بهترین راه مهاجرت تحصیلی به ترکیه همراه با اخذ ویزا و اقامت شرکت مهاجرتی هومان ویزا-کمک مهاجرت

در این روش حق کار کردن در این کشور را ندارید، با این حال در صورتی که بتوانید کار مناسبی پیدا کنید، امکان دریافت ویزای کاری و مجوز کار را نیز خواهید داشت. فراد برای خرید از طریق آژانس های املاک، باید سراغ آژانس های معتبری بروند. در صورتی که متقاضی بخواهد شخصا این کار را انجام دهد نیز باید به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد. افراد می توانند پس از خرید ملک در این کشور، به اداره مهاجرت آنکارا درخواست دهند و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. ترکیه از معدود کشور هایی است که از طریق خرید ملک، اقامت ارائه می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمکن مالی لازم را دارید از این روش غافل نشوید.

برای کار در ترکیه داشتن مدرک فنی آرایشگری و یا طراحی لباس ویا حتی طراحی داخلی می تونه گزینه مناسبی باشد . میخواستم یک حرفه فنی مثل برق صنعتی رو در آموزشگاه های داخل ایران آموزش ببینم تا بتونم تو ترکیه کار مناسب پیدا کنم. تحصیل در این مقطع تحصیلی چهار تا پنج سال طول می کشد، که با توجه به رشته ی متقاضی مدت زمان آن متفاوت است. بله،ازیک تاهفت میلیاردپول لازمه،اگه نداری می تونی خانه اجاره کنی برای یک سال،بعداقامت یک سال رابگیری. رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی ترکیه هستند.

پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. دوست گرامی، بهترین روش بسته به شرایط اعضای خانواده بستگی دارد و شما برای این امر می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین موسسه استفاده نمایید و شرایط سن، تحصیلات، سرمایه و … با این شرایط پیشنهاد می شود متقاضیان کار در اروپا برای کشورهایی که ویزای جست و جوی کار ارائه می نمایند و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند، اقدام به مهاجرت کاری نمایند. شخصی که با یک شهروند کشور ترکیه ازدواج می‌کند باید ازدواج به‌صورت کاملاً رسمی‌باشد و همچنین به ثبت برسد تا بتواند اقامت دائم ترکیه را دریافت نماید. پروسه کسب اقامت در ترکیه از طریق ازدواج حدود ۳ تا ۵ سال طول می‌کشد. لازم به ذکر است که شخص در این پروسه زمانی نمی‌تواند در کشور ترکیه اقامت داشته باشد و فقط می‌تواند از طریق توریستی در زمان محدودی وارد کشور ترکیه شود.

قطعا برای متقاضی که دارای سرمایه کافی است، خرید ملک نه تنها آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه است بلکه مسیری سودآور نیز می باشد. برای این امر متقاضی تنها کافی است که ملکی را با قیمت مشخص شده خریداری نماید، در این صورت علاوه بر اینکه در بازار املاک سرمایه گذاری نموده است، اقامت این کشور را نیز اخذ کرده است. شما برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه حداقل به 12 هزار الی 18 هزار یورو سرمایه نیاز دارید. برای خرید ملک نیز به 250 هزار دلار پول و حداقل 500 دلار پس انداز بانکی نیازمند هستید.

درباره ترکیه و شرایط مهاجرت به ترکیه

در صورتی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت نمایید. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را در زمینه مهاجرت و دریافت ویزای ترکیه در پایان همین مقاله و در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گو باشند. مهاجرت به کشور ترکیه داراي قوانين و مقرراتي است که وکلا و متخصصان مجرب بيشتر در جريان آن بوده و بر آن اشراف دارند. از اين رو مشورت با اين افراد سبب تسريع امور اقامت شده و شانس دريافت اقامت را افزايش خواهد داد. کارشناسان ما در مجموعه اصطهباناتي آماده ارائه تمامي خدمات حقوقي و مشاوره هستند و به سوالات و ابهامات شما در خصوص مهاجرت به ترکیه پاسخ گو خواهند بود. شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با مشاوران ما در این مجموعه ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دانشگاه بغازیچی برترین دانشگاه کشور ترکیه بر اساس آخرین رتبه بندی سایت Us News در سال 2021 می‌باشد. این دانشگاه دارای رتبه 24 در میان دانشگاه‌های آسیایی را دارا می‌باشد. دانشگاه بغازیچی با حدود 400 دانشجوی خارجی جزو دانشگاه‌هایی می‌باشد که دانشجویان خارجی را به سختی ثبت نام می‌کند. کشور ترکیه، کشوری در قاره آسیا می‌باشد که دارای تنوع فرهنگی و جغرافیایی بالا می‌باشد.

