بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی-اصیل بخرید

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است و از پردازنده اصلی Core i3-1005G1، گرافیک 4 گیگابایت INTEL UHD و همچنین 8 گیگابایت فضای رم DDR4 بهره می برد که عملکرد قابل قبولی در کارهای معمولی روزانه دارد. شرکت تایوانی یکی از جدیدترین لپ تاپ‌ ایسوس خود را بانام TUF Dash F15 FX516PM روانه بازار کرده که یک لپ تاپ گیمینگ است. از خصوصیات این محصول می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی لذت ببرد. وزن بهترین لپ تاپ ایسوس مدل FX516PM کم بوده و برای حمل در یک کیف بسیار مناسب است بطوریکه کاربر می‌تواند به‌راحتی آن را با خود حمل کند. لپ‌تاپ لنوو V15-GI بهترین مدل تا سقف ١۰ میلیون تومان به شمار می‌آید. این لپ‌تاپ به پردازنده Core i U در کنار پردازشگر گرافیکی مجتمع Intel UHD 620، ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه SSD با قابلیت ارتقاء تجهیز شده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IML05 – BA

انتخاب‌های جذابی از پورت‌ها را هم خواهید داشت و به راحتی می‌توان متوجه شد که با یک لپ تاپ دانشجویی عالی روبرو هستیم. صرفا یک لپ تاپ ۲ در ۱ داریم که به شما امکان می‌دهد تا آن را به‌صورت چادری یا تبلت هم مورد استفاده قرار دهید. چیزی که سبب ارزشمندی بیشتر لپ تاپ می‌شود، طراحی کاملا آلومینیومی و پردازنده‌های سری رایزن AMD است.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی-اصیل بخرید

از مهم ترین ویژگی های آن می‌توانیم به صفحه نمایش FHD با نرخ رفرش 144 هرتز، پردازنده Core i H و کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE RTX 3050 اشاره کنیم. این لپ تاپ یک لپ تاپ گیمینگ است که می‌تواند برای برنامه نویسی در سطح بالا بسیار مناسب باشد. لپ تاپ لنوو ideapad l3 به لطف پردازنده Intel Core i u از نسل ده پردازنده شرکت اینتل فقط برای استفاده روزمره نیست که فقط برای بررسی ایمیل و تایپ مقاله مفید باشد. پردازنده این لپ تاپ می‌تواند در کار های حرفه ای نیز شما را همراه کند. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی هستید و با محدودیت بودجه مواجه هستید می‌توانید به این مدل فکر کنید.

  • ترکیب فوق‌العاده عالی صفحه کلید و پد لمسی به اسپیکرهای قدرتمند و یک وب کم 1080p اضافه شده است و می‌توانید از این محصول در جایگاه عالی خودش استفاده کنید.
  • حافظه داخلی این دستگاه یک ترابایت می باشد که به راحتی می تواند فایل های سنگین را اجرا کند.
  • پردازنده Apple M1 Pro، رم 16GB، حافظه 1TB PCIe با سرعت بالا حکایت از قدرت لپ تاپ اپل و پرچمدار دارد.
  • پردازنده این لپ تاپ از سری Core i5 اینتل است و شماره مدل آن 10300H است.
  • اما با وجود سخت‌افزار قدرتمند، طراحی این مدل دیگر واقعا وبسایت اصیل بخرید قدیمی شده است.
  • در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم.
همچنین لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Modern 15 – A5M دارای 512 گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت از نوع SSD می باشد. لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 CLE4020 یکی از لپ تاپ های جزء کمپانی لنوو است. این کمپانی لپ تاپ هایی با قیمت و کیفیت مناسب را در بازار عرضه و در اختیار کاربران می گذارد. تنوع پورت و وجود درگاه های نظیر USB ، HDMI و کارتخوان هم امکان اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و ابزار جانبی لپ تاپ را فراهم کرده و نیاز کاربر به خرید هاب را پایین می آورد. در حال حاضر انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون تومان یا حدود 500 دلار چندان کار راحتی نیست.

طراحی جذاب و متریال استفاده شده با کیفیت، زیبایی و دوام بسیار خوبی به این لپ تاپ اضافه می‌کند. صفحه نمایش لمسی 16 اینچی با وضوح تصویر +QHD با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی برای طراحان و گیمرها تجربه خوبی را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه قیمت لپ تاپ اپن باکس و استوک ارزان تر هستند می تواند انتخاب بهتری باشد به شرط اینکه محصول خریداری شده سالم و بدون عیب باشد. دغدغه دیگری که وجود دارد این است که پیدا کردن یک لپ تاپ با کارایی بالا و قیمت مناسب در میان انبوهی از مدل های موجود در بازار کار دشواری است. اما نگران نباشید ما با ارائه لیستی از بهترین لپ تاپ های میان رده در این مقاله تصمیم شما را ساده تر خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم محصولی متناسب با نوع استفاده و کسب و کار خود تهیه کنید.

دانشجویان و دانش آموزان قشر مهمی از خریداران هستند که از لپ تاپ، برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند. این استفاده تا حدودی تخصصی بوده و به همین دلیل، باید دقت نظر بیشتری در انتخاب نهایی داشته باشند. از آن جایی که دانشجویان و دانش آموزان تایم زیادی از روز را در دانشگاه و مدرسه سپری می‌کنند، قابلیت حمل همواره برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، یک لپ تاپ باید هم سبک بوده و هم ابعاد مناسب و کوچک‌تری داشته باشد تا این خصلت برایش محقق شود.

البته از آنجایی که قیمت لپ تاپ میان رده زیاد نیست، روی آن از پردازنده گرافیکی مجزا استفاده نشده است. با توجه به قیمت لپ تاپ هواوی مدل MateBook D15 مشخصات فنی آن برای انجام بازی‌های سبک، اداری و مولتی مدیا مناسب است. پردازنده مرکزی Core i5-1135G7 و گرافیک آنبورد Intel Iris Xe این لپ تاپ از پس انجام کارهای گرافیکی نیمه حرفه‌ای، مولتی مدیا و بازی‌های سبک به راحتی برمی‌آید. همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی پرسرعت SSD است. هواوی برای میت بوک مقرون‌به‌صرفه D15 خود از باتری 42 وات ساعتی استفاده کرده که می‌توانید با 15 دقیقه شارژ کردن با آن به مدت 2 ساعت کار کنید.

تمام نرم افزارها و سخت افزارها از جمله فایل ها، حافظه و دستگاه های متصل را مدیریت می کند. مهمتر از همه، به شما امکان می دهد با بهترین لپ تاپ و برنامه های خود به صورت بصری تعامل داشته باشید. در غیر این صورت، بدون وجود سیستم عامل، برای انجام هر کاری باید یک سری کد کامپیوتری را تایپ کنید. این لپ تاپ را می‌توانید با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی تا ۸ ترابایتی دریافت کنید. این میزان یقینا برای هر کاربر و دانشجویی می‌تواند فراتر از عالی باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ به‌طور دقیق ۱۴.۲ اینچی است و همراه با رزولوشن ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ پیکسل می‌توانید به سراغش بروید.

لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15-FA