اداره امور مهاجرت-کمک مهاجرت

بنابر آمارهای رسمی که وجود دارد، بیشتر دانشجویانی که مجله خبری مهاجرت تحصیلی به کشورهای پیشرفته مثل استرالیا، کانادا، انگلیس، آلمان، آمریکا و … به طور مثال طبق آخرین آمار سال جاری میلادی که دولت استرالیا اعلام کرده است، ۷۵ درصد دانشجویان هندی تبار با درخواست اقامت دائم در استرالیا مانده اند. توصیه موسسه مهاجرتی راشین و تمام کسانی که در امر مهاجرت تخصص دارند این است که برای دریافت اقامت دائم در کشور مورد نظر بهتر است از روش مهاجرت تحصیلی استفاده کرد.

رومانی جز بهترین کشور ها برای مهاجرت و همچنین ارزان ترین آن ها شناخته میشود. اگر شما نیز قصد مهاجرت به رومانی را دارید، میتوانید با برقراری ارتباط با رویزا گروپ اطلاعات بیشتری را کسب کنید. شاید تا به امروز هر چد سالی که از عمرتان میگذرد یک بخشی از آن را به مهاجرت فکر کرده اید. اگر حالا دارید این صفحه و این بخش را مطالعه میکنید، قصد جدی برای مهاجرت دارید. مهاجرت کردن امروز نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا تبدیل به یک امر بسیار مهم و ضروری برای پیشرفت بیشتر است. هر کسی از مهاجرت هدفی دارد و ما امروز در این بخش این اهداف را بررسی به صورت اختصاصی تری در موردمهاجرت تحصیلی صحبت خواهیم کرد.

اخذ اقامت و دریافت حقوق شهروندی کل حوزه شنگن (با داشتن کارت اقامت یک کشور شنگن، شما می‌توانید در تمامی کشورهای عضو حوزه شنگن کار، زندگی یا تحصیل کنید). در حال حاضر یکی از بهترین شرایط برای دریافت اقامت با سرمایه گذاری متعلق به خرید ملک در یونان و خرید ملک در فرانسه می‌باشد. یک مهاجر با ویزای کار در نهایت ظرف چند سال مشخص، واجد شرایط اقامت دائم می شود. اگر به دنبال تحصیل در اروپا می‌باشید اما سطح زبان شما بالا نیست می‌توانید در بعضی از کشورهای اروپایی، دوره زبان بگذرانید. پس از اتمام دوره زبان می‌توانید بدون مراجعت به کشور خود، در همان اروپا ویزای خود را به ویزای دیگری (مثلاً تحصیلی) تبدیل کنید. ایالات متحده امریکا به عنوان مهاجر پذیرترین کشور دنیا همواره مقصد اتباع سایر کشورهای دنیا بوده است.

اما حقیقت این است که آزمون PTE، نسبت به آزمون آیلتس بسیار ساده‌تر است و نتایج آن طی پنج روز کاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در همه جای کانادا حتی در شهرهای گرانتر آن مانند تورنتو یا ونکوور، یک تناسب بسیار عالی و مطلوبی بین میزان حقوق و درآمد، هزینه‌های زندگی، خدمات اجتماعی و درمانی و… سیستم آموزشی کشور نروژ تماما رایگان بوده و متقاضیان بعد از قبولی می‌توانند در مدارس و دانشگاه‌های این کشور به راحتی و رایگان تحصیل کنند. از آنجایی که مهاجرت امری مهم و تاثیرگذار در آینده هر فرد به شمار می‌رود بهتر است قبل از تصمیم‌گیری به طور کامل تمام جوانب کار را سنجیده و در ابتدا شرایط خود را به طور واضح مشخص کنید. در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا اینجا کلیک کنیدو فرم ارزیابی را پر کنید.

  • با توجه به قوانین مهاجرتی کشورهای اروپایی، اخذ اقامت از طریق تولد فرزند به دو صورت امکان پذیر می باشد که والدین می توانند از این دو راه کارت شهروندی فرزند خود را دریافت کرده و تابعیت آن کشور را بگیرد.
  • دقت داشته باشید که در برخی موارد همسر و فرزندان یا اعضای خانواده آن‌ها نیز واجدالشرایط هستند.
  • خارجیها و حق برخورداری از عدالت بعد از حادثه یازدهم سپتامبر فرانسیسکو کرپیو صدر گروه تحقیق قوانین مهاجرت بین‌المللی در دانشگاه مونترال.
  • از معایب این روش آن است که باید 9% ارزش افزوده به همراه حق بنگاه املاک را پرداخت کنید.
بعضی از مشاغل برای دانشجویان، داخل دانشگاه قرار دارد که اصطلاحاً به آن یا مشاغل دانشجویی می‌گویند. از دیگر مزیت های این مشاغل، رفت و آمد راحت و آسان دانشجو بین محل اقامت محل کار و کلاسهای درس می باشد. در تمام کشورهای پیشرفته و مورد استقبال مهاجرت قبل از صدور ویزای کار، برای صدور مجوز کاری، مراحل مختلفی باید طی شود که قوانین خاص خود را دارد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم در روش مهاجرت کاری انتقال اعتبار مدرک تحصیلی، سابقه کار و مهارت‌های تخصصی، سخت و حتی گاهی ناممکن است. بنابراین بسته به شرایط مهاجرت، روش مهاجرت از جمله کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری می‌تواند متغیر باشد. در حال حاضر کشورهایی همچون کانادا، آمریکا و یا آلمان به دلیل اقتصاد بالایی که دارند، توانسته به عنوان بهترین کشور برای زندگی ایرانیان باشد.

این نکته را هم به خاطر داشته باشید که بودجه‌ای که از آن حرف می‌زنیم، صرفا شامل پول نقد می‌شود و اگر قرار است مهاجرت کنید؛ باید ملک، ماشین و … را به پول نقد تبدیل کنید. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که هرگز نباید به برگشتن فکر کنید؛ باید با عزم و اراده‌ای محکم برای مهاجرت اقدام کنید و تمام سرمایه‌ی خود را به پول نقد تبدیل نمایید تا شانس شما بالاتر برود. اگر بخواهیم با عبارات ساده‌تری موضوع را شرح دهیم، باید بگوییم که شما اصطلاحا تمام پل‌های پشت سرتان را در ایران (یا هر کشوری که هستید) خراب می‌کنید. پس به فکر برگشت نباشید و فقط به آینده و مسیر پیش رو (مهاجرت) فکر کنید. اولین قدم برای مهاجرت به یک کشور خارجی این است که شرایط و ویژگی‌های خود را بررسی کنید.

تحصیل در ترکیه

هر کشور خارجی هر چقدر هم خوب و رویایی باشد برای خانه پدری شما نیست و مشکلات زیادی می تواند داشته باشد؛ بنابراین بررسی تمام نکات یک امر ضروری است. علاوه بر این، حدود 90 درصد از والدینی که فرزندانشان در چنین برنامه‌هایی شرکت می‌کنند. چه در مؤسسات دولتی یا خصوصی ثبت نام کرده باشند، هزینه‌های آن را به طور کامل متحمل می‌ شوند.

انواع روش های مهاجرت: ویزای تحصیلی آلمان