خرید لپ تاپ استوک تا 30 میلیون رایان مارکت | behtarin-laptop

مورد مهم دیگر در مورد ایسوس این است که لپ تاپ‌های ایسوس معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معادل خود در برند لنوو دارند. ولی به نظر ما این قیمت کمی بالاتر، ارزشش را دارد و به صورت کلی در طولانی مدت، ایسوس کم دردسرتر از سایر برندهاست. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Radeon RX Vega 7 که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی بسیار قوی Geforce RTX 3050 که دارای 4 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel UHD for 11th Gen که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی بسیار قوی Geforce RTX 3050 که دارای 4 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. جدا از بحث نمایشگر و طراحی، دستگاه از پردازنده مرکزی Ryzen H AMD استفاده می‌کنه که قدرت پردازش خیلی خوبی داره و به راحتی میتونه برنامه و بازی‌های خیلی زیادی رو اجرا کنه.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون تومان

این پردازنده نسبت به پردازنده‌هایی چون Athlon 3050e و Celeron N4020 که در محصولات هم‌قیمت یافت می‌شوند، تا چند برابر توانمندتر است و توانسته در بنچمارک‌ها عملکرد بسیار بهتری را به ثبت برساند. همان‌طور که انتظار می‌رفت مک‌بوک ایر به‌لحاظ ظاهر و طراحی هیچ تفاوتی با نسخه‌ی اینتل ندارد و همانند گذشته است. تغییرات اصلی مک‌ بوک ایر در داخل آن رخ می‌دهد؛ جایی‌که تراشه اختصاصی ام 1 توان پردازشی موردنیاز کاربر را با بهره‌وری بالاتر و مصرف انرژی کمتر فراهم می‌سازد. خانواده G از سری Core i7 (تقریبا معادل رایزن 7 برند AMD)؛ قدرت این پردازنده‌ها از سری i7 خانواده H پایین‌تر است ولی باز هم قدرت بسیار خوبی دارند. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید. بله برای کارهای حرفه‌ای و سنگین کاملا مناسب هستند و قطعا به مشکلی نخواهید خورد.

  • اما تا 50 میلیون تومان، اکثر لپ‌تاپ‌ها مثل MSI Katana با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3060 عرضه می‌شوند.
  • این مدل به کمک 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD و 8 گیگابایت حافظه DDR5 رم کمک میکنه تا همه چی خیلی نرم و روان اجرا بشه.
  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.
  • اما برند های دل Dell، اچ پی HP و ایسر Acer نیز در این بازه ی قیمتی با این دو برند رقابت میکنند.
  • حضور پردازنده‌ی AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.0 گیگاهرتز است که در بنچمارک‌ها از پردازنده نسل یازدهم Core i3-1115G4 که در دیگر محصولات هم‌قیمت یافت می‌شود، بسیار بهتر عمل کرده است.

خرید لپ تاپ استوک تا 30 میلیون رایان مارکت | behtarin-laptop

لپ تاپ‌های HP Victus 15-FA0031DX دارای دو شیار رم هستند و می‌توان رم را تا 64 گیگابایت ارتقا داد. لپ تاپ‌های IdeaPad Gaming 3 15ACH6 دارای دو شیار رم هستند که معمولا یک رم 8 گیگابایت روی هر کدام از آنها نصب می‌شود (مجموعا 16 گیگابایت). لپ تاپ‌های TUF Gaming F15 FX506HC-i5 دارای دو شیار رم هستند که معمولا یک رم 8 گیگابایت روی یکی از آنها نصب می‌شود.

نمایشگر خیلی روشن و واضح هست و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز رو ارائه میده که منجر میشه تا سرعت پاسخگویی نمایشگر خیلی بالا بره و تجربه خیلی خوبی رو به شما ارائه بده. در ضمن نمایشگر زاویه دید 178 درجه رو ارائه میده که این یعنی، شما از هر جهتی به نمایشگر نگاه کنید، همه چی رو شفاف و واضح میبینید. ایسوس از پردازنده مرکزی Ryzen H AMD توی این مدل استفاده کرده که قادره هر بازی و هر برنامه‌ای رو عین آب بهترین لپ تاپ میان رده خوردن اجرا کنه. من با این مدل آخرین نسخه مایا رو اجرا کردم که دستگاه خیلی راحت اون رو نصب و اجرا کرد و از اون راحت‌ترم، تونست رندرهای اون رو انجام بده. این مدل به کمک 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD و 8 گیگابایت حافظه DDR5 رم کمک میکنه تا همه چی خیلی نرم و روان اجرا بشه. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.

لپ تاپ با کاربری روزمره: اچ پی Envy X360