آزمون سردفتری 1401 آذرماه برگزار میشود

با استعانت از خداوند متعال، بانک شهر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت – تحویلدار)، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، درنهایت تعداد 130 نفر با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری نماید. به گزارش خبرنگار اجتماعی ساوا نیوز؛ حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون سردفتری در آذرماه امسال خبر داد و گفت: آزمون سردفتری با رعایت ماده 3 قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار خواهد شد.

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی

در راستای مدیریت نیروی کار و جایگزینی بازنشستگان، آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال جدید برگزار خواهد شد. بانک رفاه کارگران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط جهت مشاغل بانکدار و به منظور اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، رفتاری و روانشناختی، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی، به صورت قراردادی، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام از 27 فروردین الی 15 خرداد 1401 می باشد. ثبت موسسات خارجی در ایران. سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد نسبت به تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و مراکز استانها، از بین متقاضیان مرد دارای شرایط، از طریق برگزاری آزمون ورودی تعیین سطح، انجام مصاحبههای تخصصی و طی فرآیندهای اداری و گزینشی، به صورت قراردادی تماموقت یا مأمور به خدمت اقدام نماید.

نمونه سوالات سردفتری

3- متقاضیان در زمان ثبت نام باید واجد شرایط مواد 7 و 9 قانون دفاتر اسناد رسمی باشند. در ادامه قصد داریم تا در این مقاله به ارایه برخی اطلاعات کاربردی مرتبط نظیر تعداد سوالات ازمون سردفتری اسناد رسمی، زمان پاسخگویی به سوالات ازمون سردفتری اسناد رسمی ، مواد آزمون سردفتری اسناد رسمی ، منابع آزمون سردفتری اسناد رسمی و … هدف این سفر آن است که؛ با وجود جاده پر پیچ و خم سر دفتری اسناد رسمی، شما به سلامت به مقصد خود برسید. Jan 3, 2016 – دانلود بالینک مستقیم سوالات سر دفتری ازدواج باجواب صحیح. دانلود سوالات متقاضیان سر دفتری ازدواج و طلاق باجواب دانلود سری کامل سوالات ویژه ازمون سردفتری ازدواج باجواب. جزوه آموزشیt3ile.ir/نمونه-سوالات-آزمون-سردفتری-ازدواج/Dec 13, مجموعه كامل سوالات آزمون های سردفتری اسناد رسمی (https://hampafile.ir/downloads/clerical-test/) 2015 – دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتر ازدواج ویژه آزمون امسال سازمان ثبت اسناد و املاک. Dec 12, 2015 – آگهی انتخاب سردفتر ازدواج سال ۱۳۹۴ ویژه آقایان – آذر ۹۴.

حدود سه هزار و ٣٠٠ نفر از کارکنان، مدیران و معاونان سازمان تامین اجتماعی کشور در ماه های اخیر بازنشسته شدند. بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود در استان های ذکر شده، از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید. ماده 29- ثبت وقایع ازدواج و طلاق اهل سنت در دفاتر شیعه و بالعکس در صورت اجرای صیغه شرعی مطابق احکام مخصوص به مذهب زوجین بلامانع می باشد. امور املاک: ثبت ملک در دفتر املاک اداره ثبت اسناد و املاک صورت میپذیرد و آثاری دارد که در قانون ثبت و سایر قوانین ذکر شدهاست.

نمونه سوالات سردفتری Pdf

وظیفه وی نیز مطابق تعاریف شغلی موجود، ثبت و نظارت بر معاملات صورت پذیرفته و بررسی خواسته های حقوقی طرفین مطابق با قوانین معاملات می باشد. تمامی آگهی های استخدامی مهم به محض انتشار و شروع ثبت نام در این صفحه اطلاع رسانی می شوند. سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. در سایر موارد کفیل حق تنظیم سند را دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص اسناد غیر رسمی نیز گفت: یکی از محورهایی که ما در دوران تحول و تعالی داریم، توسعه سند رسمی است و باید کاری کنیم که معاملات و قراردادها در قالب اسناد رسمی تنظیم شود. درصورت مفقود شدن سند ملکي نحوه درخواست و صدور سند المثني توسط ادارات ثبت به چه شکل خواهد بود؟ متقاضیان محترم میتوانند بعد از مشاهده اعلام نیاز دانشگاه ها از صفحه نخست سامانه، درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی با اشاره به برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در روز جمعه 31 تیر گفت: کلیه افرادی که میخواهند به استخدام بدنه اداری کشور وارد شوند باید در این آزمونها شرکت کنند. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص آزمون سردفتری نیز بیان داشت: در آذرماه آزمون سردفتری را خواهیم داشت و با رعایت ماده ۳ قانون تسهیل کسب و کار این آزمون برگزار خواهد شد.

تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار و طی دوره آموزشی مربوطه، تعدادی از واجدین شرایط را انتخاب نماید. شرکت های پترو پالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی (کنگان) در نظر دارند بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت از بین متقاضیان واجد شرایط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین استخدام نماید. مطابق با آزمون های سردفتری گذشته، آزمون سردفتری 1401 در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می شود. شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید. همانند سایر آزمون های حقوقی، شرکت کنندگان در آزمون سردفتری باید دارای شرایط خاصی باشند تا بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

نمونه سوالات آزمون سردفتری به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون سردفتری در آذرماه امسال خبر داد و گفت: آزمون سردفتری با رعایت ماده 3 قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار خواهد شد. 2- اشخاصی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دفتریاری هستند که از ناحیه سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند. لطفازمان برگزاری ازمون سردفتر ازدواج سال 94 رااعلام فرمایند. رضا معزی در حقوق و مزایای سردفتر اسناد رسمی شامل چه مواردی است؟ حقوق تجارت؛ قانون تجارت. سوالات آزمون از حقوق مدنی و خانواده شامل قانون مدنی، قانون حمایت خانواده و سایر مقررات مرتبط با موضوع، قوانین و مقررات ثبت اسناد و متون فقهی مرتبط با حقوق مدنی و خانواده طرح میگردد.

گروه هتلهای کوثر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز جهت هتل خورشید هشتم رئوف کوثر واقع در شهر مشهد، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری مینماید. رییس کل گمرک ایران گفت: در این مدت پیگیری هایی در زمینه جذب نیرو، انجام و تامین مالی شد و آگهی فراخوان استخدام منتشر خواهد شد، ادامه داد: پیگیر مجوزهای استخدامی هستیم تا بتوانیم کمکی به همکاران بویژه در مرزها داشته باشیم. این آزمون به صورت سراسری بوده و بصورت تستی و چهارگزینهای برگزار می شود و پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل گزینش، کارآموزی و اختبار با توجه به ابلاغ رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مقام سردفتری اسناد رسمی می رسند. معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سنوات گذشته در بحث جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر که یک جمعیت بزرگ و عظیم می باشد، زیاد توجه نشده و این تعداد همچنان کم جمعیت است، بیان کرد: در این راستا آیین نامه جذب و استخدام نیرو انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریور ماه نهایی و ابلاغ می شود.