بهترین راه مهاجرت تحصیلی به ترکیه همراه با اخذ ویزا و اقامت شرکت مهاجرتی هومان ویزا-کمک مهاجرت

مسیر مهاجرت پر است از چاه و چاله که اگر اسیر یکی از آن‌ها شوید، باید زمان و هزینه زیادی برای خلاصی صرف کنید. به زبان ساده ایمیگو می‌خواهد دست کسانی را که قصد کوچ کردن دارند، بگیرد و تا زمانی که پایشان را روی خاک کشور مقصد نگذاشته‌اند، رها نکند. در حال حاضر ترکیه به بیش از ۳.۶ میلیون مرد و زن سوری پناه داده و از مهم‌ترین کشورهای میزبان پناهندگان در جهان است. مهاجرت از طریق پناهندگی یک روش پرچالش و خطرناک است و هرگز توصیه نمی‌شود اما اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت جدی قرار بگیرد و نتواند از جان خود محافظت کند، ممکن است گزینه‌ای جز پناهندگی نداشته باشد. چه کشور هایی رو برای تحصیلات توصیه میکنید؟ بودجه من تقریبا معادل کشور ترکیه هستش منتهی به این کشور علاقه ندارم و می خواستم گزینه های موجود رو بسنجم. با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید ببینید دانشگاه مورد نظر شما چه مدارکی میخاد بهتر است ابتدا برای پیش دانشگاهی اقدام کنید و سپس وارد رشته و دانشگاه مورد علاقه تان بشوید.

هزینه و شرایط پاسپورت ترکیه

برای استفاده از شرایط گفته شده باید حداقل ارزش ملک ۶۵۰ هزار لیر ترکیه باشد که ویزای ۳ ساله برای فرد متقاضی و خانواده وی صادر شود. حال اگر بتوانید به مدت ۵ سال و به طور بی وقفه در خانه‌ی خود زندگی کنید، می‌توانید مراحل دریافت اقامت دائم را استارت بزنید. با چند محاسبه ساده ریاضی خواهید فهمید که قیمت ملک در کشور ترکیه نسبت به ایران بسیار منطقی‌تر است. به همین دلیل ایرانیان زیادی به جای خرید خانه در ایران املاک کشور ترکیه را انتخاب می‌کنند که با یک تیر دو نشان بزنند. در ادامه مطلب قیمت و ارزش خرید ملک در کشور ترکیه را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

اخیرا شرایط دریافت ویزای توریستی ترکیه بسیار سخت و پیچیده شده است؛ اما هنوز ما می توانیم برای شما اقامت ترکیه را دریافت نماییم. یکی از الزامات مهم برای اقامت، دریافت حساب، سرمایه گذاری و انجام هر گونه فعالیت اقتصادی در کشور ترکیه، اخذ کد مالیاتی و یا ور… همکاران ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی این مطلب را در مورد شرایط مهاجرت به ترکیه، تهیه کرده اند، تا شما عزیزان بتوانید به پاسخ سوالات خود در این زمینه دست یابید. یکی از مسائل مهمی که افراد قبل از اقدام به مهاجرت به ترکیه باید به آن توجه کنند هزینه های زندگی در این کشور است.

هزينه مهاجرت به تركيه : هزینه درخواست ویزا

ضمن اینکه این شیوه از اقامت بدون شرط حضور بود و می‌شد مجددا آن را تمدید کرد. در سال‌های قبل، مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه یکی از پرطرفدارترین راه‌های مهاجرتی بود و افراد بسیاری توانسته بودند با این شیوه، اقامت ترکیه را به‌دست بیاورند. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، از جمله پرطرفدارترین شیوه‌های مهاجرتی است و در طی چند وقت اخیر، موردتوجه عده زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی قرار گرفته است.

برخی برای تحصیل، برخی برای کار و برخی دیگر برای سرمایه­ گذاری به این کشور مهاجرت می­کنند.. یکی از ویژگی­های آن این است که شهروندان ایرانی نیازی به اخذ ویزا برای سفر به ترکیه ندارند. شرکت مای آفیس طی 18 سال سابقه فعالیت در حوزه سرمایه گذاری و املاک ترکیه موفق به دریافت نمایندگی و ثبت قرارداد همکاری با بزرگترین و معتبرترین سازندگان کشور ترکیه شده است. همچنین کارشناسان شرکت مای آفیس در تمامی مراحل انتخاب پروژه مناسب به منظور اخذ شهروندی و یا اقامت سرمایه گذاری، نوشتن قرارداد، نوتر کردن قرارداد، هماهنگی های لازم با سازنده برای اقساط پروژه با شما همراه خواهند بود. یکی از روش هایی که می توان برای مهاجرت به ترکیه از آن استفاده کرد، پناهندگی است.