در ویزای تحصیلی کشور ترکیه فرد پس از چهار سال درس خواندن و یک سال کار، می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام نماید. روش های مختلفی برای دریافت اقامت از کشور ترکیه وجود دارد و شما می‌توانید برای دریافت اقامت یکی از آن ها را انتخاب نمایید. یکی از سیاست‌های سهل‌گیرانه ترکیه اعطای اقامت دائم به سرمایه‌گذارانی است که ملکی با قیمتی معادل 250 هزار دلار آمریکا دریافت کنند. در صورتی که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید، با این نوع سرمایه‌گذاری می‌توانید ظرف مدت 70 روز پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. تنها محدودیت هم این است که تا 3 سال نمی‌توانید ملک خریداری شده را بفروشید.

مراحل اخذ مجوز کار در ترکیه

دوست عزیز دانشگاه های دولتی ترکیه هزینه تحصیل بسیار کمی دارند و تا حدودی می توان گقت رایگان هستند. با این روش می توانید اقامت ترکیه را برای خود و خانواده دریافت کنید. شما اگر زبان ترکی بلد هستید و در حرفه ای تخصص دارید می توانید از طریق کار برای مهاجرت تان اقدام کنید. تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای مجله خبری مهاجرت اعتبار کافی هستند را درج نماید. با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده کابران است و وب سایت مهاجرت ایرانی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد.

  • شما می توانید با خرید ملک و دریافت وام در کنار آن اقامت دریافت نمایید.
  • دریافت پاسپورت کشور ترکیه به شما این اجازه را می‌دهد تا به 125 کشور دنیا بدون ویزا یا پاسپورت دیگری سفر کنید.
  • بنابراین افراد می‌توانند با اخذ پاسپورت این کشور، اسم‌وفامیل خود را کنار بگذارند و هویت جدیدی برای خود ایجاد کنند.
  • قانون های موجود برای مهاجرت ترکیه نیز از این مسئله مستثنا نخواهد بود.
  • این سوالی است که ذهن بسیاری از متقاضان مهاجرت به ترکیه را به خود مشغول کرده است و آن‌ها می‌خواهند بدانند آیا بدون داشتن پاسپورت نیز می‌توانند راهی ترکیه بشوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش هایمهاجرت به ترکیهبه قسمت ترکیه دانشنامه بخش کانادامراجعه بفرمائید. واضح است باید هر فردی حداقل هزینه برای زندگی در ترکیه را داشته باشد؛ مثلاً سرمایه برای مسکن و خوراک داشته باشد و تمکن مالی خود را اثبات نماید. باید بگوییم که هر کسی از مهاجرت هدفی دارد و شرایط هر شخص با شخص دیگر نیز متفاوت است.

یکی از راه های تماس ، بخش دیدگاه سایت است که در پایین هر مقاله تعبیه شده و می توانید سوالات خود را درج نمایید . همچنین با نگاهی به عنوان قیمت خانه برای زندگی در ترکیه می توانید هرچه ببشتر با این کشور آشنا شوید. سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه در حال رشد است و تعداد آپارتمان های خریداری شده توسط خارجی ها اکثرا در شهرهای استانبول ، آنتالیا ، بورسا و یالوا است ، البته شهرهایی نظیر ازمیر نیز بسیار مورد توجه مهاجران هستند . بر روی عنوان اجاره و خرید ملک در ترکیه کلیک نمایید تا به تمامی جزوئیات لازم در این باره برسید. از عمده دلایلی که سرمایه داران را به سوی مهاجرت به ترکیه با ثبت شرکت سوق می دهد؛ داشتن نیروی کار پویا ، مشوق های دولتی و معافیت های مالیاتی می باشد . علاوه بر این ، موقعیت کشور ترکیه نسبت به ایران به گونه ای است که شما به راحتی می توانید درخواست های بازرگانی کالا از طریق گمرک را داشته باشید و الزاماتی برای شراکت با شهروندان ترک ندارید.