بهترین راه مهاجرت تحصیلی به ترکیه همراه با اخذ ویزا و اقامت شرکت مهاجرتی هومان ویزا-کمک مهاجرت

البته قیمت آپارتمان در شهر استانبول بالاتر بوده و برای خرید یک آپارتمان معقول، به 150 هزار دلار نیاز خواهید داشت. بنابر اطلاعات ارائه شده در وب سایت quora، به طور میانگین شما به ماهانه 5 هزار لیر برای زندگی در شهر بزرگ و پرطرفدار استانبول نیاز داشته و می توانید با اجاره یک ساله یک ملک در این کشور، مهاجرت موقت به ترکیه را تجربه کنید. این موضوع را به خاطر داشته باشید که اجاره خانه در ترکیه نیاز به رهن نداشته و تنها ملزم به پرداخت یک ماه اجاره به صورت پیش هستید و می توانید یک آپارتمان مبله و دارای تجهیزات را کرایه کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که تمدید اجاره نامه، بدون داشتن مجوز کار و قرارداد قانونی کار تمام وقت در ترکیه میسر نبوده و تنها خرید خانه در کشور ترکیه به شما اجازه مهاجرت دائمی به این کشور را می دهد.

آزمون تافل برای مهاجرت به استرالیا

با توجه به کلاهبرداری هایی که ممکن است در شیوه اقامت ترکیه از طریق ازدواج رخ دهد ، دولت ترکیه بسیار سخت گیر است و این موضوع را بررسی می کند. با وجود این مزیت ، ازدواج با یک شهروند ترکیه به راحتی و در مدت زمان کوتاهی منجر به اقامت دائم در ترکیه نمی شود. اقامت کاری در ترکیه یکی از اقامتگاه های دائمی در ترکیه است و می تواند سالانه تمدید شود. مهاجرت تحصیلی سریعترین روش است و با آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اپلای کنید. بسته به اینکه شما برای کدام مقطع تحصیلی قصد اقدام دارید، پاسخ متفاوت است، برای مثال جهت مقطع کارشناسی شما باید در آزمون های یوس و یا ست برای دانشگاه های دولتی شرکت کنید. چنانچه هدف مهاجرت تحصیلی به ترکیه را دارید، مقالات زیر را از دست ندهید.

نرخ بیکاری در ترکیه بالاست و از همین رو مهاجرت به ترکیه از طریق کار دشوار است. پیشینه تاریخی و مذهبی مشترک موجب تشابه فرهنگی میان مردم ترکیه و ایران شده است. بسیاری از ایرانی‌هایی که از مهاجرت وحشت دارند، وقتی حرف از کوچ به ترکیه و اقامت در این کشور می‌شود، به راحتی آن را می‌پذیرند و در زمانی اندک با محیط زندگی جدیدشان سازگار می‌شوند. با سلام و عرض ادب دوست عزیز در اروپا کشورهایی چون قبرس جنوبی، اسپانیا، فرانسه آلمان رومانی گزینه های کم هزینه ای هستند. جدای از این مبالغ هزینه های وابسته به روش مهاجرتی انتخاب شده توسط متقاضی وجود دارند که باید به نوبه خود مدنظر گرفته شوند. استانبول بزرگترین، پرجمعیت ترین و پلی بین اروپا و آسیا در ترکیه می باشد.

  • ترکیه یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان می باشد، چرا که در این کشور دین اسلام رواج دارد و فرهنگ و سبک زندگی افراد شباهت زیادی به ایران دارد.
  • به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند.
  • کشور های مختلف برای ارائه تابعیت از دو قانون خاک و خون استفاده می کنند.
  • طبق قانون کلی ترکیه شما برای اخذ شهروندی باید ۵ سال در این کشور زندگی کرده تا بتوانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.
  • به منظور اخذ مجوز کار، ابتدا نیاز به یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه ای است.
در پاسخ به این سوال اینگونه می توان گفت که راههای مهاجرت به ترکیه بسیار متنوع هستند پس قیمت مهاجرت به ترکیه و شرایط رفتن به ترکیه از هر کدام از این مسیرها متفاوت می باشد. با توجه به اینکه متقاضی مجرد است و تنها اقدام می کند یا متعهل است و با خانواده اقدام می کند،هزینه و نحوه مهاجرت به ترکیه نیز متفاوت خواهد بود. برای کمتر از این مقدار معمولا با توجه به شرایط شما، انواع ویزاهای توریستی و… صادر می شود.

در حالت کلی موردی که در انتخاب سریع ترین روش مهاجرت تاثیر می گذارد، شرایط افراد است اما معمولاً یکی از راه های سریع ورود به کشور ترکیه، روش تحصیل در ترکیه است. برای اینکه بتوانید در ترکیه تحصیل کنید باید نامه پذیرش دانشگاه را اخذ نموده، سپس اقدام به دریافت ویزای تحصیلی نمایید. برخی معتقدند راه سریع مهاجرت به ترکیه ازدواج است، چون مسئولیتی بر عهده فرد نیست. متقاضیان مهاجرت و ادامه تحصیلات تکمیلی باید، دوره های زبان پیشرفته انگلیسی را پشت سرگذاشته و مدارک لازم را به دانشگاه یا سفارت ارائه نمایند. شرکت مهاجرتی هومان ویزا با ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان کمک می کند تا با در نظر گرفتن شرایط مالی و اجتماعی خود مناسبترین کشور را برای مهاجرت تحصیلی و شغلی موفق انتخاب نمایند.

اگر قصد دارید با این روش به ترکیه مهاجرت کنید، به مدت ۳ سال اجازه فروش ملک خود را ندارید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز درخصوص مهاجرت کاری به ترکیه باید مد نظر داشته باشید که این کشور مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد مجله خبری مهاجرت و شما باید حتما پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید. شرایط عمومی شما خوب است و شانس مهاجرت به کشورهای بزرگتر و بهتری را دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.

درخواست تمدید ویزا

با این وجود افراد خارجی می‌توانند در یک سال اولیه حضور خود در این کشور از بیمه‌های خصوصی استفاده کنند که سالانه مبلغ 30 تا 100 دلار هزینه دارد. اولین شهر این لیست که رتبه اول آن خیلی هم دور از انتظار نبود، شهر استانبول می‌باشد. استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه در طول سالیانه اخیر در همه زمینه‌ها بوده است. این شهر به یکی از بهترین مکان‌ها برای اخداث پروژه‌های عظیم دولت ترکیه مانند فرودگاه جدید استانبول می‌باشد.

مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت