آی سلکت استرالیا، مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

کشور استرالیا بزرگترین بازار صادرات و همینطور خدمات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است که رقم قابل قبولی است. شما زمانی میتوانید از این روش استفاده کنید که به دلایلی همچون مذهبی، جنگ، عقاید فردی و… در تنگنا و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ باشید، لازم است بدانید پس از ورود به خاک استرالیا دلایل شما مورد بررسی قرار می­گیرد و در صورت پذیرفته نشدن ادعا فرد پناهنده باید به کشور خود بازگردد. آسان نیست اما شفاف است و اصولی دارد که اگر درست رعایت شود شما را به هدف خود می‌رساند.

افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری خود را دریافت نمایند. در این بخش برخی از ویزاهای کار استرالیا که منجر به اقامت استرالیا می شود را خدمتتان توضیح خواهیم داد. کشور استرالیا انواع مختلفی ویزای کاری ارائه می‌دهد که ممکن است به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشند. متقاضیان باید در این سیستم امتیازبندی، حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای کاری شوند. این سیستم بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است. مهاجرت به استرالیا و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آن در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله استرالیا انجام نخواهد داد. همسر بنده فوق لیسانس زبان فرانسه هستن از دانشگاه دولتی و حدود 14 سال سابقه کار دارن در زمینه های مختلف زبان فرانسه و انگلیسی . به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در خاک استرالیا در خواست تابعیت کنند.

راه‌های مهاجرت به استرالیا

پس از کرونا استرالیا با کمبود نیروی متخصص و ماهر رو به رو شد و همین موضوع باعث شد صدور ویزاهای اقامت دائم تحت تخصص هایی با اولویت بالا مانند مشاغل پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی و ساخت و ساز، تکنسین های فنی و …. در استرالیا تقریباً در تمام زمینه‌های کاری و صنایع مختلف، نیاز به نیروی کاری خبره و ماهر وجود دارد. مثلاً در مشاغل مختلف در صنایع مهندسی، درمان، آموزش، خدمات و غیره فرصت‌‌های شغلی بسیار خوبی برای مهاجران از نقاط مختلف دنیا ازجمله ایران وجود دارد.

همه آنهایی که به دنبال مهاجرت به استرالیا هستند درصدد اخذ اقامت این کشور هستند، هر متقاضی براساس شرایط و مسیری که برای آن اقدام کرده‌اند دائم و یا موقت فرقی ندارد هدف رسیدن به اقامت قانونی استرالیا و درنهایت سیتیزنی این کشور است. تمامی مسیرهای ذکر شده در این بخش دارای اقامت استرالیا هستند که نکته جذاب آن این است که حتی اگر شما اقامت موقت این کشور را هم دریافت کنید در نهایت مسیر روشنی برای تبدیل آن به دائم را دارید. برای ویزای کار و یا اسکیل ورکر استرالیا شما باید چند آیتم بسیار مهم را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر زوجی با ویزای توریستی به استرالیا سفر کنند و در آنجا صاحب فرزند بشوند، به کودک تازه متولد شده پاسپورت و اقامت استرالیا اعطاء نمی‌شود. ویزای گلوبال تلنت استرالیا ویزایی است که به افرادی که در حرفه‌ی خاص یا حوزه آکادمیک دارای مهارت و تخصص ویژه هستند، صادر می‌شود. ⬅در ویزای تلنت بهتر است همزمان هم تحصیلات متقاضی در سطح دکتری باشد و هم تازه فارغ‌التحصیل شده باشد. در غیر این صورت، بهتر است سن کمی بیشتر باشد تا بتواند سابقه کاری خوبی داشته باشد. پس اولین کاری که باید انجام گردد تطبیق مهارت و تخصص با یکی از این لیستها است. خیلی اوقات مهارت شما ممکن است با هیچکدام از مهارت های عنوان شده در این لیستها مطابقت نداشته باشد اما مشاور شما با استفاده از علم و تجربیات خود بتواند برای شما از یکی از مهارتهای مشابه اقدام نماید.

  • ویزاهای ازدواج و پارتنر هم که از اسمشان مشخص است به چه منظور به‌کار می‌روند.
  • حال در طی این پروسه در صورتی که با درخواست پناهندگی وی موافقت شود، به وی عنوان پناهنده به جای پناهجو اطلاق شده و تا دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا می‌بایست در آن کشور حضور داشته و اکثر مواقع اجازه بازگشت به کشور خود را نخواهند داشت.
  • استرالیا در سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه 170 هزار مهاجر را اسکان داده و همچنین در هر سال بین 250 تا 300 هزار ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای دانشجویی و ویزای موقت کار) صادر نموده است.

همچنین برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذاری در بورس و یا خرید اوراق بهادار از انواع روش‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری در استرالیا نبوده و این روش نیز نمی‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم این کشور گردد. یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است. اقامت استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد. ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

اخذ تابعیت استرالیا از طریق ازدواج

در این راستا، اگر بی‌گدار به آب بزنید ممکن است برای همیشه از مهاجرت به این کشور باز بمانید، پیشنهاد ما این است که برای پروسه پرونده خود از بهترین وکیل مجله خبری مهاجرت استفاده کنید. مهاجرت به استرالیا برای متقاضیان ایرانی بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به تنوع روش های مهاجرتی به این کشور بستری مناسبی برای این عزیزان جهت مهاجرت به استرالیا ایجاد شده است. افرادی که سودای مهاجرت در سر دارند معمولا به دنبال راحت‌ترین راه می‌گردند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به استرالیا اقدام از طریق ویزای ۴۹۱ است. اگر از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نموده باشید باید در این مرحله از ایالت مورد نظر که به شغل و حرفه شما نیاز دارد درخواست نمایید که اسپانسر شما گردد و پس از اخذ جواز اسپانسر پرونده تان را به اداره مهاجرت در استرالیا ارسال نمایید.

ویزای ۱۵۵ و ۱۵۷ مخصوص به بازگشت مجدد مقیمان این کشور به خاک استرالیا است. در کمتر از 2 دقیقه میتوانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. استرالیا جزو کشورهایی است که در برخی از ایالت‌ها و شهرهای آن مانند ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و چهار فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور شاهد برف و آب و هوای بسیار سرد نیز خواهیم بود. همسر شما می‌تواند در زمان اقدام برای اخذ این ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.

ساختار اقتصادی استرالیا

در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود. پس از پایان این دوره امکان تمدید ویزا وجود نخواهد داشت، اما متقاضیان می‌توانند با پیدا کردن کار و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری و اقامت دائم خود اقدام کنند. بعضی از افراد وقتی دنبال انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا می‌روند، خیلی سریع ناامید می‌شوند و با خود فکر می‌کنند ویزای پناهندگی آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به استرالیاست ولی واقعیت چیز دیگری است. این فرایند جذب نخبگان و متخصصان تحت ویزای گلوبال تلنت استرالیا انجام می‌شود تا نخبگان و استعدادهای درخشان به راحتی وارد این کشور شوند.