تلویزیون شهری قیمت و خرید تلویزیون شهری ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

تلویزیون شهری قیمت و خرید تلویزیون شهری ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight این سبک از تلویزیون تبلیغاتی شهری ها بیشتر برای اماکنی که امکان نصب تلویزیون شهری یا تابلو های تبلیغاتی ندارد و یا نیازی نیست برای همیشه آن مکان دارای تلویزیون شهری تبلیغاتی باشد استفاده شود. پس بهترین کار همین سبک از تلویزیون شهری ها می باشد که به راحتی روی یک وسیله نقلیه سوار شده و حتی نیاز به برق مجزا نخواهد داشت و با یک موتور برق مناسب امکان نمایش را برای شما فراهم می کند. مشخصه‌های سالن کنفرانس‌ها و نوع طراحی محل قرار گیری ناظر‌ها در تعیین مشخصات تلویزیون شهری داخل سالن موثر می‌باشد. این تلویزیون‌ها رزولوشن بسیار بالایی دارند و قابلیت‌های فراوانی رو برای مخاطب همراه دارند. سایز متناسب با فضای سالن، عدم انعکاس نور محیط در تصویر، پشتیبانی از ورودی‌های استاندارد تصویر، یکپارچگی تصویر و امکان فیلم برداری مستقیم از تصویر بدون مشاهده نویز از جمله توانایی‌های این محصول می‌باشد.

انواع تلویزیون شهری و مشخصات فنی آن ها:

مساحت این نمایشگر عظیم ۲۳۰۰ مترمربع می باشد که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. این نمایشگر بر نمای ساختمان یک هتل نصب گردیده ودارای ۱۰۰ متر ارتفاع می باشد. در این مرحله با کمک پنل‌های کامپوزیت پایه نمایشگر و صفحه اصلی نما می‌شوند، تا تلویزیون شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود. برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود. این مورد همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان این محصول در سال‌های اخیر بوده است.

تلویزیون شهری smd outdoor p6 , تلویزیون شهری smd indoor p6

برای ایجاد تبلیغات موثر، شناخت مخاطبان و نیازهای آن‌ها بسیار مهم است. باید با بررسی و تحلیل بازار و هدف‌های مشتریان، تبلیغاتی با محتوایی خلاقانه، جذاب و متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی شود. در این مرحله با استفاده از پنل‌های کامپوزیت پایه نمایشگر و بدنه نما می‌شوند، تا تلویزیون تبلیغاتی شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود.

در سیستم های آفلاین کارت کنترل باید قابلیت شبکه داشته باشد و به شبکه محلی متصل شود. از طریق نرم افزار رابط کاربری می توان با وارد کردن آی پی تلویزیون ، محتوا را منتقل کرد و از نظر امنیتی قابل قبول است. برای مراسم ها و مکان های موقت و حتی حضور در نمایشگاه های موقت یکی از بهترین راهکار ها نمایشگر LED سیار است . این تلویزیون ها برای روشن شدن نیاز به منبع برق دارند و با سیستم برق سیار مدت زمان زیادی روشن نمی ماند. این دستگاه ها بسیار مناسب مقاصد موقت و سیار هستند و برای راه اندازی فقط نیاز به برق دارند و در کمتر از یک دقیقه در هر مکان روشن می شوند.

– نمایشگر غول پیکر استخرها و مکان های تفریحی، ورزشی

با استفاده از منشور گرافیکی شرکت خود برای محتوای نمایشی در تلویزیون شهری خود، تصویر برند خود را تقویت می تلویزیون شهری کنید. در واقع، حتی اگر رهگذران پیام شما را نخوانند، هویت بصری شرکت شما در ذهن آنها باقی می ماند. و با دیدن شما هر روز در ورودی مترو یا در خیابان، شما را به یاد خواهند آورد. این شرکت با تکیه بر تجربه و توانایی مدیران و پرسنل خود در سال ۹۰ تاسیس گردید و آماده اجرای پروژه های بزرگ کشوری با رزومه‌ای قوی است. شرایط اقساط به صورت است ابتدا ۵۰% از مبلغ تلویزیون شهری را پرداخت می‌کنید، سپس مابقی را به صورت چهار فقره چک، به مدت 4 ماه تسویه می‌کنید. باید به برندی که قصد تحویل پنل از آن را دارید توجه زیادی نشان دهید.

  • همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است.
  • LED lamp نوعی از لامپ‌های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود نورافشان استفاده می‌کند و به عنوان منبع…
  • تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در حال گسترش، با قالبی زیبا و مدرن است .
  • تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند تالارهای پذیرایی، فروشگاها، بک استیج، سالن‌های ورزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های مانیتورینگ و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود.