اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است. اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند. در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند.

اتاق فرار رو رزرو کنید

این همون کاریه که تو اسکیپ روم تسخیر انیگما کردیم و جواب خیلی خوبی گرفتیم. بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. بلیت این سناریو نفری هفتادوپنج هزار تومان است و فقط ۱ ساعت فرصت دارید.

مجموعه اسکیپ مستر در اتاق فرارهای تهران

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای اسکیپ روم فانتزی واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده. اتاق شکنجه با تمام اتاق فرار هایی که تا الان اسم بردیم یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم سناریوی ۲ نفره است. اتاق فرار کیش و مات طبق گفته‌های خود مجموعه به شدت دلهره‌آور است و گفته می‌شود که حداقل باید تجربه ۵ بار اتاق فرار را از قبل داشته باشید. اتاق فرار کلبه وحشت، اتاق فرار قتل مرموز، اتاق فرار تسخیر، اتاق فرار جنگ، اتاق فرار روانی، اتاق فرار رویا و اتاق فرار‌هالای پوزان، از اتاق­‌های این مجموعه هستند.

  • همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است.
  • اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است.
  • ماجراجویی و هیجان از فاکتورهای اصلی یک تفریح دست جمعی و جذاب به شمار می رود.
  • حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است.
  • هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند.
  • زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند.
هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند.

اتاق فرار (دیوانه باهوش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله مجیدیه تهران واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.

در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند.

در برخی از قسمت‌های این اتاق باید با استفاده از هوش، تجربه، سرعت عمل و… تیم خود را هدایت کنید. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

سناریوهای اتاق فرارها مختلف هستند که هر کدام، با توجه به مبلغی که برایشان می‌پردازید، درجه سختی و هیجان‌های مختلفی دارند. افرادی را برای تیم خود انتخاب نمایید که برای کار گروهی ارزش قائل بوده و اهل ریسک و چالش باشند. بازی گروهی به شما کمک می‌کند که نه تنها بتوانید در اتاق فرار موفق عمل کنید، بلکه از لحظه به لحظه حضورتان در اسکیپ روم لذت ببرید. یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود.