اقامت استرالیا مهاجرت به استرالیا ️ وکلای مهاجرت بین الملل IIL-کمک مهاجرت

که می بایست با دید روشن و شناخت کامل از شرایط اقامت در استرالیا، برای آن اقدام نمود و بهترین مسیر متناسب با شرایط خود را انتخاب کرد. نوع دیگری از ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا Business Talent visa می باشد. متقاضیان می توانند از طریق این ویزا در کشور استرالیا تجارت جدیدی را راه اندازی نمایند و به توسعه آن تجارت بپردازند. افراد باید در نظر داشته باشند که از نظر دولت و اداره مهاجرت کشور استرالیا واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند بود یا خیر. مدت زمان پروسه اقامت استرالیا از طریق ویزای کار می تواند طولانی باشد. گاها مشاهده شده افرادی که اقدام به درخواست ویزاهای کاری استرالیا کرده اند با توجه به زمان بر بودن این پروسه از ادامه مسیر دلسرد شدن و قصد دارند هرچه سریعتر وارد پروسه ای شوند که منجر تسریع در امر مهاجرت شود.

ویزای تلنت استرالیا

بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است و در نتیجه یکسان نیست. همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یا ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت استرالیا یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهاجرت به این کشور است. افسر اداره مهاجرت بعد از بررسی مدارک پرونده و انجام مصاحبه در مورد ویزای شما تصمیم می‌گیرد. در نتیجه هرگونه نقص در مدارک ممکن است باعث عدم پذیرش شما در دریافت اقامت شود.

و یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است که متقاضیانی که وارد 40 سال می‌شوند در اکثر کد شغلی‌ها شانس بسیار کمی دارند زیرا امتیاز بالایی را از دست می‌دهد و در رقبابت با دیگر متقاضیان در کسب امتیاز عقب می مانند. در حوزه مهاجرت تحصیلی؛ رتبه و امتیاز دانشگاه‌های استرالیا نسبت به دانشگاه‌های کانادا بالاتر بوده و امکان اخذ بورسیه تحصیلی در آن‌ها بالاتر است. از طرف دیگر هزینه تحصیل در کانادا به مراتب کمتر از استرالیا بوده و تحصیل در کالج نیز محبوبیت زیادی دارد زیرا به دانشجویان کمک می‌کند با مهارت‌های عملی رشته خود بیشتر آشنا شده و بتوانند به سرعت جذب بازار کار شوند. هر دو کشور در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سخت‌گیری کمتری از خود نشان می‌دهند، با این حال فرآیند اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان‌تر از استرالیا است. بنابراین شما با تولد فرزندتان در خاک استرالیا بدون داشتن شهروندی این کشور نمی‌توانید برای اخذ اقامت وی اقدام نمایید.

ویزا ازدواج استرالیا

مهاجرت به یک کشور ایده‌آل برای زندگی می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد. اما درکل، همه آنهایی که تصمیم به ترک دیار می‌گیرند هدف نهایی‌شان ساخت آینده بهتر برای خود و فرزندانشان است. موقعیت جغرافیایی متفاوت و قرار گرفتن استرالیا در نیم‌کره جنوبی، طبیعتی متفاوت را در این کشور به وجود آورده است. استرالیا از نظر تعداد و تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی رتبه 6 و 7 را در جهان به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث شده است تا یکی از اهداف خانواده‌های مهاجر به این کشور تحصیل فرزندان در یک فضای آموزشی با کیفیت باشد. مهاجرت هنرمندان به استرالیا از طریق برنامه ویزای تلنت امکان‌پذیر است.

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

استرالیا در مقایسه با کشورهایی همچون کانادا، ایالات متحده و بریتانیا بالاترین هزینه زندگی را دارد اما همچنان در میان دانشجویان برای تحصیلات بین‌المللی جزو گزینه‌های برتر است. ویزا ۱۸۸ استرالیا یا همان ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری یک ویزای موقت است و دارندگان آن می‌توانند در این کشور فعالیت‌های تجاری انجام مجله خبری مهاجرت دهند و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند یا مالک کسب‌وکاری شوند که در استرالیا موجود است. ویزای فرزند استرالیا مختص افرادی است که یکی از والدین آنها حق اقامت دائم یا شهروندی کشور استرالیا را دارد. افرادی که تابعیت یا اقامت دائم استرالیا را دارند میتوانند تحت شرایطی، برای والدین خود درخواست ویزای دائم کنند.

  • سریع ترین روش برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین و دریافت اقامت دایم این کشور، روش پولی است.
  • همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند.
  • اخذ اقامت دائم کشور استرالیا از طریق مهاجرت سرمایه‌گذاری این کشور بسیار راحت و سریع‌ است.