درخواست پناهندگی به استرالیا از طریق دفتر UNHCR-کمک مهاجرت

فرزند در صورت اثبات وابستگی تا سن 23 سال روی پرونده پدر و مادر قرار می گیرد. شما باید شغل مورد نظر خود را متناسب با حرفه ی خود از لیست SOL انتخاب کنید. استرالیا یاد و خاطرهٔ اولین دسته مهاجران به سرزمین استرالیا در «پورت جکسون»، توسط کاپیتان «آرتور فلیپ» را گرامی می‌دارد. من ساکن استانبول ترکیه هستم و به دلیل مشکل مالی که برایم حادث شده بود گرفتم که از نحوه برخورد و راهنمایی دکتر پارسا که با صبر و حوصله جوابگو و راهنمایی نموده کمال تشکر را دارم لذا از کلیه هم میهنان عزیز پیشنهاد انجام امورات خود توسط این عزیزان را توصیه میکنم موفق و پیروز باشید.

کسب و کار، سرمایه‌گذاری و بازنشستگی

علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های اسپانسرشیپ خانواده، برای فرزندان، والدین و همسر خود ویزای استرالیا را دریافت کنند. افرادی که بیزینسی را در ایران دارند و این بیزینس حداقل ۳ سال سابقه کاردارد، می توانند شعبه ای از کسب و کار خود را در استرالیا راه اندازی کنند. پس از درخواست ثبت بیزینس خود در استرالیا و تایید آن از جانب دولت استرالیا می توانند شروع به فعالیت کنند. با اخذ ویزای 482 چهارسال مجوز اقامت در استرالیا را به دست می آورید که تا زمانی که بیزینس شما فعال باشد قابل تمدید است برای تبدیل این ویزا به نوع اقامت دائم باید برای ویزای ۱۸۶، سرمایه گذاری و یا ویزای اسکیل ورکر اقدام کنید. یکی از کم ریسک ترین و آسان ترین روش ها برای مهاجرت به استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا است که امکان اخذ اقامت این کشور را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم میکند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و خانواده

البته ناگفته نماند افرادی که می‌خواهند برای قرارهای کاری، ملاقات‌های بیزینسی و یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند، باید از طریق ویزای توریستی استرالیا اقدام کنند. بسیاری از دانشگاه‌ های استرالیا در فهرست صد دانشگاه مجله خبری مهاجرت برتر دنیا قرار دارند. پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند.

  • شماره بیزنسی استرالیا یا ABN یک شماره 11 رقمی یونیک است که توسط اداره مالیات استرالیا به شما داده میشود و بوسیله آن بیزی…
  • از این رو ما به شما حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری را معرفی می‌کنیم.
  • استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، فرهنگ متنوع و فرصت‌های شغلی فراوان، مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان است.
  • در مورد روش‌های مختلف مربوط به مهاجرت به استرالیا، مطالب کاملی خواندید.
۲- مدارکی که در اثبات واجد شرایط بودن شما برای ویزای انتخابی موثر هستند. به همین دلیل نیز شرایط آن نسبت به سایر انواع ویزای مهارتی ساده‌تر است. منظور از اسپانسر شدن این است که از طرف یک کارفرما در استرالیا برای متقاضی درخواست شغلی رسمی ارسال بشود. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد.

راهنمای مهاجرت به استرالیا

اگرچه این کشور برای زندگی دانشجویی گران محسوب می‌شود، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه و به عنوان یک پل و واسط بسیار عالی در مسیر دریافت اقامت دائم این کشور می‌دانند. مطایق آمارها، این کشور سومین مقصد مهاجرت تحصیلی محبوب در جهان به شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از 600 هزار دانشجوی بین‌المللی در این کشور تحصیل می‌کنند. همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند. همواره بسیاری از افرادی که قصد اقامت استرالیا را دارند به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند. توجه داشته باشید که مسیرهای ازدواج و نامزدی، ویزای والدین و اسپانسرشیب و ویزای 476 که برای فارغ التحصیلان از دانشگاه های مورد تایید استرالیا در نظر گرفته شده است، را در صورتی که شرایط لازم برای هر کدام را داشته باشید، نیز می توان به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا دانست.