بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کدام کشور برای زندگی خوب است-کمک مهاجرت

مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت سرمایه گذاری ومهاجرت از طریق کارپر طرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر میباشند . آزمون تافل مورد تایید بیش از ده هزار موسسه در 150 کشور متفاوت است. همچنین، دانشگاه کشورهایی مثل ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و حتی 98 درصد دانشگاه‌های اروپا این مدرک را می‌پذیرند.

  • مثلاً برای مهاجرت تحصیلی، تمامی مدارک تحصیلی و ریزنمرات شما باید ترجمه و معادل سازی شوند و برای مهاجرت کاری باید مدارک سوابق کاری قبلی را ارائه کنید.
  • علاوه بر این، حتما با فرهنگ و آداب و رسوم غنی فرانسوی‌زبان‌ها آشنا شوید.
  • به گفته صلواتی، اینها و عوامل دیگر باعث شده که در سال ۱۴۰۱ شاهد “مهاجرت عام و توده‌وار ایرانی‌ها” باشیم.
  • به همین دلیل این مقاله را به بررسی شیوه ها و مسائل مربوط به مهاجرت اختصاص داده ایم.
  • از آزمون‌های معتبر زبان آلمانی که توسط Goethe برگزار می‌شود، می‌توان به آزمونGoethe test pro اشاره کرد.
در دسته کشورهای اروپایی قرار می گیرد که هزینه تحصیل بسیار پایینی را دارند. به طوری که دانشگاه بخارست این کشور در لیست ارزانت ترین دانشگاه های اروپا قرار دارد. کشور رومانی در سال های اخیر دارای رشد سریع جذب دانشجو بوده است.

نزدیک‌ترین کشور به نیوزلند استرالیا است که با آن حدود 3 هزار کیلومتر فاصله دارد (با سیدنی 2 هزار کیلومتر و با غربی‌ترین شهر استرالیا 5 هزار کیلومتر). اقتصاد قوی و پررونق و همچنین شاخص فساد اقتصادی صفر نیوزلند باعث شده‌اند تا این کشور نه تنها از ارزان‌ترین کشورهای برای مهاجرت باشد، بلکه به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در نظرگرفته شود. مطمئنا کشور ترکیه به خاطر فاصله، دین، آب‌وهوا و فرهنگ یکی از کشورهایی است که برای هر ایرانی می‌تواند راحت و دوست‌داشتنی باشد. علاوه بر این، کشور ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی یا کانادا و آمریکا،‌ مقرون‌به‌صرفه‌تر است و حتی برای رفت‌وآمد و بازدید از خانواده و آشنایان، نیازی نیست 20 میلیون تومان پول بلیط دهید.

انواع روش های مهاجرت: ویزای استارتاپ کانادا (Start Up Visa)

پس با این اوصاف بسیاری از افراد از ویزاهای غیر مهاجرتی همچون ویزای توریستی، کاری و یا تحصیلی استفاده می‌کنند. ویزاهای غیر مهاجرتی اغلب قابل تمدید هستند و به شما اجازه می‌دهد تا چند سال در این کشور حضور داشته باشید. با این حال بسیاری از افراد قبل از اخذ گرین کارت، با اخذ ویزاهای غیر مهاجرتی مانند ویزا های F-1 و J-1 به این کشور مهاجرت می‌کنند و پس از ورود به این کشور برای تبدیل وضعیت و اخذ اقامت دائم اقدام می‌کنند.

لطفاً تا جای امکان آن‌را از نظر املا، انشا، چیدمان و درستی بهتر کنید، سپس این برچسب را بردارید. محتویات این مقاله ممکن است غیر قابل اعتماد و نادرست یا جانبدارانه باشد یا قوانین حقوق پدیدآورندگان را نقض کرده باشد. آمار ارائه شده در سالنامه مجله خبری مهاجرت ایران در سال جاری که ۲۹ آذر منتشر شد حاکی است که مهاجرت استارتاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی شتاب گرفته و به رکورد جدیدی رسیده است.

دانشگاه مک مستر

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد. استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. ساز و کار مهاجرت از طریق تولد در کشورهای مختلف بر اساس خاک یا خون است. مهاجرت برای آموزش زبان فرانسوی از دیگر راه‌های رایج و کم‌هزینه مهاجرتی به فرانسه به شماره می‌رود. ماه وقت دارد که شغل مناسب خود را پیدا کرده و اقامت دائم فرانسه را بگیرد.