انواع مدل کرم دور چشم اصل از بهترین برند خارجی

معمولا افراد از 20 سالگی شروع به استفاده از کرم دور چشم می کنند، اما قانون کلی برای این موضوع وجود ندارد. در واقع هر وقت که اولین خط ریز یا چین را در گوشه خارجی چشم خود دیدید باید شروع به استفاده از کرم دور چشم کنید. کرم های دور چشم مخصوص پوست ظریف اطراف چشم ساخته شده اند، بنابراین کاملا لطیف هستند. این کرم ها حاوی چربی بیشتری نسبت به لوسیون های معمولی صورت هستند و دارای ترکیبات مغزی زیادی برای دورچشم هستند.

لازم است بدانید اولین نشانه‌های افزایش سن در این ناحیه دیده می شود. افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب سبب ایجاد خطوط و چین و چروک اطراف چشم ها خواهد شد . کرم دور چشم یک مرطوب کننده هدفمند است که ناحیه چشم را آبرسانی کرده و خطوط و چین و چروک‌های ظریف را کاهش می‌دهد. پیشنهاد می‌شود کرم‌های دور چشمی که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک و سرامید با خاصیت آبرسانی و کاهش چین و چروک هستند را انتخاب و خریداری کنید. کرم‌های دور چشم انواع مختلفی مانند کرم ضد چروک یا مرطوب کننده یا رفع تیرگی و پف دارند که هر یک مصرف متفاوتی دارند.

استفاده از این محصولات فقط برای افراد بالغ که پوستشان مستعد ایجاد چروک و پیری است؛ مناسب نیست. حتی اگر پوست اطراف چشم‌های شما فاقد خطوط نازک، چروک، تیرگی و پف قابل مشاهده است؛ اضافه کردن کرم‌های دور چشم به روتین مراقبت پوست می‌تواند از سلامت و زیبایی پوست چشم‌هایتان مراقبت کرده و آن‌ها را مرطوب و مغذی نگه دارد. همچنین استفاده این محصولات بر روی پوست تمیز تاثیر گذاری مثبت آن‌ها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا به نتایج مثبت برسید. به‌علاوه، این کرم دور چشم بر پایه مواد گیاهی ساخته شده است. این کرم مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم، تیرگی اطراف چشم و چروک‌های ریز دور چشم را از بین می‌برد. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به دارا بودن فیلتر ضد آفتاب اشاره کرد.

خرید بهترین محصولات مراقبت دور چشم

کرم‌های چشم محصولات ویژه‌ای هستند که به‌منظور مرطوب‌سازی و سفت شدن پوست زیر چشم شما موجود هستند. عضلات زیر و اطراف چشم به‌طور مداوم در حال حرکت هستند و پوست ناحیه زیر چشم نازک‌تر و حساس‌تر از بقیه صورت است. دور چشم به دلیل پوست بسیار نازکی که دارد، یکی از حساس‌ترین نقاط صورت بوده که به مراقبت بیش‌تری نیاز دارد.

قبل از خرید کرم دور چشم باید هدف خود را از این خرید مشخص کنید. در راهنمای خرید کرم دور چشم شما را در این تشخیص کمک خواهیم کرد. معمولاً برای جلوگیری از چروک‌های عمیق یا سطحی در نواحی دور چشم، وجود تیرگی یا کبودی در این ناحیه خشکی بیش‌ازحد پوست دور چشم و یا حالت پف در این ناحیه از کرم دور چشم استفاده می‌کنند.

انواع مدل کرم دور چشم اصل از بهترین برند خارجی اگر ترجیح می‌دهید در کرم دور چشم صرفه‌جویی کنید در راهنمای خرید کرم دور چشم به شما می‌گوییم که می‌توانید خودتان آن را در خانه تهیه کنید. برای کاهش آسیب‌های زیر چشم با خیار، نعناع، آلوئه‌ورا و روغن بادام یک کرم دور چشم درست کنید. می‌توانید کرم دور چشم تهیه‌شده با قهوه آسیاب شده، روغن‌زیتون و موم را نیز امتحان کنید تا خطوط ریز دور چشم را کاهش دهد. این کرم برند سی گل ایرانی حاوی مواد مرطوب کننده و از بین برنده سیاهی و چین و چروک دور چشم است و با داشتن ویتامین A،E و C می تواند نتیجه خوبی را به دنبال داشته باشد.

کرم دور چشم 4 در 1 اریکه مدل Eye Contour حجم 30 میلی لیتر

به همین دلیل اگر کرم دور چشم کیفیت مطلوبی نداشته باشد علاوه‌بر عدم تأثیر مثبت، باعث ایجاد حساسیت و مشکل می‌شود. بعضی از محصولات دور چشم مخصوص خانم ها و برخی مخصوص آقایان و برخی نیز مناسب آقایان و خانم ها هستند. بنابراین پیش از خرید این محصول حتما به این مسئله توجه داشته باشید.

  • پوست نازک اطراف چشم جذب بالاتری نسبت به پوست ضخیم تر سایر نقاط صورت دارد.
  • ژل ضد پیری چشم Paula’s Choice که با ترکیبی قدرتمند از اسید هیالورونیک و پپتیدها همراه است، از مواد اثبات شده برای حذف ظاهر پیری استفاده می کند.
  • هنگام خرید کرم‌های مختلف از فروشگاه محصولات پوستی، اولین نکته توجه به عملکرد و مواد تشکیل‌دهنده است.
  • اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر می کنید کرم دور چشم تنها برای سنین بالا باید مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است بدانید این موضوع یکی از اشتباهات رایج برای سلامت پوست صورت است.
  • سعی کنید کرم دور چشم به‌عنوان بخشی از برنامه‌های زیبایی خود قرار دهید.
  • کلاژن به ساخت و تولید سلول های جوان پوست کمک می کند و در عین حال چین و چروک های آن را از بین می برد.

اگر محصولی که خریداری می کنید حاوی ویتامین سی باشد، پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. اگر به دنبال صورت پر و هیدراته هستید اسید هیالورونیک بهترین دوست پوست شما خواهد بود! اسید هیالورونیک یک گلیکوزامینوگلیکان طبیعی است که در تمام بافت‌های پیوندی وجود دارد. این اسید با جذب و نگهداری آب در خود پوست را هیدراته نگه می‌دارد.

آموزش کشیدن بهترین مدل خط چشم

ازآنجایی‌که دور چشم از سایر نقاط صورت حساس‌تر است، استفاده از کرم‌های مخصوص برای آبرسانی به پوست اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین استفاده از کرم‌های آبرسان دور چشم برای رفع این فروشگاه اینترنتی شالبا مشکل ضروری است. کرم پرکننده خطوط دور چشم از برند ساسکین نیز خاصیت آبرسانی دارد. این کرم با فرمولاسیون پیچیده خود چین‌وچروک‌های اطراف چشم را از بین می‌برد. همچنین به‌واسطه تقویت شبکه پروتئینی ناحیه چشم از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. کرم دور چشم سینره با قابلیت آبرسانی خود پوست شما را شفاف‌تر از همیشه می‌کند.