اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

استان های آتلانتیک کانادا شامل استان های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و نیو فاند و لابرادور است. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق این استان های کم جمعیت با شرایط آب و هوایی خاص است. دولت کانادا به منظور جذب نیروی کاری متخصص و ماهر برنامه مهاجرت به این استان های شرقی کانادا را اجرا کرده است.

کافیست برای اولین قدم، فرم اولیه ارزیابی مهاجرتی را برای ما ارسال کنید تا از خدمات ارزنده ی ما بهره مند شوید. اما سایر شرایط شما هم باید به طور دقیق توسط مشاورین ما ارزیابی شود تا به طور دقیق بتوانیم بگوییم کدام روش برایتان بهتر است. مثلا جواز کسب چه شغلی دارید، نمره زبانتان چند است، چه مدرک تحصیلی دارید، در چه شرایط سنی قرار دارید و مهم تر از همه، چقدر سرمایه دارید؟ پس داشتن جواز کسب به تنهایی کافی نیست.

دانشگاه کوکنکوردیا

همچنین اگر می خواهید روش درستی برای مهاجرت کانادا انتخاب کنید و از خدمات و تجربه 12 ساله ی یک مشاور/وکیل رسمی مهاجرت کانادا بهره مند شوید؛ با ما در تماس باشید… بسته به روش‌های مهاجرتی مختلف کانادا، مدارک متفاوتی برای هر برنامه مورد نیاز است. برای اطلاع از شرایط این برنامه می‌توانید صفحه مجله خبری مهاجرت از روش PEQ را مطالعه کنید. برای شما درخواست اقامت دائم داده و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند.

دولت و اداره مهاجرت کانادا در سال 2013 برای توسعه برنامه تجارت ماهر فدرال دست به دست هم دادند. چرا که می‌توانید با ارائه مدارک و مستنداتی مبنی بر اشتغال به تحصیل در کانادا نسبت به تمدید ویزای دانشجویی یا مجوز تحصیل بدون نیاز به خروج از کانادا اقدام کنید. هر کالج یا دانشگاه دارای فرم‌های درخواست پذیرش تحصیلی مخصوص به خود است. تکمیل فرم‌های مربوط به اخذ پذیرش، فاند و دارای ظرافت‌های خاصی است. لذا برای موفقیت در مرحله اپلای و دریافت پذیرش پیشنهاد می‌شود از یک تجربیات یک مشاور تحصیلی متخصص و متعهد استفاده نمایید.

لیست حقوق مزایای مشاغل در کانادا

ویزایی که از این طریق اعطا می‌شود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، می‌توانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید. برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا عموما تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط با آن شغل، سابقه کار و دانش زبان (ارائه مدرک زبان با نمره قابل قبول) را نیاز خواهید داشت. شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا است.

استارتاپ هم از جمله روش هایی است که باعث دریافت اقامت کانادا می شود. متقاضی می تواند برای خانواده اش هم اقامت دائم بگیرد که این خودش مزیت بزرگی است. سیلیپ هم آزمونی است که توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده است تا به صورت تخصی مهارت های زبانی شما سنجیده شود.

  • در نظر داشته باشید دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی بسیار برای ایرانیان سخت است.
  • یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا اقدام از طریق خود اشتغالی یا خویش-فرما می باشد.
  • از مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی اخذ جاب آفر Job Offer یا پیشنهاد کاری از کارفرمای رسمی کانادایی و اخذ Work Permit است.
  • تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست مهاجرت از لینک Funding Guidelines قابل دریافت است.
  • به علاوه، با توجه به کمبود نیروهای کاری در کشور کانادا، صنایع و شرکت های مختلف در کانادا به شدت برای تأمین بخشی از نیروهای کاری خود به مهاجران تازه وارد وابسته هستند.
  • در اسپانسرشیپ کانادا،فرد درخواست حمایت از یکی از افراد خانواده که با او نسبت نزدیکی دارد را میدهد.