درخواست پناهندگی به استرالیا از طریق دفتر UNHCR-کمک مهاجرت

مهاجرت به کشوری دیگر قدم بسیار بزرگی است که می بایست با دقت و مشورت صورت بگیرد. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل 10٪ از بودجه توافق شده را 12 ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند. البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد. به طور مثال تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شامل هزینه های بیشتری خواهد شد. همینطور تحصیل در گروه رشته های علوم انسانی از میزان هزینه اعلام شده در ردیف بالا کمتر می باشد. چنانچه به دنبال تحصیل رایگان می باشید می توانید شرایط تحصیل در آلمان را بررسی کنید.

  • به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت.
  • تحصیل، یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است و طرفداران بسیاری را در برمی‌گیرد.
  • متقاضیان و علاقه مندان مهاجرت به استرالیا جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود می توانند با وکلای متخصص گروه وکلای لاهه تماس حاصل فرمایند.
  • مهاجرت به استرالیا، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره‌مندی از نیروی کار متخصص ، مهاجرتی موفق خواهد بود.
این شهر یکی از مهم‌ترین بناهای جهان یعنی سالن اپرای سیدنی را در دل خود جای داده است. انواع ویزای بریجینگ به متقاضی اجازه می‌دهد تا مدتی معین در این کشور اقامت کند. سن دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت مجله خبری مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های کاری دارند. دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، به همین علت مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های این کشور در سراسر دنیا اعتبار دارند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

با این ویزا فرد و خانواده او می‌توانند اقامت داﺋم استرالیا را دریافت کنند. اقامت از طریق سرمایه‌گذاری نیز همچون ویزای کار به دو صورت موقت و دائم ارائه می‌شود که هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند. این مسیر بسیار تخصصی است و شما باید تخصص در حوزه‌های معرفی شده داشته باشد که در مقاله‌ای به صورت تخصصی به تلنت استرالیا اشاره کرده ایم. دسته اول افرادی هستند که حداقل نمره زبان انگلیسی را کسب نمی‌کنند و تصور می‌کنند از این آیتم صفر امتیاز کسب می‌کنند ولی باید بدانند اگر حداقل نمره را کسب نکنند به هیچ عنوان نمی‌توانند برای ویزای اسکیل ورکر اقدام کنند کسب حداقل نمره زبان یک شرط است.

حال در طی این پروسه در صورتی که با درخواست پناهندگی وی موافقت شود، به وی عنوان پناهنده به جای پناهجو اطلاق شده و تا دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا می‌بایست در آن کشور حضور داشته و اکثر مواقع اجازه بازگشت به کشور خود را نخواهند داشت. برای مهاجرت به استرالیا می‌توان از انواع روش‌های مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، ویزای مخصوص نخبگان (ویزای گلوبال تلنت)، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ خانواده، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی اقدام کرد. همانطور که در این نوشتار بیان شد مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از شش روش متفاوت (کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، تولد، پناهندگی و ازدواج) امکان پذیر می باشد که به بررسی آن پرداختیم. این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش در آمده است و هر گونه کپی برداری از آن غیر مجاز و عملی غیر حرفه ای تلقی می شود. برای درک بهتر این موضوع می توانید شرایط اخذ تابعیت در استرالیا را در روش های متعدد مشاهده نمایید.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. دانشجویان بین المللی می توانند در بیش از 1200 موسسه آموزشی در بیش از رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند. اداره مهاجرت استرالیا ۸ ویزای کاری را برای مهاجرت کاری به استرالیا مشخص کرده است که به‌صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم می‌باشند. این برنامه‌ها برای جذب افراد ماهر در حوزه‌های تخصصی مختلف در نظر گرفته‌شده است و برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند.

در صورتی‌که فرد پناهجو بتواند دلایل پناهندگی خود را به اثبات برساند، درخواست پناهندگی وی پذیرفته می‌شود. این افراد می‌توانند اعضای خانواده خود را نیز برای اقامت دایم به کشور استرالیا ببرند و پس از 5 سال در صورت برآورده نمودن شرایط خاص، شهروند استرالیا شوند. ایده آل ترین مهاجرت به استرالیا برای متخصصان بهترین کشور جهت کار بوده و این افراد می توانند از طریق ویزای ۱۸۹ یا همان ویزای skilled worker بدون وابسته به ارگان یا شرکتی اقدام به کار و پس از آن اخذ اقامت دائم نمایند.

اسکات موریسون، از سال 2018 میلادی تا به امروز سمت نخست وزیری کشور استرالیا را بر عهده دارد. پارسی کانادا مفتخر است به‌عنوان یکی از برترین موسسات مهاجرتی، مشاوره مهاجرت به استرالیا در اختیار شما قرار دهد. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت می‌توانید منتظر تماس مشاوران ما باشید. قسمت چت و کامنت‌ها هم برای پرسش سوال‌های شما و ارتباط با ما در دسترس است.

با در اختیار داشتن PR می‌توانید همراه با خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنید. پس از چهار سال زندگی در استرالیا با PR این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید. مهاجرت تحصیلی و کاری پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شوند اما قطعا اگر شرایط مالی شما برای ویزای سرمایه‌گذاری کافی باشد، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری آسان‌ترین راه برای مهاجرت است. برای پاسخ به این سوال باید گفت کاملا بستگی به نوع ویزای شما دارد و وجود اعضای درجه یک خانواده می تواند تاثیرگذار باشد برای مثال اگر شما ازدواج و یا نامزد کرده اید و هسرتان در استرالیا سیتیزن یا دارای اقامت دائم است می توانید از طریق ویزای مشخص این مسیر وارد استرالیا شوید. و یا اگه فردی فرزندانش در استرالیا سیتیزن و یا دارای اقامت دائم باشد و براساس شرایطی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت کند. برخی نیز می توانند از طریق ویزای 491 فامیلی اقامت استرالیا را دریافت کنند.

اداره مالیات استرالیا برای هر فرد و سازمان شماره منحصر به فردی تحت عنوان شماره مالیاتی صادر می کند. جهت بررسی سوابق کاری ضروری است که البته به سازمانی که شمارا ارزیابی میکند بستگی دارد. گروه وکلای لاهه قصد دارد در این مقاله صفر تا صد مهاجرت به استرالیا را برای شما عزیزان بیان کرده و شما را در جهت رسیدن به اهدافتان یاری نماید. بنابراین توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی ابتدا درباره وکیل تحقیق کنید، با وی یک جلسه حداقل یک ساعته برای مشاوره داشته باشید و درنهایت تاکید کنید که شخص وکیل امور شما را انجام دهد. حتی اگر یک روز از سن متقاضی گذشته باشد دیگر امکان ارسال پرونده و چانه‌زنی وجود ندارد. خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم.

کشور استرالیا به علت برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجران مختلف است. این مطلب به شما کمک می کند تا بدانید چه ویزایی مناسب شما است و برای اخذ هر نوع ویزا به چه مدارکی احتیاج دارید. «ادیسه» یک شرکت مهاجرتی است که در سال 2004 با افتتاح دفتر ونکوور، به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاوره امور مهاجرت در کشور کانادا شروع کرد. در همان سال به منظور سهولت در ارائه خدمات و تسریع پروسه های مهاجرتی -پس از اخذ مجوز کاریابی بین المللی- دفتر تهران نیز افتتاح شد. استاندارهای زندگی در استرالیا به شدت بالا است و این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که توجه متقاضیان به مهاجرت را به این کشور جلب می‌کند.