آی سلکت استرالیا، مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست. کیفیت بالای زندگی، اقتصاد با ثبات، پیشرفت و رفاه وصف نشدنی در این کشور، جغرافیا و اقلیم کم نظیر و نظام آموزشی بسیار قوی، معتبر و عالی در سطح جهانی تنها چندی از مهم‌ترین دلایل تمایل افراد را برای مهاجرت به این کشور تشکیل می‌دهند. امروزه مهاجرت تحصیلی و پس از آن کاری به خصوص برای ایرانیان از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا هستند.

اخذ اقامت دائم کشور استرالیا از طریق مهاجرت سرمایه‌گذاری این کشور بسیار راحت و سریع‌ است. این ویزا مخصوص سرمایه‌داران و کارآفرینانی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری امن با سود دهی همیشگی‌اند. اداره مهاجرت استرالیا برای شما سرمایه‌گذاران عزیز ویزاهای مختلفی را در نظر گرفته است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام، با وکلای کاربین تماس بگیرید تا ما بهترین مسیر را پیش روی شما قرار دهیم. کشور استرالیا یکی از محبوب‌ترین کشورها در بین افراد علاقه‌مند به مهاجرت است.

اگر آقایان کارت پایان خدمت نداشته باشند نمی توانند پاسپورت دریافت کنند، به هر حال شما هر کشور خارجی که بخواهید اقدام کنید و ویزا بگیرید پاسپورت شما رو نیاز دارند برای سفرتون هم پاسپورت شما نیاز دارند اگر پاسپورت داشته باشید. همونطور که می‌دانید استرالیا یک جزیره است از نظر تنوع زیست محیطی، تنوع گونه‌های حیوانی‌اش بسیار خاص و منحصر‌به فرد است از این رو بسیار حساسیت در این زمینه انتقال حیوانات به کشور خود دارد. در حالت کلی باید بگوییم امکان پذیر است و بسته به نوع حیوانات مدت زمان قرنطینه آنها در مراکز مشخص شده می تواند متفاوت باشد و همچنین هزینه انتقال هم متفاوت است. دیگر دغدغه دریافت ویزاهای توریستی کشورهای اروپایی،کانادا و آمریکا را ندارید. توجه کنید هر مدرک لیسانس نمی‌تواند به شما 15 امتیاز را بدهد زیرا مدرک لیسانس سکشن 2 معادل فوق دیپلم استرالیا ارزیابی می شود.

2 الی 4 سال قبل از درخواست برای ویزای Business Talent Visa متقاضیان باید مالکیت یک یا چند شغل که ارزش آن حداقل 400 هزار دلار استرالیا باشد را داشته باشند. حداکثر طی 2 سال پس از ورود به کشور استرالیا حداقل مبلغ 400 هزار دلار را در بیزینسی در این کشور سرمایه گذاری انجام دهد. الزامی است که سن متقاضیان در زمان اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا بین 18 الی 50 سال باشد. استرالیا دارای بهترین بستر برای جذب سرمایه‌های خارجی است مجله خبری مهاجرت و این موضوع را در بحران‌های مالی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده است. بحران‌هایی که حتی اقتصاد کشورهایی مثل ژاپن، آلمان و آمریکا را با مشکل روبه‌رو کرد، با تمهیدات دولت استرالیا و به لطف نظام اقتصادی پویا این کشور، سرمایه‌داران هیچ‌گونه کاهشی در سرمایه خود احساس نکردند. با این ویزا هم اقامت دائم به شما تعلق می‌گیرد اما نکته مهم این است که در ازای دو سال کار و زندگی در یک ایالت، می‌توانید 5 امتیاز دیگر را کسب کنید.

  • او باید قول دهد که حداقل برای دو سال اول اقامت کودک در استرالیا، حمایت مالی از جمله محل اقامت ارائه کند.
  • اما به طور کلی ویزای کارآفرینی وویزای گلوبال تلنت استرالیااز سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است.
  • به عنوان مثال مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد تهران جنوب با معدل 14 به بالا به عنوان مدرک لیسانس حسابداری در استرالیا در نظر گرفته خواهد شد.
  • در ابتدا شما باید اقامت دائم این کشور را داشته باشید، یعنی اگر شما اقامت موقت را دارید ابتدا باید آن را دائم کنید و سپس به دنبال شهروندی و یا همان سیتیزنی استرالیا باشید.
استرالیا در سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه 170 هزار مهاجر را اسکان داده و همچنین در هر سال بین 250 تا 300 هزار ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای دانشجویی و ویزای موقت کار) صادر نموده است. این اعداد و ارقام شامل توریست‌ها نمی‌گردد (و در کل مفهوم گردشگری با مهاجرت کاملا متفاوت است) و همچنین بیشترین اقامت‌های دائم اعطاء شده در میان این آمار و ارقام، متعلق به 3 دسته‌ی نیروی کار، دانشجویان فارغ‌التحصیل با شروع به اشتغال در این کشور و الحاق خانوادگی می‌باشد. در طی سالیان اخیر، استرالیا در کنار کانادا به عنوان مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان تلقی می‌شوند. تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند.

