آی سلکت استرالیا، مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

مهاجرت، در عین لذت‌ها و شادی‌ها؛ سختی ها، مشکلات، موانع، استرس و نگرانی‌های خود را دارد. مجله خبری مهاجرت هم با توجه به شرایط موجود و سخت‌گیری‌های دولت این کشور، با دشواری‌ها و پیچیدگی‌هایی همراه است. استرالیا برای ورود پناهندگان و اقامت آن‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. وقتی این حساسیت را در کنار مشکلات و خطرات پناهندگی می‌گذاریم، می‌بینیم پناهندگی یک روش درست و منطقی برای اخذ اقامت استرالیا نیست.

سوالات متداول شما درباره مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا در این روش مختلف است و منجر به اخذ اقامت موقت و یا دائم برای والدین فرزند می باشد. فرزندانی که شهروندی یا اقامت دائم استرالیا را دارند می توانند اقدام به اخذ ویزای موقت و دائم برای والدین نمایند. ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد. سیستم کاری استرالیا برای پذیرش درخواست ویزای کار،از سیستمی به نام Skillselect استفاده می‌کند که بر اساس معیارهایی مثل تحصیلات، سن، سابقه کاری و سطح زبان و … به فرد متقاضی امتیاز داده می‌شود. متقاضیان برای دریافت ویزا باید حداقل 60 امتیاز کسب کنند و مجوز اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند.

اگر بخواهیم مسیرهای مختلف اقامت استرالیا را با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه می شویم که برترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط وی می باشد و آسان ترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای شخصی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعا مسیر تحصیلی یکی از آسان ترین مسیرهای مهاجرتی به استرالیا می باشد در حالی که برای شخصی که مهارت لازم و سرمایه دارد، قطعا مسیر سرمایه گذاری یا کاری بهترین مسیر می باشد. یکی دیگر از روش های اقامت استرالیا که مور علاقه بسیاری از متقاضیان می باشد و طرفداران بسیاری را در برمی گیرد مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا می باشد. به تعبیر بسیاری از افراد این روش از مهاجرت بسیار مناسب و منطقی می باشد چرا که افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند. البته یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین المللی کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت.

زیر مجموعه‌های هر یک از این روش‌ها به قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب شیوه مهاجرتی خود، حتما با بررسی کامل شرایط خود از وکلای مهاجرتی شرکت ادیسه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید. در این مقاله همه چیز را درباره مهاجرت به استرالیا، از راه های مهاجرت خانوادگی به استرالیا گرفته تا ویزاهای کاری موقت و دائم بررسی خواهیم کرد. در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کشور استرالیا خواهد بود. اینکه شما از چه طریقی بتوانید ویزای استرالیا را کسب کنید، بستگی به شرایط شما دارد. راه‌های مختلفی برای گرفتن ویزا وجود دارد و لازم است متناسب با شرایط مالی، سنی و سهولت کار یکی از روش‌ها را برای کسب ویزا و اقامت انتخاب کنید.

شهروندان استرالیایی بسیار خون گرم هستند و با آغوش باز از مهاجران استقبال می کنند. کشور استرالیا را با توجه به نرخ پایین جرم و جنایت می توان جزو کشورهای امن جهان دانست. البته در سال های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت های مربوط به آن رو به افزایش است و این مسئله یکی از چالش های دولت استرالیا شده است.

این شهر سومین شهر بزرگ استرالیا و همچنین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کوئینزلند است. در برنامه مدیکر می‌توانید در صورت مراجعه به پزشک متخصص، بخشی از هزینه‌های درمانی خود را از این برنامه دریافت کنید. با این حال، یکی دیگر از مهم‌ترین جذابیت‌های استرالیا، اقتصادی شاداب است که بدون رکود اقتصادی گزارش شده است. کشور چین با ۶۷۷۰۰۰ نفر مهاجر در سال ۲۰۱۷ در رتبه دوم قرار دارد که این رقم از سال ۲۰۰۲ تاکنون در حال افزایش است.

  • حال مراحل سرمایه گذاری برای هر 5 را به اختصار و به صورت آیتم بندی شده برای شما عنوان میکنیم.
  • این شهر یکی از مهم‌ترین بناهای جهان یعنی سالن اپرای سیدنی را در دل خود جای داده است.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی نامناسب و غیر معقول بوده که گروه وکلای لاهه هیچ گونه فعالیت و ارائه خدماتی در این روش نداشته و به هیچ عنوان این روش را به هیچ یک از متقاضیان پیشنهاد نمی کند.
  • سپس قرار ملاقات در نزدیک‌ترین نمایندگی سیاسی استرالیا به درخواست کننده اطلاع داده می‌شود.
  • ⬅ در ویزای تحصیلیهر چقدر سن متقاضی کمترو گپ یا وقفه تحصیلی کمتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود.
علاوه بر این مورد نرخ بیکاری پایین و وجود موقعیت‌های شغلی مناسب برای متخصصان موجب شده تا افراد زیادی این کشور را برای کار و زندگی انتخاب کنند. هرچند دریافت ویزای توریستی استرالیا را نمی‌توان به عنوان مهاجرت در نظر گرفت اما می‌توان برای مدت کوتاهی به این کشور سفر کرد. دریافت این ویزا برای ملاقات دوستان و خانواده، سفرهای کاری و تفریحی مناسب است. از آنجایی که وکیل مهاجرت به استرالیا به تمامی قوانین مهاجرت به این کشور مسلط بوده و دسترسی دارد می تواند پرونده مهاجرت موکل خود را از دیدگاه افسری که این کار را انجام خواهد داد مورد بررسی قرار دهد.

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم استرالیا