انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش

چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش پیدا کرد. قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. خرید دوربین مدار بسته با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد؛ همچنین خرید دوربین مداربسته اصل با قیمت مناسب در بازار ممکن است با چالش های خود همراه باشد.

۵- تنها شرکتی هستیم که محصولات خودمان را با ۵ سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نامحدود ارائه می دهیم. ۳- شرکت الکامپ تنها شرکتی می باشد که دارای تیم تخصصی و فنی نصب بوده که بصورت استخدام ثابت در این شرکت فعالیت می نمایند. یعنی تا 20 متر را پوشش خوبی می دهد و بیشتر از آن تصاویر کیفیت خوبی ندارند. ضبط و بررسی فعالیت‌های روزمره در محیط‌هایی که نیازمند امنیت دائمی هستند که از آن جمله می‌توان به بانک‌ها، فرودگاه‌ها و کازینو‌ها اشاره کرد. این پردازنده که شامل چیپ های تصویر AR0130 ، AR0141 و AR0230 می شوند.

لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. این دوربین ها به دلیل موتور تعبیه شده در آنها دارای قیمت بالاتری هستند. دوربین های مداربسته AHD با چیپ تصویر Aptina برای کسانی مناسب می باشند که به دنبال یک دوربین متوسط از این نوع با عمر متوسط هستند.

  • سیگنال تصویر دوربین هم توسط یک Encoder بر روی ولتاژ ارسالی سوار می شود و در محل دریافت مجدد توسط Decoder به شکل سیگنال تصویر دیجیتال در می آید.
  • این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند.
  • توجه داشته باشید که برای دوربین مداربسته هایلوک آنالوگ از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.
  • شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه اینترنتی اچ دی تک را می پذیرم .

همواره یکی از سوالات متداول در سیستم های مداربسته، امکان ضبط صدا توسط تجهیزاتی مانند NVR است. به طور خلاصه می توان گفت امکان ضبط صدا در تمام سیستم های نظارتی و انواع تجهیزات مداربسته وجود دارد. میکروفن ها در سیستم های نظارتی کاربرد های گوناگونی در مکان های مختلفی داشته و معمولا در محیط های داخلی نصب می گردند.

انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش تفاوت این سیستم با سیستم انتقال تصاویر تلویزیونی در بسته بودن مدار است، در صورتی که تصاویر تلویزیونی برای تمام گیرنده‌های استاندارد قابل دریافت هستند. همینطور تفاوت هایی در نوع پردازش تصویر، پهنای باند مصرفی و نحوه اتصال به شبکه و نصب در آنها وجود دارد. دوربین های پین هول به دلیل امکان استفاده غیرقانونی در امکان خصوصی و عمومی نیاز به مجوز از مراجع قانونی دارد، لذا این نوع دوربین در فروشگاه سها ای شاپ به فروش نمیرسد. اهمیت داشتن نمایندگی جدا، داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی، این هست که شاید شما برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز به راهنمایی داشته باشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z210

البته نام های فوق تنها بخشی از برند های مطرح و پرفروش دوربین های مدار بسته اند، برند های مطرحی چون دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن برند هایی جهانی بوده که در تراز اول میزان محبوبیت، کیفیت و فروش دوربین های مداربسته قرار دارند. دوربین مداربسته IP از سری تجهیزات نظارتی است که برخلاف دوربین های آنالوگ که از کابل کواکسیال برای انتقال داده استفاده میکنند، این دوربین ها از کابل های شبکه برای ارسال دیتا استفاده میکنند. پرا که دوربین مداربسته برایتون، با کیفیت بالا در وضوح تصویر و قیمت مناسب در رتبه بهترین دوربین‌های مداربسته قرار می‌گیرد. به این مورد حتما توجه نمایید که برای انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب، بیشتر از هر چیزی باید به نیاز خود توجه نمایید. تیم فنی و فروش ما در دفتر مرکزی داتیس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشند. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

شرکت هایلوک در واقع بخشی زیرمجموعه از شرکت کمپانی بزرگ هایک ویژن است. تمرکز این شرکت به صورت عمده بر تولید تجهیزات صوتی تصویری مانند دستگاه‌های پخش کننده و دوربین‌های نظارتی بود. پس از مدتی برند هایک ویژن به درجه‌ای از اعتبار رسید که بیشتر سفارشات نظامی کشور چین نیز به آن واگذار شد. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود. دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود.

دسته بندی دوربین مدار بسته برمبنای لنز :