همچنین کودک تنها تا پیش از 18 سال امکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را دارا بوده و پس از آن این امکان برای او سلب می‌گردد. در صورتی که والدین از دنیا بروند و فرد دیگری سرپرستی کودک را بر عهده بگیرد، آن فرد به عنوان قیم قانونی او باید برای درخواست تابعیت کودک اقدام کند. البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید. مهاجرت از طریق تولد فرزند، ویزای والدین و ویزای ازدواج از دیگر روش‌های اخذ اقامت استرالیا است. استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … صادر می‌کند.

ویزای تلنت استرالیا

در این میان معمولا ویزای فرزندی کم‌هزینه‌ترین و ویزای ازدواج گران‌ترین روش مهاجرتی است. بی‌شک دولت استرالیا به عنوان دارنده سیزدهمین اقتصاد برتر دنیا، از ورود سرمایه به چرخه اقتصادی خود استقبال می‌کند. درواقع یکی از دلایل اصلی رشد اقتصادی این کشور، پذیرش مهاجران خارجی از طریق برنامه‌های مهاجرتی سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است. شاید این نکته جالب باشد شما اگر بعد از دوسال اگر کاری پیدا نکردید از مزایای اقامت دائم خود استفاده کنید و از دولت استرالیا حقوق بیکاری دریافت کنید. شاید اولین سوالی که هر متقاضی مهاجرت به آن می اندیشد هزینه‌های این تصمیم باشد، بله مهاجرت به استرالیا و یا هرکشور دیگری هزینه‌هایی را از شما طلب خواهد کرد که این هزینه‌ها بسته به نوع ویزا و یا شرایط شما متغیر است. اکثر متقاضیان این ویزا سنی در بازه 40 سال به بالا را دارند و نمی‌توانند از طریق اسکیل ورکر اقدام کنند.

دولت استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور به دو صورت، اقامت دائم و موقت استرالیا را اعطا می‌کند که این افراد بسته به شرایط خود یکی از این حالت‌های اقامت را دریافت می‌کنند. دقت کنید که بعضی از اقامت‌های موقت این ویژگی را دارند تا بعد از مدتی بتوانید در طول اقامت خود برای اقامت دائم نیز اقدام کنید. اداره مهاجرت استرالیا براساس شرایط هر ویزا مدت زمانی را درنظر گرفته و آن را اعلام کرده است برای مثل زمان اعلامی برای بررسی و صدور ویزای 188 استرالیا حدودا 24 ماه اعلام شده است اما در اکثر مواقع این زمان کوتاه‌تر یا بلندتر می‌شود. در ویزاهایی که از سیستم امتیازبندی پیروی می‌کنند میزان امتیاز شما تاثیر مستقیم و بالایی در شانس دریافت سریع تر ویزا دارد. اداره مهاجرت استرالیا 5 آزمون زبان انگلیسی را مورد تایید قرار داده است و مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا باید در یکی از این آزمون‌ها باشد که شامل (( آزمون IELTS، آزمون پی تی ای PTE Academic، تافل TOEFL iBT، آزمون زبانOET، آزمون های زبان کمبریج CAE )) است. یکی از شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در میان ایرانیان، مهاجرت از طریق اخذ پذیرش تحصیلی است.

فرزندان ناتنی و فرزندخوانده نیز واجد شرایط دریافت ویزای کودک (زیر کلاس 101) هستند. ویزای 309 مخصوص افرادی است که همسر آنها شهروند (اقامت دائم) استرالیا است. با داشتن این ویزا می‌توانید 2 سال از زندگی مشترک لذت ببرید و در صورت داشتن شرایط، برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

سوالات متداول در رابطه با مهاجرت به استرالیا