد که کاربر آن‌ها را جستجو کرده است. با رعایت این قاعده، بار دیگر هم به گوگل و هم به کاربر اطمینان خاطر خواهید داد که با مطلبی با کیفیت روبه‌رو هستند. بحث محتوا در سئوی داخلی وب‌سایت آنقدر اهمیت دارد که بسیاری از کارشناسان شاخه‌ای جداگانه به‌نام سئوی محتوا برای آن در نظر می‌گیرند. در ادامه نگاهی به نکات مهم در زمینه سئو محتوا و انواع آن خواهیم داشت. البته سئوی تکنیکال به‌دلیل سروکار داشتن با طراحی وب‌سایت و تنظیمات فنی وب‌سایت طبق نظر بسیاری از کارشناسان سئو می‌تواند به‌عنوان شاخه‌ای کاملا جدا در نظر گرفته شود. نمودار زیر توصیف خوبی از انواع سئو و اقدامات هر کدام در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • جالب است بدانید کاربردهای این سرچ اینجین‌ها همچنان زیاد است اما احتمالا آن را با نام گوگل می‌شناسید!
  • SERP (Search Engine Result Page) به معنی صفحه نتایج موتور جستجو می باشد.
  • موتورهای جستجوی اولیه، نظیر آلتا ویستا یا اینفوسیک، الگوریتم‌های خود را جهت جلوگیری مدیران وب در دست‌کاری رتبه‌ها، مجدداً سازگار کردند.
  • بهینه سازی برای عوامل رتبه بندی خارج از سایت شامل بهبود درک موتور جستجو و کاربر از محبوبیت، مرتبط بودن، قابل اعتماد بودن و اعتبار سایت است.

چرا که کاربر اطلاعات کافی راجع به سئو ندارد و تمایل دارد بداند که سئو چیست و به دنبال مقاله‌ای با عنوان سئو به زبان ساده می‌گردد. برای آموزش سئو می‌توانید کاربر را با یک لینک، به صفحه مربوطه راهنمایی کنید. سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم. به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید.