بهترین زمان مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا-کمک مهاجرت

فستیوال‌های مختلف غذا و موسیقی به همراه رستوران‌هایی با انواع غذاهای محلی از ویژگی‌های این شهر است. شهر ملبورن برای تنوع فرهنگی خود مشهور بوده و به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا نیز شناخته می‌شود. ملبورن شهر فستیوال‌های هنری، ورزش‌های گوناگون، موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌های بی‌شمار است.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

پیشنهاد می‌کنم به دنبال رسیدن به حداقل سطح زبان 4/5 باشید تا این مبلغ بالا را پرداخت نکنید. چرا که یک متقاضی می‌تواند بسته به سنی که دارد 30 امتیاز یا 15 امتیاز دریافت کند. این موضوع می تواند به شما بگوید افرادی که 40 سال را رد کرده‌اند شانس بسیار کمی دارند. مدرک زبان برای این ویزا الزامی نیست ولی در این صورت مبلغی به عنوان جریمه باید به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود.

متقاضیان و علاقه مندان مهاجرت به استرالیا جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود می توانند با وکلای متخصص گروه وکلای لاهه تماس حاصل فرمایند. نکته قابل توجه در این روش هزینه بسیار بالا و مدت زمان زیاد جهت اخذ اقامت می شود که حد اقل از ۲ تا ۵ سال زمان می برد و روشی مناسبی جهت اخذ اقامت نمی باشد. قابل توجه است والدین فرزند ۲ سال پس از اقامت قانونی و قبل از ۱۸ سالگی فرزند باید جهت اخذ ویزا اقدام نمایند.

مهاجرت به استرالیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

همانطور که پیشتر توضیح داده شد کسب تابعیت استرالیا از طریق تولد بر اساس قانون خون می باشد و کودکانی که حداقل یکی از والدینشان تابعیت استرالیا را داشته باشند یا در دسته شرایط استثنایی قرار گیرند، واجد شرایط دریافت تابعیت استرالیا خواهند شد. چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 5 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد. همچنین کارآفرینان باید برنامه کاری خود را به صورت کامل جهت فعالیت تجاری خود در استرالیا را به اداره مهاجرت ارائه دهند.

برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه مدرک زبان الزامی نیست و تنها آشنایی با زبان کافی است. اما برای تحصیل در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا لازم است مدرک زبان هم ارائه شود. متقاضیان ویزایسرمایه‌گذاری ویژهنیازی به کسب۶۵ امتیاز ندارند؛ اما در صورت نداشتن نمره کافی در زبان، باید هزینه‌ای به دولت استرالیا پرداخت کنید تا پس از ورود به استرالیا ۵۱۰ ساعت کلاس زبان برای شما در نظر گرفته شود.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای سرمایه‌گذاری

در ضمن پس از بروز بحران اقتصادی جهانی این زمانها دچار تغییر و تحول غیر قابل پیشبینی شده اند اما موردی که می توان روی آن حساب باز کرد این است که افرادی که از طریق اسپانسر ایالتی اقدام می نمایند از دید اداره مهاجرت استرالیا در ارجحیت قرار گرفته و پرونده شان سریعتر برسی می گردد. مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است. کشور استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و نیاز بازار کار ، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را، از طریق مهاجرین تأمین می‌کند. تحصیل، یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است و طرفداران بسیاری را در برمی‌گیرد.

در هر روش مهاجرتی به استرالیا، به طور متوسط و کلی با 2 الی 3 سال کار کردن می‌توان برای اقامت دائم این کشور اقدام نمود و پس از 5 سال نیز به پاسپورت و شهروندی استرالیا دست پیدا کرد. برای مثال پس از اتمام تحصیل 2 سال کار برای اقامت و سپس در مجموع 5 سال برای بدست آوردن شهروندی کافی است. برخی ویزاهای دیگر مانند ویزای نخبگان برای برخی افراد بسیار ویژه، روش سرمایه‌گذاری‌های بسیار کلان و…

  • ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد.
  • در ابتدای سال 2022 میلادی هر دلار استرالیا معادل 72 سنت آمریکا بوده است؛ یعنی هر دلار آمریکا معادل 1.39 دلار استرالیا.
  • لذا باید شرایط فرد متقاضی توسط متخصصین این حوزه بررسی شود تا مناسب‌ترین شیوه برای مهاجرت مشخص شود.

به دلیل مشکل که در اداره تعزیرات حکومتی داشتم در لحظه اخر که حکم جریمه صادر گردید بود. ایشان با همراهی و همفکری راه را برای شکست رای و اقدام به رای برائت مجله خبری مهاجرت در تجدیدنظر هموار نمودند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت از طریق خانواده به این کشور به مطلب مهاجرت خویشاوندی به استرالیا مراجعه نمایید.