بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

جزئیات فراوانی در مهاجرت از طریق برنامه های استانی وجود دارد که یک وکیل متخصص و قانونی کانادا می تواند با توجه به مشخصات هر فرد بهترین روش مهاجرت را انتخاب نماید. ویزای خود اشتغالی کانادا که به عنوان ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز شناخته می‌شود، این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می‌کند تا در ابتدای ورود خود به کانادا اقامت دائم را اخذ نماید. متقاضیان واجد شرایط در این روش باید حداقل 2 سال سابقه کاری حرفه‌ای و مرتبط داشته باشند. از معیارهای افراد واجد شرایط در این روش می‌توان به سن، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط با حرفه موردنظر اشاره کرد. علاوه بر این موارد فرد متقاضی باید تمکن مالی لازم برای مهاجرت به کانادا را نیز ارائه نماید.

مهمترین قسمت درخواست ویزا، وارد کردن صحیح و دقیق اطلاعات، قانع کردن آفیسر از قصد تحصیل و بازگشت به کشورتان بعد از اتمام تحصیل است که با نشان دادن وابستگی یا Tie امکان پذیر است. همچنین باید منابع مالی در دسترس تان را به خوبی ارائه دهید تا افیسر مطمئن شود که از پس مخارج خود برمی آیید. به منظور دیدار با اعضای خانواده، شرکت در کنفرانس، بازدید برای خرید بیزینس یا سفر مجله خبری مهاجرت از طریق ویزای توریستی توصیه می شود. در این مرحله مدارک لازم، تاییدیه های تحصیلی و کاری و اطلاعات لازم پیش از ثبت نام فراهم می شود. برای کار در کانادا شما باید مجوزهای کار در استان های مختلف را داشته باشید. تیم وکلای خبره تراست شما را در دریافت این گواهی نامه ها و گذراندن آزمون و مصاحبه آنها راهنمایی می کند.

برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه‌مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیل‌تان در کانادا به کشور خود باز می‌گردید. پس به جز مدارک کلی، سایر مدارک شما نیز باید نشان‌دهنده قطعیت خروج‌تان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی باشد.

اقامت پرتغال یکی از موفق ترین برنامه های مهاجرتی در اروپا، برنامه مجوز اقامت طلایی در پرتغال

شاید برای شما یک روش مهاجرتی مناسب ترین انتخاب باشد، اما برای شخص دیگری با شرایط متفاوت ممکنه انتخاب درست مسیر مهاجرتی ام متفاوت باشد، پس توصیه می کنیم برای بررسی دقیق شرایط و انتخاب درست راه مهاجرت، به صفحه فرم های ارزایابی رایگان مراجعه نمایید. روش مهاجرتی آتلانتیک از حالت آزمایشی حالت یک برنامه ثابت درآمده است و در روشهای مثلا اکسپرس اینتری و استارتاپ افزایش ظرفیت مشاهده می شود. در این مقاله به شما مهمترین روشهای اصلی مهاجرت به کشور کانادا را در 2023 معرفی می کنیم. البته لازم به ذکر است که، بیش 70 روش برای مهاجرت به این کشور وجود دارد؛ که ما به مهمترین و رایج ترین آن ها در این مقاله اشاره کرده ایم. بارها دیده شده که متقاضیانی که به تنهایی اقدام کرده‌اند به علت نقص در پرونده مهاجرتشان، ریجکت شده‌اند.

راه‌های متفاوت ممکن است زمان‌بندی متفاوتی نیز داشته باشند، همچنین اداره مهاجرت کانادا یک عامل تاثیرگذار در مدت زمان فرایند مهاجرت و صدور ویزا می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که این زمان یک زمان تخمینی است و ممکن است عوامل زیادی بر آن تاثیر بگذارد. سرمایه گذاری، ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

هدف از طراحی این روش کمک به تازه‌واردان خارجی جهت ورود به بازار کار کانادا و همچنین کمک به رشد اقتصادی این کشور است. را باید بررسی کرده و سپس بعد از اتمام فرآیند با استفاده از ویزای کاری کانادا می‌تواند مهاجرت کند. دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.

توجه داشته باشید که این آمار، تعداد کارت‌های اقامت دائم صادر شده را نشان می‌دهد. بنابراین، تعداد کل مهاجران ایرانی که با ویزاهای اقامت موقت مثل ویزای تحصیلی، به کانادا مهاجرت کرده‌اند بسیار بیشتر است. اگر توان مالی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید. برخی از مسیرهای مهاجرت در زیرگروه فدرال و برخی در زیر گروه استان ها قرار دارند. وجه مشترک همه این ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید.

  • نکته ی بسیار مهم این است که هزینه ی باید درآمد خالص نشان دهد نه اینکه دارایی نشان دهد.و این یکی از مدارک لازم و قطعی این پروسه است.
  • به طور کلی امکان تغییر هست و فقط شما مدارک لازم برای اثبات رو داشته باشید.
  • با برخورداری از حداقل یک سال سابقه کاری در کانادا می توانید برای شرکت در این برنامه مهاجرتی درخواست خود را ارائه دهید.
  • البته شاید مسیری که شما برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنید درست تجزیه و تحلیل نشده باشد.

اگر قصد دارید برای شهروندی کانادا درخواست دهید، لطفاً توجه داشته باشید که زمان صرف شده در خارج از کانادا نمی‌تواند در شرایط مهاجرت به کانادا حساب شود. شما باید حداقل 3 سال از 5 سال گذشته (1095 روز) را در کانادا به عنوان مقیم قانونی کانادا بگذرانید تا واجد شرایط درخواست شهروندی باشید. قوانین مهاجرتی کانادا درخواست‌های ویزای اقامت دائم را در 4 دسته اصلی در نظر می‌گیرد.

دریافت اقامت کانادا با وکیل به چه صورت است؟