بهترین راه مهاجرت تحصیلی به ترکیه همراه با اخذ ویزا و اقامت شرکت مهاجرتی هومان ویزا-کمک مهاجرت

آن دسته از ایرانیان مقیم ترکیه که قصد بازگشت به ایران را دارند، فرزندان خود را برای تحصیل در مقاطع دبستان و دبیرستان در این مدارس ثبت نام می کنند. با توجه به توسعه گردشگری در این کشور، دولت ترکیه بودجه ای را برای بالا بردن کیفیت هوا، جاده ها و راه ها و شرایط حمل و نقل اختصاص داده است. مهاجرت به ترکیه مانند هر کشور دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد در این بخش به آن ها اشاره می‌کنیم. دانشگاه دولتی هزینه از بین 1000 تا 4000 یورو و دانشگاه غیر دولتی و خصوصی یورو در سال نیاز دارد.

مردم ترکیه دارای فرهنگی عامه پسند و غنی می‌باشند که به دلیل همسایگی با کشورمان و دارا بودن دین یکسان بسیار شبیه به ایرانیان می‌باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و قابل تحسین مردم ترکیه احترام گذاشتن‌شان به افراد مسن می‌باشد. تفاوت عمده مردم این کشور با ایرانیان گویش و زبانشان است که ترکی می‌باشد. سلام دوست عزیز، شما باید با توجه به هدف خودتون از مهاجرت یکی از این راه‌ها رو انتخاب کنید. شما میتوانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید تا شما رو راهنمایی کنند. دانشگاه باهچه شهیر در استانبول، یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه برای تحصیل است.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

متقاضیان از کشور های ایران، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان بیشترین میزان مهاجران را در این کشور تشکیل می دهند. اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری با توجه به سیاست های کشور ترکیه در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی به چند روش امکان پذیر است. افرادی که بتوانند در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند علاوه بر اخذ اقامت این کشور می توانند به سود قابل توجهی نیز دست یابند. قطعا آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه، مسیری است که مراحل قانونی پیچیده ای نداشته باشد و همچنین نباید نگران ریجکتی ویزا در آن مسیر بود. همواره می توان از بازار املاک به عنوان آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه نام برد.

با توجه به کیفیت بالای دانشگاه های ترکیه افراد زیادی خواهان تحصیل و اقامت ترکیه به خصوص اقامت استانبول می باشند. کیفیت دانشگاه های ترکیه به حدی بالا است که بیش از 10 دانشگاه این کشور در رنکینگ جهانی QS قرار دارند. مهاجرت به ترکیه از طرق مختلف، هزینه مهاجرت به ترکیه، هزینه های زندگی یا به عبارتی برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟ و صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله آموختیم که سه روش عمده برای اخذ تابعیت کشور ترکیه وجود دارد که این راه ها عبارتند از مهاجرت از طریق کار، سرمایه گذاری و ازدواج با فرد تبعه این کشور. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راه های مهاجرت به ترکیه و مشاوره با مشاورین موسسه ملک پور می‌توانید فرم تماس را کامل کرده و یا طی تماس تلفنی با موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات خود را پیرامون مهاجرت ترکیه در بخش “ثبت پرسش” مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن مشاورین به شما پاسخ بدهند.

شما باید اول این نامه رو در دست داشته باشید تا بعد بتونید برای دریافت ویزا اقدام کنید. مهاجرت تحصیلی و کاری از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشند. اما روش های دیگر به خصوص مهاجرت از طریق تحصیل و کار شرایط مناسبی داشته و در صورت دارا بودن شرایط پروسه مراحل آن آسان تر می باشد. شمار زیادی از مهاجران نیز به مقصد کار و تحصیل به این کشور سفر کرده اند. لازم به ذکر است کشور ترکیه علی رغم این که بخشی از آن اروپایی است، اما هنوز هم نتوانسته است عضو رسمی اتحادیه اروپا به حساب بیاید و پذیرفته شود. ایکامت یک کارت شناسایی ترکی است که فقط به خارجی‌هایی که اجازه اقامت دارند، داده می‌شود‌.

