خرید باطری ماشین قیمت باتری ماشین فروشگاه اینترنتی تک استارت 1652-مستر انرژی پلاس

خرید باطری ماشین قیمت باتری ماشین فروشگاه اینترنتی تک استارت 1652-مستر انرژی پلاس

ساختار باتری های اسیدی به طوری می باشد که طول عمر بیشتری دارند و در شرایط مختلف آب و هوای مقاوم می باشد. باتری های اتمی در برابر دشارژ شدن به اندازه باتری های اسیدی مقاومت ندارد. به همین دلیل طول عمر باتری های اتمی نسبت به باتری های اسیدی کمتر می باشد و به مراقبت بیشتری نیاز دارد تا دشارژ نشود.

لیست قیمت باتری هیوندای

مفتخریم که از تمامی فروشگاه های سطح کشور در حوزه ی فروش باتری، ارزان ترین قیمت باطری ماشین را به شما عزیزان ارائه میدهیم. تک استارت در خصوص ارائه خدمات اطمینان میدهد که نمایندگی هایش برندهای معتبر باتري ماشين را متناسب با نیازهای مشتریان و در سطح بی نظیری از خدمات، قیمت، کیفیت و سرعت ارائه میدهد. یکی از اصلی‌ترین قطعات خودرو، باتری است که آن را قلب الکتریکی اتومبیل می‌نامند. از جمله وظایف باتری ماشین می‌توان به تامین انرژی مورد نیاز برای استارت موتور و همچنین سیستم روشنایی خودرو اشاره کرد.

باتری یو پی اس ۱۲ ولت ۲۸ آمپر صبا باتری

باتری اسیدی (باتری سلید) و باتری اتمی (باتری غیرسلید) از جمله انواع باتری ماشین موجود در بازار هستند که هریک مزایا و معایبی دارند. در این مطلب به معرفی انواع باطری خودرو می‌پردازیم، اگر قصد خرید باطری ماشین دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در فروشگاه باتری ایراندوست می توانید انواع باتری ماشین و باتری UPS را با بهترین قیمت باطری ماشین بیابید و به آسانی سفارش دهید. در این فروشگاه انواع برند های باتری نظیر صبا باتری، سپاهان باتری، آذر باتری و… را می تونید یابید.

محصولات ویستا الکتریک، در انواع باتری های استارتی مناسب خودروهای سبک، نیمه سبک و سنگین می باشد این باتری ها با آمپرهای مختلف مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی می https://mrenergyplus.com/ باشد. وظیفه‌ی این سیستم تامین، ذخیره و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های مختلف خودرو است. انتخاب باتری مناسب می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارایی باتری و در نتیجه افزایش کارایی خودرو شود. باتری ماشین با همکاری دینام نیروی لازم برای موتور را تولید می‌کند.

وجود یک باتری ایرانی با کیفیت و مناسب در خودروهای شما باعث میشود که سیستم تامین، ذخیره و تقسیم انرژی الکتریکی موردنیاز بخش های مختلف به درستی انجام شود. پس وجود یک باتری ایرانی با کیفیت علاوه بر کم کردن هزینه های شما باعث کارایی بهتر خودرو میشود. باتری ماشین با کمک دینام نیروی لازم را برای موتور تامین میکند.در انتخاب یک باتری ایرانی مناسب باید شاخص هایی مانند مشخصات فنی خودرو، قدرت دینام، میزان آمپر موردنیاز و … مورد توجه قرار بگبرد. شرکت باتری ایراندوست که از سال 1393 تاسیس شده است؛ نماینده رسمی کمپانی هایی همچون صبا باتری، وایا باتری، یکتا باتری سپاهان و آذرباتری می باشد. علاوه بر این شرکت باتری ایران دوست مالک مارک های باتری نظیر رونیز، پورانکو، کایامکس و ویگور نیز هست. از این رو شما میتوانید با توجه به نوع نیاز، نوع خودرو و بودجه مورد نظرتان، نسبت به خرید باطری مناسب خود از سایت باتری ایراندوست اقدام نمایید.

یکی از دغدغه هایی که افراد در مورد تجهیزات ماشین خود دارند، خرید باتری ماشین است که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد. معمولا مشخصات باتری ماشین و انواع اطلاعاتی که بر روی آن درج می شود، از اطلاعات بسیار مهمی هستند که جهت انتخاب یک باتری با کیفیت و مناسب در نظر گفته می شوند. انجمن بین المللی باتری، موارد بسیار زیادی را برای شناسایی باتری ها در نظر گرفته است. همچنين ، توجه به تفاوت قيمت بر اساس تفاوت های فناوری ( اتمی ، اسیدی ، ای جی ام ، ژله ای ، VRLA ) و این که آيا به خدمات اضافی نياز دارند يا خير وبرند باطری،کیفیت باطری،سال تولید باطری ماشینجدید باشد مهم است. همچنین شما میتوانید برای خرید حضوری به شعبه های شرکت باتری ایراندوست واقع در محله های ستارخان، ونک و فتح اقدام کنید.

امروزه شرکت های مختلفی انواع باتری های متنوع را تولید می کنند، پس با توجه به برند باتری، قیمت ها نسبت به یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. همچنین یکی از موارد بسیار مهم که بر روی قیمت محصول تاثیر دارد، کیفیت مواد است. هر چه کیفیت محصول شما بالاتر باشد، بدون شک قیمت آن نیز بالاتر می رود. برایخرید باتری ماشینتوجه به نکاتی که گفته شد می تواند راهنمای شما در این امر باشد . به عنوان مثال برای نصب تجهیزاتی مانند بلندگوهای بزرگ، لامپ های بسیار پر نور و … از جمله مواردی هستند که آمپر مورد نیاز ماشین را بالا برده و نیازمند باطری با آمپراژ بالا برای برق رسانی هستند. شرکت یکتا باتری سپاهان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه های مشاوره در مورد باطری ، مونتاژ باطری ها و تولید باطری فعالیت می کند.

Moricell باطری خشک شارژی مدل 12 ولت 7 آمپر

در بالای صفحات یک بند فلزی قرار دارد که همه صفحات به آن متصل هستند . جداساز از جنس ماده پلی اتیلن است که صفحات مثبت را از صفحات منفی جدا می کند تا یک جریان الکتریکی کارآمد فراهم کند. اگر بخواهیم آمپرها را دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته شرکتی یا همان فابریک و پیشنهادی تقسیم بندی نماییم. ©️ کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس متعلق به شرکت اروم کیان باتری توان می باشد.

  • البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت.
  • در کنار زیبایی ظاهری مشخصات ظاهری این باتری باعث طول عمر بیشتر آن نیز می شود و این جز مسائل بسیار مهم در خرید باتری ماشین می باشد.
  • در حال حاضر بهترین برندهای باتری ماشین موجود در بازار تولید شرکت‌های سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری هستند.
بله ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 80 آمپر پایه بلند با قطب معکوس می باشد، ولی بر خلاف بیان شما در شرکت های تولیدی داخلی به وفوور این نوع باتری موجود است. و باتری 74 آمپر به این دلیل مناسب این خودرو نیست ک قطب های آن پایه کوتاه بوده و در این قالب، باتری با مکانیزم قطب معکوس هم تولید نمی شود. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی رنو کپچر 70 امپر قالب L3 می باشد که در همان سایز باتری های 66 و 74 آمپر می باشد. شما میتوانید باتری های 70 آمپر پایه کوتاه و 74 آمپر برای خودروی خود استفاده کنید. ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند.