آی سلکت استرالیا، مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

همچنین در این راستا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و همچنین وضعیت سلامتی و شرایط پزشکی او نیز از سوی دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از دریافت اقامت دائم، متقاضیان می‌توانند در سال پنجم برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهند. همچنین در این راستا افراد می‌توانند در دوران نامزدی از طریق ویزای ساب کلس 309 وارد خاک استرالیا شده و به مدت 9 ماه در آن زندگی کند و سپس بعد از ازدواج در استرالیا و رسمی شدن آن، می‌توان برای ویزای همسر اقدام کرد. مهاجرت به استرالیا و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آن در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم در این راستا به تمامی سوالات شما عزیزان در باب اقامت استرالیا پاسخ دهیم.

حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد. معمولا آماده سازی، ارسال و ارزشیابی مدارک در مجموع بین 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید. کشور سریلانکا با ۱۴۰۰۰۰ نفر مجله خبری مهاجرت در رتبه دهم قرار دارد که این رقم در حال افزایش است. تحصیل شما باید به‌صورت فول تایم باشد زیرا صدور این نوع ویزا برای تحصیل در کالج‌ها، دوره‌ها فنی‌حرفه‌ای و دوره های کوتاه مدت صادر نمی‌شود.

به اعتقاد بیشتر افرادی که به استرالیا مهاجرت کرده‌اند، ویزای 189 استرالیا یکی از بهترین روش‌ها مهاجرت به این کشور شناخته می‌شود. افرادی که این نوع ویزای استرالیا را دریافت می‌کنند، از همان ابتدا با اقامت دائم در این کشور اسکان می‌یابند. دریافت این ویزا به حداقل 65 امتیاز خالص بدون کارفرما و اسپانسر نیاز دارد که بر اساس توانایی و تخصص شما مشخص می‌شود. در این مقاله سعی کردیم شرایط مهاجرت به کشور استرالیا را برایتان توضیح بدهیم. همانطور که مطالعه فرمودید مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف ازجمله دریافت ویزای کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری و… امکان‌پذیر است.

مهاجرت به استرالیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

امکان اقدام برای مهاجرت رانندگان پایه یک با ویزای اسکیل ورکر وجود ندارد. مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ البته داشتن مدرک زبان شانس شما را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و بیشتر روش‌های مهاجرت به استرالیا به مدرک زبان احتیاج دارند. است که طی سالیان اخیر با برنامه‌های مهاجرتی متنوع خود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. مهاجرت به استرالیا می‌تواند تبدیل به یکی از تصمیمات رویایی در طول زندگی افراد شود؛ اما تنها در صورتی که افراد با حقایق مهاجرت به استرالیا آشنا شوند و آگاهانه و بر اساس نیازهایشان برای انتخاب روش مهاجرت خود تصمیم بگیرند. چگونه؟ خب به این صورت که هیچ فرد استرالیایی و یا کسی که اقامت این کشور را دارد، شرایط ورود به این کار را ندارد. اگر خواستار اخذ چنین ویزایی باشید، می‌توانید سوابق کاری خود را برای یکی از کارفرمایان استرالیایی ارسال کنید.

مزایای دریافت این نوع ویزا، هر شخص واجد شرایطی را ترقیب به مهاجرت به استرالیا میکند

اگر از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نموده باشید باید در این مرحله از ایالت مورد نظر که به شغل و حرفه شما نیاز دارد درخواست نمایید که اسپانسر شما گردد و پس از اخذ جواز اسپانسر پرونده تان را به اداره مهاجرت در استرالیا ارسال نمایید. یکی دیگر از مزایای مهم مهاجرت به استرالیا سطح درآمد بالا در این کشور است. با توجه به اقتصاد قوی و رو به‌ رشد استرالیا این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌های زندگی هم در این‌ گونه کشورها بالا است.

اگر درخواست پناهندگی رد شود، نمایندگی سیاسی مربوطه یک نامه کتبی از طریق ایمیل به درخواست‌کننده ارایه می‌نماید. با این حال، هیچ تعهدی برای ارایه دلیلی برای رد درخواست ویزای بشردوستانه زیر کلاس 201 وجود ندارد. در صورتی‌که تصمیم طبق قوانین استرالیا اتخاذ نشده باشد، درخواست‌کننده از طریق وکیل می‌تواند بررسی مجدد را از محاکم استرالیا درخواست نماید. استرالیا اقامت دوگانه را می پذیرد به این معنی که شما بعد از اخذ اقامت استرالیا قادر به حفظ اقامت کشور خود نیز می باشید. بعد از 2 اگوست 1986 در استرالیا متولد شده باشید و یکی از والدینتان شهروند citizen)) استرالیا باشد و یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشند.

بسته به روش مهاجرتی و نوع ویزا، باید قبل یا بعد از ورود به استرالیا توانایی زبان خود را اثبات کنید. قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت، بهتر است با مشاوران مجرب مشورت کنید تا بهترین و مناسب‌ترین راه مهاجرت برای شرایط شما را بیابید. طبق آمار Worlddata.info؛ در سال 2019 تعداد 28 هزار نفر برای پناهندگی در استرالیا اقدام کرده‌اند. 88% این درخواست‌ها در بررسی اولیه رد شدند و تنها 22% این درخواست‌ها قبول شد. اقتصاد قوی، صنایع فعال، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 مورد از آن‌ها در رنکینگ‌های جهانی QS و ARWU در سال 2021 رتبه‌های زیر 100 دارند!

  • این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند.
  • این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید.
  • مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید.
  • پزشکان و پرستاران می توانند این پیشنهاد شغلی را از طرف یکی از بیمارستان ها و یا درمانگاه های استرالیا دریافت کنند.
  • توجه داشته باشیم که سرمایه گذار باید بتواند حداقل امتیاز 65 را کسب نماید.