بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

مشاهده بک لینک های سایت فارس نیوز در ابزار مازتعداد کل بک‌لینک‌های آن آدرس URL به همراه تعداد دامنه‌های واحدی که به آن آدرس لینک داده‌اند را مشاهده خواهید کرد. از آنجا که کاربران تمایل دارند بیشتر روی لینک‌هایی که به صورت متمایز در یک صفحه قرار داده شده‌اند کلیک کنند، بعضی لینک‌ها روی یک صفحه اعتبار بیشتری نسبت به بقیه منتقل می‌کنند. اگر بخواهید تفاوت بک لینک نوفالو و بک لینک دوفالو را ببینید، تصویر زیر کمکتان می‌کند. می‌توانیم نوع بک لینک را به گونه‌ای مشخص کنیم که به گوگل و سایر موتورهای جستجو بگوییم که لینک را دنبال کنند یا نه. برای تعیین این قضیه باید از بک لینک nofollow یا dofollow استفاده کنیم. پس اگر می‌خواهید کاربران شما را در همان لحظه اول جستجو در گوگل پیدا کنند و به جواب سوالاتشان برسند و نیازهایشان را برطرف کنند، باید به سئوی سایتتان فکر کنید.

استفاده از اینفوگرافیک برای گرفتن بک لینک

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

در گذشته، بک لینک، مهم‌ترین معیار ارزیابی رتبه وب‌سایت‌ها به‌شمار می‌رفت. اما امروز با توجه به تغییر الگوریتم موتورهای جستجو، به‌خصوص گوگل، اندکی از این اهمیت کاسته شده است. هرچند هنوز هم بک لینک مناسب می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در بهبود سئوی خارجی و افزایش رتبه وب‌سایت داشته باشد. در صورتیکه سئو سایت برایتان اهمیت دارد باید بک لینک‌های سایت را آنالیز نمایید و از بک لینک‌ با کیفیت در سایت استفاده نمایید.

تمام لینک‌ها به صورت پیش‌فرض فالو هستند و گوگل آن‌ها را ردیابی و دنبال خواهد کرد. فالو بودن لینک به معنای این است که محتوای آن برای شما ارزشمند است. لینک‌های فالو را به عنوان قدرتمندترین لینک‌ها در سئو به شمار می‌آورند. از دیگر روش‌های بک لینک‌سازی رایگان، استفاده از سایت سازها است. در دنیا سایت‌ سازهای فراوانی را می‌توان یافت که دارای پلن دائمی و رایگان هستند.

یک معرفی جذاب تهیه کنید؛ اطمینان پیدا کنید که معرفی شما با حوزه فعالیت طرف افزایش رتبه سایت با بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – مقابل هماهنگ است. هدف خود را دقیقاً مشخص کنید؛ مثلاً افزایش آگاهی نسبت به یک محصول جدید یا بیشتر شدن مشترکان ایمیل. در جهانی که رقابت در هر عرصه‌ای که فکرش را بکنید در آن موج می‌زند، باید فعال باشید و نه منفعل؛ و در جهان آنلاین این یعنی که باید استاد و قهرمان سئو باشید.

  • پس بهتر است یک تناسب بین بک لینک های فالو و نوفالو سایتتان در زمان ساخت بک لینک یا خرید بک لینک ایجاد کنید.
  • به بیان ساده‌تر، بهتر است به جای این‌که ۱۰۰۰ بک‌لینک از یک دامنه دریافت کنید، ۱۰۰ بک لینک سایت را از ۱۰۰ سایت مختلف کسب کنید.
  • اما امروز تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد.
  • شما میتونید، برای مشاهده لیست بک لینک رایگان، به این محتوا سربزنید.

اگر سایت شما لینک سازی متعادلی (از هر دو نوع فالو و نوفالو) نداشته باشد، استفاده از بک لینک‌های فروم فقط به اعتبار سایت شما آسیب می‌رساند. رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرم، لینکدین، توییتر، پینترست، یوتیوب و غیره، ابزارهایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانیم با کاربران و مخاطبان جدید روابط جدید ایجاد کنیم. در حالی که رسانه‌های اجتماعی هیچ تاثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی نتایج جستجو ندارند، می‌توانند به صورت غیر مستقیم به افزایش ترافیک کمک کنند. ما می‌توانیم از رسانه‌های اجتماعی برای بهبود لینک‌سازی استفاده کنیم.

بهترین قسمت ماجرا چیست؟ هیچ کدام از این استراتژی ها نیاز به نوشتن یک کلمه محتوا هم نداره. همانند هر قطعه از محتوایی که شما منتشر می کنید، باید با استراتژی اینفوگرافیک خودتان را رشد بدین. و برای این کار من بهتون پیشنهاد می کنم از یک استراتژی استفاده کنید. مطمئن می شدم که پست میهمان را فقط در سایت های با کیفیت و مرتبط بنویسم. در واقع، وقتی شما تازه کارتون را شروع کردین، استفاده از پست میهمان یکی از بهترین روش ها برای گرفتن لینک هست. برای پیدا کردن این صفحات 404، باید به روی صفحاتی از سایت هایی که در حوزه کاری خودتون هستند، تمرکز کنید.

پیدا کردن لینک‌های شکسته

در چنین شرایطی باید از سرویس‌هایی استفاده کنید تا با استفاده از یک لینک بهینه، چندین لینک را سازماندهی کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید … بیشتر باشید و با یک پیام مختصر و مفید و با ایجاد رابطه و اثبات خود، درخواستتان را مطرح کنید.

گذاشتن پست مهمان

در وب سایت ها نیز این قانون لینک دهی به همین مقدار ارزشمند می باشد. نزدیک به 2 سال هست که در زمینه سئو به صورت تخصصی فعالیت میکنم و به سئوی کلاه خاکستری علاقه فراوانی دارم. روز کاری من با مطالعه‌ی اخبار و مقالات جدید مرتبط با حوزه سئو شروع میشه و در این بین اگر مطلب مفیدی رو ببینم در بلاگ تریبون با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم. ابزار گوگل وبمستر تمام لینک ها را به شما نشان میدهد ولی معمولا آپدیت اطلاعات آن با تاخیر زیادی انجام شده و ممکن است شما لینک های مربوط به یک تا دو ماه قبل را مشاهده نکنید. همچنین این ابزار امکانات مناسبی برای فیلترینگ، آنالیز و تعیین ارزش هر لینک به شما نمیدهد که عملا بررسی و تحلیل را دشوار میکند.