آموزش صرافی کوینکس بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان ، 30% تخفیف کارمزد

احراز هویت در کوینکس اختیاری است و می‌توانید بدون احراز هویت روی انواع رمز ارزها ترید کنید. با احراز هویت می‌توانید تا یک میلیون دلار در شبانه روز برداشت کنید. در نهایت، باید رمز عبور حساب کوینکس خود را به همراه کد نشان داده شده در نرم افزار Google Authenticator وارد کنید تا این ویژگی فعال شود. پس از فعال سازی این قابلیت، هر بار که وارد حساب کاربری خود می‌شوید، علاوه بر رمز عبور، باید کد نمایش را نیز در نرم افزار وارد کنید. در مرحله بعد از صرافی یا عرضه کننده ارز دیجیتال بخواهید که ارز دیجیتال را به این آدرس منتقل کند. صرافی کوینکس coinex چیست و چه مزایایی دارد؟ برای سرمایه گذاری مطمئن تر در ارزهای دیجیتال خواندن این مقاله را توصیه می کنیم.

به صورت کلی، صرافی کوینکس با داشتن 1/0 کارمزد برای تراکنش‌ها، یک صرافی کاملاً به‌صرفه به حساب می‌آید. البته شما در صورت داشتن توکن اختصاصی «CET» می‌توانید این کارمزد را به 05/0 کاهش دهید. انتقال بین کاربران صرافی کوینکس بصورت رایگان و بدون کارمزد میباشد . نکته اینکه برای این انتقال بایستی ایمیل را به عنوان آدرس مقصد واریز وجه در قسمت Transfer ثبت نمایید . این صرافی برای تشدید میزان همکاری خود با ایرانیان زبان فارسی را به وب سایت خود اضافه کرده است. صرافی کوینکس در سال 2017 در بزرگترین کشوری که معادلات رمز ارزها در آن صورت می‌گیرد یعنی هنگ کنگ تاسیس شد.

  • کوینکس جز 307 صرافی برتر جهان در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) با رتبه 45 معرفی شده است که، جز معتبرترین صرافی ها به حساب می‌آید.
  • اگر از قبل، ورود خود را دو مرحله‌ای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از «Google Authenticator» دریافت کرده‌اید را وارد کنید.
  • گاهی اوقات مایل هستید به صورت موردی از این توکن برای پرداخت کارمزد معاملات استفاده کنید.
  • در صفحه اصلی سایت کوینکس ، روی سربرگ Account کلیک کنید و در منوی باز شده ، گزینه Account Level را بزنید.

برای ورد به قسمت خرید و فروش اسپات باید بر روی قسمت مشخص شده قرمز رنگ کلیک کنید و به صفحه ای که در تصویر هست ورود کنید. در این قسمت میتونید قیمت ها رو مشاهده کنید و از طریق قسمت سبز رنگ مشخص شده میتونید ارز مورد نظرتون رو جستجو کنید. در قسمت صورتی رنگ نیز میتونید اردر های خرید و فروش و قیمت فعلی و میزان خرید و فروش رو بصورت درصدی مشاهده کنید.

ببینید | لحظه زیبای تشکر تهرانی‌ها از ماموران حافظ امنیت | واکنش نیروهای یگان ویژه را ببینید

مقدار USDT مورد نظر برای مبادله یا مقدار BTC برای خرید را وارد و روی دکمه Buy BTC کلیک کنید. امیدوارم مقاله آموزش ثبت نام در صرافی Coinex برایتان مفید بوده باشد. سپس روی Send Code در کادر پایین بزنید تا اس ام اس تاییده برای شما ارسال شود و کد را در کادر وارد کنید.

  • پس از ساخت حساب در کوینکس، حالا برای امنیت بیشتر باید تایید هویت دو عاملی را فعال کنید.
  • در صورتی که گزینه همه رو کلیک کنید تمام دارایی خودتون رو برای برداشت انتخاب میکنید.
  • همانطور که در بالا ذکر شد، از نرم افزار SMS و Google Authenticator می ‌توان برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای استفاده کرد.
  • کاربران می‌توانند واریز و برداشت سرمایه و پول خود را در مدت زمان کوتاه انجام دهند.
اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد exchange کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آموزش صرافی کوینکس بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان ، 30% تخفیف کارمزد

اما نسبت به دیگر اکسچنج‌های مطرح دنیا، از حجم معامله کمتری برخوردار است. برای همین می‌توانید پس از مدتی کار کردن در این صرافی، صرافی خود را به یک صرافی بزرگ‌تر و معتبرتر مانند صرافی کوکوین، تغییر دهید. معمولا اکثر معامله‌گرهای ایرانی کار خود را در بازار رمز ارزها با صرافی کوینکس شروع می‌کنند. این صرافی نسبت به صرافی کوکوین، از رابط کاربری ساده‌تری برخوردار است.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ (صفر تا صد صرافی کوینکس)