ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022

با کلیک بر قسمت قرمز رنگ میتونید اهرم یا لوریج خودتون رو انتخاب کنید و در قسمت زرد رنگ نیز میتونید مقدار خرید و قیمت خرید خودتون رو مشخص کنید. پس از اینکه معامله خودتون رو انجام دادین اطلاعات و میزان سود و ضرر و لیکویید شما در قسمت مشکی رنگ نشون داده میشه. قبلا هم مشکل فیوچرز کوینکس رو در قسمت مزایا گفتیم و احتمال داره این مشکل برای شما پیش بیاد.

موارد مورد نیاز برای احراز هویت

کوینکس اپلیکیشن موبایل نسخه اندروید و iOS را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. روی گزینه bind Google authenticator کلیک نمایید، در پنجره کوچکی که باز می شود کدی که به ایمیل ارسال شده را تایپ نمایید. سپس بر روی کلید Submit کلیک نمایید تا پنجره کوچک بسته شده و کدی نمایش داده می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex وب سایت خود باشید.

ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022

بدون نیاز به «vpn» و «vps» وارد صرافی کوینکس شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی دریافت کنید. یکی از نکات راجب این صرافی تحریم نبودن آن برای ایرانیان هست. اکثر صرافی های موجود برای تریدینگ یا خرید و فروش ارز دیجیتال به علت سیاست های خارجی برای ایرانیان تحریم شدند. کوینکس با تحریم نکردن، یکی از قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته. طبق اطلاعات بدست آمده، حساب های کاربری و سرمایه گذارانی که از این صرافی استفاده میکنند، اکثر ایرانی هستند.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی کوینکس فارسی بیت کوین بخریم؟

استخر استخراج ViaBTC یکی از امکانات موجود در صرافی کوینکس و در عین حال از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین استخرهای استخراج در زمینه رمز ارزها محسوب می‌شود. نکته قابل توجه در مورد این صرافی فهرست جفت‌های معاملاتی آن است که در مقایسه با صرافی‌های دیگر محدودتر است، به این معنی که همیشه نمی‌توان مستقیماً یک رمزارز را با ارز دیجیتال دیگر معامله کرد. قبل از روی کار آمدن صرافی‌های ارز دیجیتال، افراد فقط می‌توانستند از طریق ماینینگ یا سازمان‌دهی تراکنش‌ها در انجمن‌های مختلف آنلاین و آفلاین، ارز دیجیتال را به دست آورند. امروزه صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال و سطوح مختلف امنیت و هزینه‌های مرتبط را ارائه می‌دهند.

تنظیم و تغییر رمز عبور کوینکس:

در گام سوم، پسورد جدید انتخابی خود را در فیلد اول “Password” وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Rest” موجود در مقابل عبارت “Password” کلیک کنید. پس از ورود به این صفحه بر روی تب “Security Settings” بروید. توجه داشته باشید که این کد را با هیچ فردی حتی تیم پشتیبان Coinex نیز به اشتراک نگذارید. لازم است این کد از حداقل 4 و حداکثر 20 کاراکتر به صورت ترکیبی ازحروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد.