بهترین نرم افزار های مهندسی طراحی صنعتی نقشه کشی تحلیلی معماری مدلسازی | معماری نواز

بهترین نرم افزار های مهندسی طراحی صنعتی نقشه کشی تحلیلی معماری مدلسازی | معماری نواز

شغل یک مهندس برق شامل طراحی، توسعه، شبیه سازی، نمونه سازی و آزمایش تجهیزات و سیستم های الکتریکی است. مهندسی برق به شدت بر استفاده از نرم افزارهای مختلف شبیه سازی و مهارت های برنامه نویسی استوار است. در اینجا لیستی از نرم افزارهای نقشه کشی برق صنعتی ارائه شده است که هر فارغ التحصیل برق باید یاد بگیرد.

  • قبل از هر چیز باید این نکته را متذکر شوید که این روزها افراد بیش از هر سیستم دیگری در حال استفاده از گوشی همراه هستند.
  • سلام مهندس جان وقتتون بخیر باشه تکلا به طور خلاصه نرم افزاری است که طراحی را به اجرا متصل می کند.
  • این مدل نرم افزارها تصویر واضح تری از پروژه نهایی به شما ارائه داده و روند طراحی را بهبود می بخشد.
  • این ابزار در واقع یک نرم‌افزار نقشه‌کشی است که برای تهیه‌ی نقشه‌ی سازه‌ها به کار می‌رود.

اسکچ آپ امکان طراحی معماری با کیفیت و کار با طراحی سه بعدی را در طول فرایند تجسمی خلاقانه فراهم می‌کند. اگر با فضای سه بعدی راحت نیستید؛ می‌توانید از ابزارهای دو بعدی برای طراحی پلان‌ها، طراحی ویلا ، ارتفاعات و بخش‌ها استفاده کرده و بعد به بلوک‌های عنوان بپردازید. این نرم‌افزار، ساده‌ترین برنامه در این لیست نرم‌افزارهای مهندسی است و نیازی نیست که زمان زیادی به یادگیری آن https://memarinavaz.ir اختصاص دهید.

خدمات آنلاین سرزمین دانلود

ویدئوهای آموزشی و گالری تصاویر برای الهام گرفتن جهت طراحی در سایت شرکت قرار دارند. یکی دیگر از نرم افزارهای نقشه کشی که شاید کمتر اسم آن به گوش رسیده باشد، رویت می باشد. بیشتری استفاده از REVIT در مدل سازی اطلاعات و جزئیات ساختمان ها می باشد. می توان گفت که این نرم افزار به صورت تخصصی در رشته معماری مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قابلیت هایی که دارد، کار کردن با آن ساده از بقیه موارد می باشد. در صورتی که در شرایطی قرار داشتید که خیلی فوری به اتوکد نیازمند بودید ولی به لپ‌تاپ یا کامپیوتر رومیزی دسترسی نداشتید، می‌تواند از نسخه‌ی اندروید اتوکد به نام اتوکد ۳۶۰ استفاده کنید.

روند کاری

شما در محیط رویت خط نمی‌کشید بلکه اجزای ساختمان مانند دیوار، سقف، پله و … را جایگذاری می‌کنید. در نرم‌ افزار Revit تمامی مدارک در ارتباطی هم‌زمان هستند و هر تغییر در یک مدرک مثلا پلان، تغییر در دیگر مدارک مانند برش، نما و مدل سه‌بعدی را در پی دارد. در ادامه کاربردی ترین نرم افزارهای معماری را به شما معرفی می‌کنیم؛ ۱۰ نرم‌افزار پرکاربرد معماری و چند پلاگین محبوب که حتما اسم آنها را زیاد شنیده‌اید.

نرم افزارهایی که مهندس عمران باید بداند

اینکه چطور طراحی ساختمان توسط مهندسین و معماران انجام شود بسیار مورد اهمیت است چون تمامی این جزئیات با بخش های دکوراسیون، صرفه جویی انرژی و البته رفاه حال ساکنین آن ساختمان در ارتباط است. برای اینکه با این مباحث جهت کار با نرم افزارهای طراحی ساختمان آشنا شویم می توانیم از نظرات کارشناسان و مهندسین ساختمان در سری فیلم های آموزشی فرادرس استفاده کنیم تا بخوبی بتوانیم به کلیه مسائل موجود در این زمینه مسلط شویم. شرکت سازنده این نرم افزار، هدف از تولید آن را به کارگیری ابزارهای طراحی معماری برای طراحی خودکار سقف، فونداسیون، چهارچوب و ابعاد ساختمان می‌داند. چیف آرشیتکت در حین اینکه شما در حال طراحی سازه هستید، مدلی سه بعدی از خطوط شما را ارائه می‌دهد. پس به راحتی می‌توانید هر مرحله از کار طراحی را از طریق اپلیکیشن 3DViewer و با کمک تصاویر بسیار واقعی با کارفرما در میان بگذارید.