  • در هر صورت، اگر قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی به ترکیه را داشته باشید، به احتمال زیاد نیاز به اجاره یک آپارتمان دارید.
  • همچنین از معایب مهاجرت به ترکیه می‌توان به کم‌شدن ارزش لیر، گرانی سوخت و…
  • لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوران و وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد.
  • برای بازپرداخت وام دریافت شده، خانه خریداری شده به مدت 4 سال در اختیار فروشنده باقی می ماند و از محل اجاره بهای آن اقساط پرداخت می شود.

هزینه های مهاجرت به ترکیه متغیر است و با توجه به راه انتخابی توسط شما، تعیین می شود. اگر شما می خواهید به ترکیه از طریق تحصیل مهاجرت کنید، باید گواهی تمکن مالی داشته باشید و هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه را پرداخت کنید که این مبلغ با توجه به دانشگاه انتخابی شما بین 240 الی 1500 دلار متغیر است. در روش مهاجرت به ترکیه از طریق کار، در ابتدا باید 1000 دلار برای ثبت درخواست خود هزینه کنید و سپس مبلغ تمکن مالی و هزینه های زندگی را تامین نمایید. همانطور که میدانید، چند سالی است که کشور ترکیه به مقصدی برای مهاجرت ایرانیان و دیگر اتباع خارجی تبدیل شده است و سالانه افراد زیادی برای تحصیل، کار و زندگی به این کشور زیبا و توریستی مهاجرت می کنند. در این مقاله ما سعی کرده ایم به صورت مختصر و مفید، شما را در مورد مهاجرت به ترکیه راهنمایی کنیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. شرکت سرمایه گذاری و املاک مای آفیس از سال 2002 در شهر ازمیر ترکیه مشغول فعالیت و ارائه خدمت به مشتریان خود بوده است.

با دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا یک مهاجرت تحصیلی موفق به ترکیه را تجربه کن. اگر قصد دارید تنها به ترکیه مهاجرت کنید، هزینه زندگی را حدود ۳۶۰ دلار در ماه لحاظ کنید. برای دریافت اقامت موقت از طریق سرمایه‌گذاری، مبلغ ۷۰ هزار دلار برای خرید ملک در کلانشهرها و مبلغ ۵۰ هزار دلار در سایر شهرها نیاز است. با خرید سهام در صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات ترکیه و عدم فروش آن به مدت حداقل ۳ سال، می‌توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

ضمن اینکه برای پیشنهادات دیگر باید شرایطی از قبیل سن، تحصیلات، مدرک‌زبان، سرمایه و سابرگگیر موارد شما را بدانیم تا بتوانیم گزینه‌های مطلوبی را به شما پیشنهاد نماییم. اسناد و اظهارات برای ثبت شرکت در ترکیه باید به دفاتر ثابت تجاری در منطقه مورد نظر ارسال شوند. این اسناد مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن بررسی می‌شود که آیا اسناد و اظهارات با قوانین و شرایط حاکم تطابق دارند یا خیر. باید توجه داشت که لازمه ثبت شرکت در این کشور، انجام یک فعالیت اقتصادی و بازرگانی است که بسته به نوع فعالیت می‌توان متفاوت باشد. لازم‌به‌ذکر است که در این روش نیز، حداقل مبلغ لازم برای خرید سهام ترکیه 2میلیون دلار بود که بعدها در سال 2017 کاهش یافت.

برای ازدواج به سرمایه زیادی نیاز ندارید و همین که از تمکن مالی برای زندگی برخوردار باشید، کافی است. البته هزینه های دیگری مانند افتتاح حساب بانکی و خرید سیم کارت هم دارید که مبالغ مربوط به آنها جزئی است و خیلی گران نیست. همانطور که شما هم متوجه این موضوع شده اید در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان به ترکیه خیلی خیلی افزایش پیدا کرده است. اگر شما هم دوست داشته باشید مهاجرت کنید و به خارج از کشور بروید روش های مجله خبری مهاجرت را یک به یک بررسی می کنیم که یکی از آن ها اخد شهروندی با ملک و همچنین پذیرش دانشگاه های معتبر بین المللی ترکیه است. اگر هزینه و شرایط پاسپورت ترکیه را داشته باشید این کار بسیار راحت است. ترکیه در حال حاضر به یکی از کشور های پر طرفدار برای متقاضیان ایرانی تبدیل شده است.