  • در صورت پذیرش بورسیه دانشجوی خارجی در مقطع دکتری در دانشگاه های ترکیه، امکان دریافت کمک هزینه های دانشجویی مانند، بیمه های درمانی، خوابگاه رایگان و امکانات ایجاد شده در زمینه ی تحصیل برای دانشجویان خارجی وجود خواهد داشت.
  • زیرا کارکردن در ترکیه تنها مشروط به اخذ مجوز کار یا همان چالیشما ایزین است و بدون آن، هرگونه مشغول‌به‌کارشدن، تخلف محسوب می‌شود.
  • روش بعدی این است که کودک از طریق تابعیت والدین خود که تبعه ترکیه محسوب می‌شوند، جزو تبعه این کشور محسوب خواهد شد.
  • چنان‌که در طول مطلب گفتیم، مهاجرت به ترکیه با هزینه‌هایی نظیر خرید ملک، استفاده از سوخت و…

در این صورت بدون توجه به محل تولد فرزند، کودک تابعیت ترکیه را به دست می آورد. اگر والدین وضعیت مشخصی نداشته باشند، فرزند آن ها می تواند تابعیت ترکیه را دریافت کند. توجه داشته باشید که متقاضیان کار در ترکیه قبل از هر اقدامی، نیاز به دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور خواهند داشت. البته متقاضی باید ابتدا مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد. سپس هم زمان با دریافت مجوز کاری توسط متقاضی، مدارک از سوی کارفرما نیز به اداره کار ارائه می گردد. از مهمترین سوالاتی که ممکن است متقاضیان در مسیر مهاجرت ترکیه با آن مواجه شوند، برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است، می باشد.

گفتنی است که در تمام این شیوه‌ها، شخص می‌تواند اقامت دائم ترکیه را دریافت کند. بنابراین این دیگر به فرد بستگی دارد که کدام‌یک از این روش‌ها را انتخاب کند. اما آیا مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، تنها با خرید خانه‌ای به ارزش بالاتر از 400هزار دلار امکان‌پذیر است؟ خیر!

مدارک مورد نیاز برای شهروندی ترکیه

در صورت پذیرش بورسیه دانشجوی خارجی در مقطع دکتری در دانشگاه های ترکیه، امکان دریافت کمک هزینه های دانشجویی مانند، بیمه های درمانی، خوابگاه رایگان و امکانات ایجاد شده در زمینه ی تحصیل برای دانشجویان خارجی وجود خواهد داشت. برای ثبت شرکت در ترکیه، شما باید به عنوان کارفرما چند نفر را برای شرکت خود استخدام کرده و همچنین مالیات و بیمه شرکت به صورت منظم و به موقع پرداخت شود. هنگامی که فرد برای ثبت شرکت متقاضی می‌شود باید در خاک ترکیه حضور داشته و مدارکی همچون اساسنامه شرکت، گذرنامه، ترجمه شناسنامه و… را به همراه داشته باشد. افراد زیادی از کشور های ایران، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده و کشورهای نام برده شده بیشترین میزان مهاجرت به کشور ترکیه را دارند. دیگر شرایط مجله خبری مهاجرت شامل ارائه مدرک زبان ترکی، برخورداری از بیمه، سوء پیشینه، ارائه پاسپورت و… اشاره کرد. در این مطلب صفر تا صد مهاجرت به ترکیه و روش‌های دریافت اقامت ترکیه را بررسی کردیم.

پس از خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار طی 70 روز پاسپورت ترکیه را کسب می کنید. اگر سؤال شود مهاجرت به ترکیه چقدر هزینه دارد در جواب باید بگوییم مقدار هزینه مهاجرت به ترکیه بر اساس مسیر مهاجرتی فرد و مجرد و متأهل بودنش متغیر است. درواقع هرچقدر فرد تخصص و تحصیلات بیشتری داشته باشد و مهم‌تر آنکه به زبان ترکی استانبولی مسلط باشد، می‌تواند در هزینه‌های مهاجرت به ترکیه صرفه‌جویی کند. ترکیه یکی از کم‌هزینه‌ترین کشورها برای تحصیل است، شهریه تحصیل به زبان ترکی استانبولی در بسیاری از رشته‌ها سالانه کمتر از هزار دلار و به زبان انگلیسی ۱۵۰۰ دلار آمریکا است. در جدول زیر هزینه مهاجرت به ترکیه از طریق مسیرهای مشهور را ملاحظه می‌کنید.