بهترین زمان مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا-کمک مهاجرت

پس از پنج سال، در صورت عدم حضور در خاک استرالیا برای ورود مجدد به کشور باید ویزای بازگشت پنج ساله اقامت دریافت کنید. شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر متقاضی می‌تواند کاملا منحصر به فرد باشد. بهتر است هر فردی بر اساس شرایطی که دارد، بهترین نوع ویزای خود را مشخص و با هدفگذاری روشن ، نقشه راه مهاجرتی خود را ترسیم کند. در همه روش‌های مهاجرت به استرالیا مهارت زبان انگلیسی نیاز است اما در برخی از آن‌ها این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، شرط دانش زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید.

نحوه مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

نقطه آغازین زندگی انسان ها در استرالیا به طور تقریبی به چهل تا هفتاد هزار سال قبل بازمی گردد. یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف است و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است. اگر همسایه‌تان سر جای پارک ماشین، با شما گلاویز شده، این موضوع نقض حقوق بشر محسوب نمی‌شود و ویزای پناهندگی به شما تعلق نمی‌گیرد. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم پناهنده مجله خبری مهاجرت کسی است که در کشور خود امنیت جانی ندارد و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. هر کدام از این برنامه‌های مهاجرتی شرایط و مزایای منحصر به خود را دارند که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت. از طبیعت بکر، سواحل و بیابان‌های شگفت‌انگیز استرالیا که بگذریم، باید گفت این کشور سیزدهمین اقتصاد برتر جهان را دارد و دوازدهمین کشور شاد دنیاست.

در زیر به یکسری از مهمترین مدارک لازم برای اقامت استرالیا که در تمامی مسیرهای مهاجرتی یکسان است، اشاره شده است. یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به استرالیا انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد. اگر قصد دارید از مسیر کاری وارد استرالیا شوید می بایست در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید و شغلی مناسب برای خود پیدا نمایید. یا اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت نمایید می بایست از یک موسسه یا دانشگاه معتبر پذیرش دریافت نمایید. لذا به شما عزیزان پیشنهاد می شود قبل از اقدام با وکیل مهاجرت مشورت کنید. در این روش مهاجرتی شخص متخصص و ماهر باید توسط اسپانسر کاری خود ، یعنی شرکتی که برای آن مدت ۲ سال کار کرده است برای دریافت اقامت دائم استرالیا کاندید شود.

ویزای تحصیلی استرالیا

در این زمانها داشتن مشاور می تواند روند کاری شما را تسریع نموده و از وقوع اشتباهات غیر قابل جبران جلوگیری نماید. پس ریز نمرات و دانشنامه شما و یا مدارک فنی حرفه ای شما ترجمه شده و به همراه مدارک مورد نیاز دیگر به سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا ارسال می گردد. کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فرد همواره موردتوجه مهاجران بسیاری بوده است .

مهاجرت استرالیا

لازم به ذکر است که دولت استرالیا در یک بازه زمانی در سال ۲۰۰۹ توسط ویزای بشردوستانه بالغ بر ۱۲ هزار نفر را از این نوع ویزا و برنامه مهاجرتی پذیرفت. والدینی که دارای اقامت استرالیا می باشند اما خارج از کشور استرالیا زندگی می کنند، در صورت تولد فرزند می توانند در خواست خود را مبنی بر کسب اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند. متقاضی باید اثبات کند که 51% از سهام کسب و کاری به اسم خود دارد ولی می تواند در تا سهام دو بیزینس را نشان دهد و که حداقل سهام کمتری نیز با توجه به شرایط خاص می تواند احراز کند و حداقل ورودی حساب بیزینس نیز باید 750،000 دلار استرالیا باشد که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد. برای مهاجرت به استرالیا، از همه مهمتر این است که گذرنامه معتبری داشته باشید که حداقل 6 ماه پس از اقامت در استرالیا معتبر باشد.

  • مهاجرت به استرالیا با توجه به داشتن شرایط فوق العاده نظیر ثبات اقتصادی، امنیت بالا، سیستم آموزشی نوین و مدرن، دانشگاه های در سطح جهانی و خدمات درمانی و اجتماعی بسیار مناسب، بهترین تصمیم برای متقاضیان مهاجرت می باشد.
  • مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است.
  • نکته افرادی که بیش 45 سال سن داشته باشند نمی‌توانند برای ویزای کاری اقدام کنند.
  • یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا شود، ازدواج با یکی از شهروندان استرالیایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور است.
  • اقامت دائم استرالیا برای این دسته از افراد امتیاز بزرگی محسوب می شود.

این سیستم آموزشی برتر صرفا محدود به تحصیلات در مقطع دانشگاه و یا کالج نبوده و بلکه این کیفیت کم نظیر و برتری بالای سیستم آموزشی را می‌توان از همان آغاز و دوران پیش دبستانی نیز در سرتاسر این کشور مشاهده نمود. به طور کلی کودکان استرالیایی موظفند از سنین 5-16 سال به مدرسه بروند. همچنین در برخی از ایالت‌ها یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سنین سالگی بسیار رایج است. و همچنین در ده‌ها معیار دیگر با رتبه‌های خوب و بالای دیگر؛ چنین شرایطی مسلما میل به مهاجرت به این کشور برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تشکیل خانواده و… استرالیا سال‌هاست که مقصد مهاجرتی ایرانی‌ها به‌خصوص مهاجـرت کاری بوده و در ایـن سـال‌ها رونـدی صعـودی داشـته اسـت.