اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

اگر علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و در انتها نظرات خودتان را برای ما بنویسید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید.

اتاق فرار دنیای خاک شده

از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. در اسکیپ روم اسکیپ مستر توان مغزی دوستانتان را می‌توانید به چالش بکشید. سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست.

رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت.

برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند. مخاطبان اسکیپ روم رتسل روم آقایان و بانوان‌اند و تعداد بازیکنان هم ۴ تا ۷ نفر است.

محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. بازی و تفریح در اتاق فرار ایکس اسکیپ سالم و دوست‌داشتنی بوده و برای خانواده‌ها، دوستان، همکلاسی‌ها و همکاران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیزی را به دست خواهد داد. مخاطب این بازی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۸ نفر است. این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید. ورود اتاق فرار به کشورهای اروپایی و آمریکایی از دو شاخه انجام شد که هر دو کاملا از هم جدا بودند و هیچ وابستگی به یکدیگر نداشتند. در سال 2011 شرکت پاراپارک با الهام از تئوری یکی از روانشناسان آمریکایی مجاری به نام میهای چیکسنتمیهایی و بدون اطلاع از وجود چنین بازی هایی در کشورهای آسیایی نوعی اتاق فرار را طراحی و پیاده سازی کرد.

تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. اتاق فرار اسکیپ لند یک بازی لذت‌بخش، دلهره‌آور و مهیج را تقدیمتان می‌کند. در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست.

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ کسل شبیه‌سازی‌شده‌ این خانه قدیمی است که با ورودتان به آن و تماشای خانه از روی ماجراجویی و حس کنجکاوی هیجان زیادی را تجربه می‌کنید. آقایان و بانوان با محدوده سنی ۱۶ تا ۶۰ سال مخاطب این اسکیپ روم هستند. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند.

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها

اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک بازی اسکیپ روم واقع شده است. بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است.

اتاق مرتاض که تازگی‌­ها افتتاح شده داستانش راجع به یک آقای مرتاض است که شایعاتی در موردش وجود دارد. شما و هم‌­تیمی‌­هایتان که نهایتا باید ۸ نفر باشید، باید سعی کنید که اصل ماجرا را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بفهمید و برای این مدت سرگرم­‌شدنتان در یک جای خفن باید نفری ۹۰ تومان پرداخت کنید. ۲ اتاق فرار دیگر این مجموعه به نام‌­های آزمایشگاه شیطان و گور نفرین شده هستند. تجربه­ همه­ این سناریوها قیمت یکسانی دارند و همگی نفری ۷۰هزار تومان هستند. جریان از این قرار است که شما وارد درمانگاهی می‌شوید که اتفاق‌­های خیلی عجیبی در آنجا رخ می‌دهد؛ شما و دوستانتان باید بفهمید آنجا دقیقا چه خبر است؟ تعدادتان باید ۶ تا ۸ نفر باشد و ۲ ساعت فرصت دارید. این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد.