اطلاعات اولیه درمورد مهاجرت-کمک مهاجرت

گواه این امر، اعتماد متقاضیان عزیز به این گروه مهاجرتی و استفاده از پکیج های خدماتی موسسه راشین بوده است. بنابراین واجب است که در این زمینه با افراد متخصص و باتجربه مشورت کنید. گروه مهاجرتی راشین در امر مهاجرت تحصیلی دارای کادری متخصص و باتجربه می باشد که تمام شرایط، علاقه متقاضی، آینده شغلی، شرایط مالی، تحصیلی و اجتماعی را در نظر می‌گیرد و گزینه‌های مهاجرتی خوبی به متقاضی معرفی و پیشنهاد می‌کند. ناگفته نماند که چندین ویژگی و مورد هم می توانند در انتخاب مقصد تحصیلی موثر باشند که بستگی به معیارهای شخصی فرد دارد. لازم به ذکر است که کمتر اتفاق می‌افتد که تمامی معیارهای ایده‌آل شخص با این معیارها همخوانی داشته باشند. اگر کشور مقصد در تمامی معیارها بسیار عالی باشد اما ممکن است به لحاظ هزینه های زندگی و تحصیل بسیار گران باشد یا مقصدی در تمامی معیارها عالی باشد اما آینده رشته ای که فرد برای تحصیل انتخاب کرده است آینده خوبی نباشد.

در زمان اخذ اقامت دائم، تجارت باید ثبت شود، فعالیت کند و عمده فعالیت خود را در کانادا انجام دهد. مهاجرت حرفه ای از طریق برنامه نامزدهای استانی در صورتی امکان پذیر است که داوطلب دارای معیارهای یکی از برنامه های فدرال باشد و از یکی از استان های کانادا نامزد شود. ابتداداوطلب باید تصمیم بگیرد که در کدام استان یا سرزمین می خواهد زندگی و کار کند و سپس در آنجا برای نامزدی در جریان Express Entry اقدام کند.

از ریزش سقف و میزهای فرسوده گرفته تا امنیت و کمبود آزمایشگاه های تخصصی. باعث شده است که والدین با تدریس خصوصی پرهزینه تلاش مضاعف کنند. در مقایسه با سال 2010، درصد کسانی که برای تدریس خصوصی پرداخت می کنند. از 24 به 40 درصد افزایش یافته است و میانگین هزینه تدریس خصوصی نیز افزایش یافته است. نرخ تدریس خصوصی از حدود 19 درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی تا 56 درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی متفاوت است.

مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان

کشور رومانی با تنوع فرهنگ، هزینه های مقرون به صرفه جز بهترین کشور ها برای مهاجرت تحصیلی است. همچنین امکان ورود به سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز از دیگر مزایای مهاجرت به رومانی است. رومانی به دلیل داشتن مراکز مهم تحقیقاتی یکی از مقاصد پرطرفدار دانشجویان جهت ادامه تحصیل می باشد.

اتفاقی یکی از دوستان مهاجرت پلاس رو معرفی کرد و گفت آقای شبرخ تنها وکیل رسمی مهاجرت استرالیا تو ایران هستن. رفتم سایت اداره مهاجرت استرالیا و دیدم ایشون تنها وکیلی هستن که اونجا معرفی شدن. با تجربه ای که در مورد بقیه دفاتر مهاجرتی داشتم با دید بد رفتم پیش ایشون ولی کاملا نظرم تو برخورد اول عوض شد. برخورد بسیار مناسب پرسنل اونجا (از لابی من گرفته تا خود پرسنل دفتر) باعث شد احساس خوبی بهم دست بده. بعد ۵ دقیقه پر کردن فرم، بلافاصله آقای شبرخ از اتاقشون اومدن خوش‌ آمد گفتن و از اینکه توی یه جلسه ای بودن و قرار بود تا ۱۰ دقیقه دیگه طول بکشه عذرخواهی کردن. خب حقیقتش همچین رفتار جنتلمن گونه هیچ جا ندیده بودم و خیلی تحت تاثیرقرار گرفتم.

  • متاسفانه برخی از افراد، مهاجرت را با پناهندگی اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند که با هر شرایطی می‌توانند به کشور دیگری مهاجرت کنند.
  • متقاضیان باید ثابت کنند که واجد شرایط پذیرش پیشنهاد کار هستند.
  • پناهندگی همواره باید آخرین راه حل و انتخاب برای افرادی باشد که قصد مهاجرت را داشته ولی به هیچ یک از روش های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره موفق به این کار نشده اند.
  • همچنین ممکن است لازم باشد قبل از شروع رانندگی، بسته به اینکه در کدام کشور زندگی می‌کند، گواهینامه رانندگی جدید تهیه نماید.
  • توجه به این نکته لازم است که تحصیل در کانادا نه تنها رایگان نیست بلکه هزینه کمی هم ندارد ولی برای کسانی که تمکن مالی خوبی دارند، انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

زمانی که تمام مدارک لازم مثل مدرک زبان، مدرک تحصیلی مقطع قبل و … و تمامی مدارک را از طریق ارتباط و مکاتبه با دانشگاه مورد نظر آماده کردید، تمامی مدارکی که از طرف موسسات آموزشی و دانشگاه ها از شما درخواست مجله خبری مهاجرت شد را ارسال کنید و فرم های دریافت پذیرش تحصیلی را تکمیل نمایید و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. حتماً با ایمیل و سایر روش های ارتباطی در دسترس باشید تا اگر مدرکی از شما خواسته شد، آن را تهیه و ارائه کنید.

اخذ اقامت دائم کشور ترکیه تنها با سرمایه‌گذاری (خرید ملک) به مبلغ 250 هزار دلار امکان‌پذیر است. این در حالی است که برای اخذ اقامت دائم کشوری مثل استرالیا، این مبلغ به بالای یک میلیون دلار می‌رسد. از طرف دیگر، به دلیل هم‌مرز بودن این کشور با ایران و کیفیت بالای زندگی در شهرهای مدرن این کشور مثل استانبول، ازمیر و آنکارا، سبب شده تا رکورد سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه برای چندین سال در دست ایرانیان باشد. ترکیه همیشه مقصد مهاجرتی مناسب، ارزان و هوشمندانه برای ایرانیان بوده است. استرالیا به‌دلیل افزایش جمعیت سالمندان، کاهش جمعیت، و کمبود نیروی کار متخصص به‌دنبال جذب مهاجران جدید بوده و مقصد مناسبی برای مهاجران به شمار می‌رود.

در این یخش می خواهیم ارائه مدرک زبان را برای مهارجت تحصیلی بررسی کنیم.همان طور که احتمالا می دانید یکی از شرایط و مراحل مهاجرت تحصیلی به ارائه مدرک زبان مربوط می شود. اخذ پذیرش تحصیلی از اغلب دانشگاه های دنیا نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس آکادمیک یا تافل است. البته این قانون یک استثنا هم دارد که در صورت امکان می توانید از آن بهره مند شود. این استثنا این است که در صورتی که قبلاً تحصیلات خود را در دانشگاه های انگلیسی زبان سپری کرده باشید. می توانید بدون داشتن و ارائه مدرک زبان، پذیرش تحصیلی خود را بگیرید.

همه اطلاعات را در مورد ویزاهای بلند مدت آلمان