اقامت استرالیا مهاجرت به استرالیا ️ وکلای مهاجرت بین الملل IIL-کمک مهاجرت

شما می‌توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی او بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. مهاجرت به استرالیا با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که متقاضیان می توانند با هر کدام از روش های ذکر شده به اقامت استرالیا دست یابند اما تنها برخی از این مسیرها ویزای اقامت دائم استرالیا را برای متقاضی به همراه خواهند داشت. در ادامه این نوشتار به انواع راههای اقامت استرالیا خواهیم پرداخت تا بسیاری از متقاضیان بتوانند شرایط اقامت استرالیا از این مسیرها را بررسی نمایند و متناسب با شرایط خود، برای بهترین مسیر مهاجرتی اقدام نمایند.

راه های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به انمهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری از جمله این روش‌ها هستند. همچنین در مورد هزینه‌ها، شرایط، مدارک و مزیت‌های مهاجرت به این کشور و تمام نکات لازم برای اخذ اقامت استرالیا صحبت کردیم. در حالی که مهاجرت به استرالیا همراه با والدین مهاجر برای فرزندان یک گزینه است، گاهی اوقات کودکان جداگانه مهاجرت می کنند. همچنین ویزاهایی برای کودکان زیر 18 سال برای افرادی که در استرالیا با ویزای دانشجویی، کارگری یا تجاری موقت هستند، در دسترس است.

شرایط اخذ اقامت قانونی و دائم استرالیا برای مهاجرت

✅ کسب حداقل امتیاز لازم برای رشته مورد نظر که بر حسب فاکتورهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان انگلیسی محاسبه می‌شود. مهاجرت به استرالیا، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره‌مندی از نیروی کار متخصص ، مهاجرتی موفق خواهد بود. تقاضا برای شغل رانندگی پایه یک در استرالیا زیاد است و این افراد باید از طریق ویزای کاری به این کشور سفر کنند. امکان اقدام برای مهاجرت رانندگان پایه یک با ویزای اسکیل ورکر وجود ندارد. ویزاهای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند اما می‌توان این ویزاها را در چند دسته طبقه‌بندی کرد.

مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی در این شهر در حدی است که سالیانه حدود 5000 نفر از میان مهاجرین متخصص را به ویژه در حوزه‌های سلامت، آموزش و تولید استخدام می‌کند. همچنین شهر آدلاید در میان مهاجران خانوادگی به دلیل آرامش، امنیت و فضای سبز خود طرفدار بیشتری دارد.

  • این برنامه‌ها برای جذب افراد ماهر در حوزه‌های تخصصی مختلف در نظر گرفته‌شده است و برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند.
  • دیگر دغدغه دریافت ویزاهای توریستی کشورهای اروپایی،کانادا و آمریکا را ندارید.
  • هزینه ویزا که برای هر مسیر متفاوت 40 الی 7 هزار دلار استرالیا، هزینه مدرک زبان، هزینه وکیل و هزینه های ترجمه و تمکن مالی، از میزان هزینه لازم جهت مهاجرت به استرالیا می باشد.

اداره مجله خبری مهاجرت ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد. اما این شرایط چیست و چه مواردی می‌تواند در شرایط مهاجرتی شما تاثیر گذار باشد. در پاسخ به این سوال که بهترین روش مهاجرت به استرالیا کدامند، نمی‌توان پاسخ دقیقی داد و با توجه به شرایط متقاضی می‌تواند متفاوت باشد.

طبیعتا بسیاری از متقاضیان جهت اقامت استرالیا تمایل دارند قبل از اقدام از هزینه های زندگی در استرالیا مطلع شوند. به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم. فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند. این کودکان ممکن است با ویزای کودک (زیر کلاس 101) ساکن استرالیا شوند. او باید قول دهد که حداقل برای دو سال اول اقامت کودک در استرالیا، حمایت مالی از جمله محل اقامت ارائه کند.