بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می‌شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را به دست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند. بهترین روش برای انتخاب راه مهاجرت این است که داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید که شرایط شما بررسی شود . برای پیشنهاد بهترین برنامه مهاجرت به اطلاعات زیادی درباره شما نیاز داریم؛ بنابراین می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره یا فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید. باید تمام شرایط شما را بررسی کنیم که بتوانیم بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنیم. شانس مهاجرت کاری شما به دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی بستگی دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

برای کسب جزئیات بیشتر در مورد برنامه مهاجرتی حتما فیلم موجود در این لینک را مشاهده کنید. ممکن است ایده شما در کشور خودتان بسیار ناب و پرمتقاضی باشد اما در بازار کانادا جایگاهی نداشته باشد یا یک مجله خبری مهاجرت تکنولوژی قدیمی به حساب بیاید. حتی ممکن است طرح تجاری شما پتانسیل سوددهی برای مدت کوتاهی داشته باشد. بنابراین باید به درستی بازار کانادا را تحلیل کنید و شرایط ایده تان را در آنجا ارزیابی کنید.

برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از دو روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید. برای جذب مهاجرانی طراحی شده که می‌توانند به توسعه اقتصادی یک استان خاص در کانادا کمک کنند و اغلب دارای شرایط خاصی مانند حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری، توانایی زبان و تحصیلات هستند. برنامه مهاجرتی ساسکاچوان یک برنامه مهاجرتی به کانادا است که به این استان امکان می‌دهد تا از بین متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان نامزد بگیرد. معمولا اون مرکز یا دوره به شما پذیرش میده از جنس پذیرش رشته ی تحصیلی که برمبنای اون باید درخواست ویزا داده بشه یا یک دعوتنامه میده که براساس اون ما درخواست ویزای تحصیلی میدیم. درصورتی که همسر مشغول به کار هستن و شما واجد شرایط برای گرفتن open work permit هستید نیازی به ارایه مدرک مالی بخصوص بنام پدر نیست. وقتی که شما به کانادا می‌رسید، باید تمام مدارک هویتی و مهاجرتی موردنیاز را در دستتان و نه در چمدان داشته باشید؛ به‌طوری‌که بتوانید تمام مدارک را به گمرک و افسر مهاجرت در فرودگاه یا مرز به‌راحتی ارائه کنید.

روش های مهاجرت به کانادا

عواملی مانند زیر ساخت‌های قوی برای شکوفایی استعداد فرزندان، ثبات اقتصادی، کیفیت مناسب زندگی و … باعث شده‌اند، افرادی که به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند آینده روشنی را برای خانواده و فرزندان خود متصور شوند. کشور کانادا برای جذب نیروی کار ماهر و مورد نیاز خود شرایط مخصوص به خودش را دارد. برای آگاهی از این شرایط می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و اطلاعات کاملی در این مورد دریافت کنید. لذا اگر در حال تحصیل در کالج‌های خصوصی کانادا هستید توجه کنید که برای دریافت اجازه کار پس از تحصیل یا ویزای کار فارغ التحصیلی می بایستی یا زودتر نسبت به اخذ پذیرش از یک کالج دولتی یا دانشگاه (فرقی نمی کند خصوصی یا دولتی) اقدام کنید. یا پس از پایان دوره آموزشی فعلی، نسبت به ادامه تحصیل در یک دوره آموزشی دیگر اقدام نمایید.

پناهندگی از جمله راه هایی است که دردسرهای زیادی دارد و مخصوصا آسیب های روانی بدی را برای فرد در پی خواهد داشت. با این حال هر ساله مهاجران زیادی از این طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند. در 5 سال گذشته باید حداقل به میزان 2 سال سابقه کار به صورت خود اشتغال در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشید. اگر روش استانی را انتخاب می کنید با توجه به این که هر استان می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد، مراحل مورد نیاز مختلف خواهد بود.

به طور کلی چندین روش برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که در گام اول شما باید این روش ها را بشناسید و از آنها باخبر باشید. در گام های بعدی شما باید بررسی کنید که شرایط شما با کدام روش مهاجرتی تطابق بیشتری دارد. پس از دریافت CSQ متقاضی برای دریافت اقامت دائم به ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کانادا درخواست می‌دهد تا امور مربوط به معاینهٔ پزشکی و تایید عدم سوء‌پیشینه انجام شود. هزینهٔ درخواست در این طرح، ۱۰۴۰ دلار کانادا است (به‌جز درخواست اولیه که رایگان انجام می‌شود). مدت زمان لازم برای بررسی درخواست معمولا بین ۱۵ تا ۱۷ ماه طول می‌کشد.

  • اگر متقاضی دریافت اقامت دائم در برنامه ی اکسپرس انتری می خواهد مدارک تحصیلی که در ایران کسب کرده را ارائه دهد حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول در این برنامه دیپلم 12 ساله می باشد.
  • اگر شما توسط angel investor group حمایت شوید به 75 هزار دلار نیاز دارید و اگر business incubator انتخاب شوید به هزینه اولیه نیازی ندارید و فقط باید در برنامه ها شرکت کرده و قبول شوید.
  • خواهر شوهر به همراه همسر و فرزندانش حدود ۳۰ سال است در کانادا زندگی میکنند و شرایط مالی مناسبی دارند.
  • زیرا از همان ابتدای ورود به تمام اعضای خانواده اقامت دائم داده می‌شود.
  • با سلام فرم درخواست مشاوره را پر کنید، همکارانم با شما تماس می گیرند راهنماییتان می کنند.

مورد دوم، ویزای جستجوی کار رااخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. شما می توانید ویزای این کشور را اخذ نموده و برای یافتن کار، به آنجا مهاجرت کنید. مورد دوم، ویزای جستجوی کار را اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator :