خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو چرا گوگل جریمه میکند؟-خرید بک لینک گلدلینک

بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند. SEMrush دارای دو زمینه اصلی است، که به طور خاص با بک لینک ها سروکار دارد. اولین قسمت Backlink Analytics است که به شما اجازه می دهد تا رقبای خود را ارزیابی کنید و قسمت دوم Backlink Audit است. همچنین شما می توانید با ابزاری هایی مانند SEMrush بک لینک های رقبا را ببینید و بک لینک های سایت خود را در یک مکان مناسب مدیریت کنید. پیگیری بک لینک، چیزهای زیادی در مورد ارزش سایت به شما می گوید و بخش مهمی از استراتژی سئو سایت به شمار می رود. می تونید از همین الان شروع کنید به لینکسازی فقط بک لینک سازی رو با کلمه کلیدی نام برند شروع کنید و در ادامه کلمه کلیدی + نام برند.

اما بک لینک ها چه اهمیتی دارند؟در حالیکه بیشتر این سایت ها تنها گزینه اعتبار بالا را دارا بوده و از نظر موضوعی هیچ ارتباطی به سایت شما ندارند. در نتیجه خرید بک لینک تنها زمانی برای سایت شما موثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکر تکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید. اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته شده است.

مهمترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. تصویر زیر نمایی از این پیام در نسخه قدیمی گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که اقدام به فروش بک لینک کرده است را نشان میدهد. اما متاسفانه به دلیل هزینه زیادی که در گذشته شده و نتیجه مناسبی از خرید بک لینک گرفته نشده، کمی مردد هستیم. از اونجاییکه خرید بک لینک نوعی تبلیغات اما به روش غیر مستقیم محسوب می شه و تبلیغات هم نوعی سرمایه گذاری هست، در نتیجه خرید بک لینک هم نوعی سرمایه گذاری برای سایت شما محسوب می شه؛ یک سرمایه گذاری نسبتاً پایدار و با دوام. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. بلکه اعتبار و تراست سایت رو همواره ملاک سنجش آتوریتی در نظر می گیریم که به نوعی یک معیار نسبی محسوب میشه و به سادگی قابل سنجش نیست.

و در مواقعی که نقشه سایت شما شامل پست های جدید نباشد ،Google به سختی می تواند همان را کشف کند. فقط خطوط زیر را تایپ یا کپی کنید و آن را در کادر جستجوی موتور جستجوی گوگل قرار دهید. کلمه Edu از آموزش گرفته شده است و دامنه سطح بالای اینترنت است. شما فقط به گسترش کسب و کارتان بیندیشید ما از اطلاعات شما مراقبت خواهیم کرد. بهتر است از سایت‌هایی لینک بگیرید که تعداد لینک‌های خروجی آن‌ها زیاد نباشد. ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد.

خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو چرا گوگل جریمه میکند؟-خرید بک لینک گلدلینک در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه. در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. برای مشاوره بک لینک در واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۹۰۱۴۳۳۴۱۹ پیام دهید یا به شماره شرکت تماس بگیرید تا همکاران پشتیبانی راهنماییتون کنند. وب سایت های بالا سایت هایی هستند که برخی از پروژه لینک بیلدینگ به صورت جداگانه برای آنها اجرا شده است. در سری پلن هایی که در این قسمت قرار دارد ، بک لینک های Do Follow به شما داده خواهد شد.

زمانی که شما بک لینکی از سایتی دریافت کنید به موتورهای جستجوی گوگل نشان می دهد که سایت شما مورد تایید دیگر سایت ها و قابل اعتماد می باشد، و در نتیجه منجر به افزایش رتبه ی سایت شما در نتایج جستجو می شود. بهترین بک لینک به منظور بهبود کیفیت سفارشات شما عزیزان تمامی گزارشات مهم از سایت هایی که اقدام به سفارش بک لینک از آنها نموده اید را در اختیار شما قرار میدهد. این پکیج شامل 25سایت قوی با قدرت دامنه بالا میباشد رپورتاژهای منتشر شده در این پکیج از قدرت صفحه بالایی برخوردار خواهند شد که به منظور افزایش کیفیت سئو و لینک سازی دائمی وبسایت شما بسیار موثر است . این پکیج شامل بیش از 250سایت بسیار قوی و با کیفیت میباشد و همچنین شامل تمامی سایت های پکیج های پیشین میباشد . برای کلمات رقابتی این پکیج بهترین گزینه ممکن میباشد سایت بهترین بک لینک برای مدت چنین سال با همین پکیج در نتایج گوگل بالا میباشد. این پکیج شامل 45 سایت مناسب و قدیمی با قدرت دامنه مناسب میباشد .

به نظر جنابعالی این بک لینک های وبلاگی هم میتونن ضرر رسونده باشن ؟ چون بدون بک لینک صفحه ی 5 بودم و اومدم 2 ولی الان کلا نیستم ! این بک لینک ها رو Disavow links کنم ؟ و کم کم و دایمی لینک بلدینگ کنم خوبه ؟, بهترین سایت خرید بکلینک ممکنه کلا دچار پنالتی گوگل شده باشم ؟ چون هیچ پیغامی برام نیومده و مطلب های جدید و قدیم سایتم تقریبا رتبه ی مناسبی دارند. برای ورود به هر قمار شما باید قوانین بازی را به درستی بدانید وگرنه باخت شما حتمی خواهد بود. پیشنهاد میکنم در دوره سئو کلاه خاکستری وبسیما شرکت کنید و بدون دانش برای سایت بک لینک تهیه نکنید.

محل قرارگیری لینک تناسب وب سایت با محتوا زمانی مشخص می‌شود که خواننده بتواند به راحتی به محتوای بک لینک شده دسترسی پیدا کند. لینک‌های Contextual از ارزش سئوی بیشتری به نسبت نوار جانبی و یا لینک‌های فوتر برخوردار هستند. این لینک‌ها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت می‌کنند که در این حالت می‌توان به رتبه‌های بالای گوگل دست یافت. اما بک لینک ها چه اهمیتی دارند؟ وقتی سایت شما از سایت های استاندارد دیگر بک لینک می گیرد، این بدان معناست که سایت شما هم معتبر و قابل قبول است.

درواقع بک لینک هایی که معرف لینک شما هستند آنقدر باکیفیت و قوی می‌باشند که به بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کنند. اگر به معنای تضمینی برای بالا بردن رتبه باشد، به شرطی که بک لینک ها دارای کیفیت بالایی باشند و همه فاکتورهای سئو در سایت به خوبی اجرا شده باشند تا حدی قابل قبول و قابل تعریف است. اما چون تاثیر بک لینک ها در تغییر رتبه ممکن است برای هر سایت متفاوت باشد نمی توان معیار و خط کشی برای اندازه گیری تغییر رتبه کلمات کلیدی پس از خرید بک لینک داشت و در نتیجه خرید بک لینک تضمینی معنایی پیدا نمی کند. فقط باید دانست که با خرید بک لینک اصولی می توان شرایط سئو سایت خود را بهتر کرد اما اندازه گیری میزان آن کاری بسیار سخت و مشکل می باشد.

پیج رنک سایت لینک دهنده به شما ، متن لینک شده به سایت شما و زمینه کاری اون سایت بسیار مهم و تاثیرگذار است و فعالیت در گوگل پلاس کاملا با لینک سازی متفاوته. از گوگل ورودی بگیرید و یا تبلیفات کنید، در تبلیغات خودتون از لینک های نوفالو استفاده کنید تا مشکلی هم براتون پیش نیاد. داشتن بنر تبلیغاتی در سایت های مختلف مشکلی نداره اینکه شما تبلیغات کنید به هدف کسب بک لینک و افزایش پیج رنک ممکنه با عث جریمه شما در آینده بشه.