درخواست پناهندگی به استرالیا از کشور محل اقامت-کمک مهاجرت

ویزاهایی که در این بخش صادر می‌شوند، ویزای خانواده استرالیا Family Visa نام دارند. ویزاهای ازدواج و پارتنر هم که از اسمشان مشخص است به چه منظور به‌کار می‌روند. بنابراین شما با تولد فرزندتان در خاک استرالیا بدون داشتن شهروندی این کشور نمی‌توانید برای اخذ اقامت وی اقدام نمایید.

  • مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 توسط موسسه مهاجرتی فارس مهاجر آسان و دائمی ما در این مسیر از 0 تا 100 کنار شما هستیم.
  • یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد.
  • حزب لیبرال، حزب کارگر، حزب سبز و حزب یک ملت، احزاب اصلی کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند.
  • اگر آنها تشخیص دهند که شما به اندازه کافی به حرفه خود مسلط هستید به شما جوازی خواهند داد که شما با ارسال آن جواز همراه با باقی مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا می توانید درخواست اقامت استرالیا را بنمایید.

نوع دیگر مهاجرت ثبت شرکت می باشد که باید دارایی شخص متقاضی حدود ۵ میلیون دلار باشد و مدت زمان ویزای آن نیز 4 سال می باشد. در صورتی که شما عزیزان قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارید می توانید با کلید واژه ملک پور در این مورد سرچ کرده و یا با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمایید. تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت استرالیا یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهاجرت به این کشور است. افسر اداره مهاجرت بعد از بررسی مدارک پرونده و انجام مصاحبه در مورد ویزای شما تصمیم می‌گیرد.

اگر شما هم به فکر مهاجرت به استرالیا هستید، در این مقاله مجله علی بابا با ما همراه شوید تا به شما بگوییم از چه طریقی می‌توانید برای این کار اقدام کنید. اگر پس از مهاجرت به استرالیا می‌خواهید والدین خود را به همراه داشته باشید، می‌توانید از ساب کلاس 143 کمک بگیرید. در این ساب کلاس شرایط اولیه شبیه به ساب کلاس 103 است، یعنی افراد دارای شرایط اقامت در نیوزلند امکان ارسال درخواست برای این نوع ویزا را دارند. همچنین مزایایی که برای ویزای 103 معرفی شدند، در ساب کلاس 143 نیز کاملا در دسترس هستند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر را ارائه دهید و بر اساس بر سیستم امتیازبندی، ویزا دریافت کنید. مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا با اخذ ویزای کاری این کشور انجام می شود که با دریافت این نوع ویزا اجازه اقامت در استرالیا به صورت موقت یا دائم را خواهید داشت. در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم. امتیازبندی مهاجرت، مدارک و مراحل اخذ ویزای استرالیا هم از موضوعات دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. در حوزه مهاجرت تحصیلی؛ رتبه و امتیاز دانشگاه‌های استرالیا نسبت به دانشگاه‌های کانادا بالاتر بوده و امکان اخذ بورسیه تحصیلی در آن‌ها بالاتر است.

مدرک زبان مورد نیاز مهاجرت به استرالیا

همانطور که در بخش ابتدایی مطلب گفته شد، طبق آمارها نرخ بیکاری در استرالیا زیر 5.6 درصد است. با وجود چنین آمار ایده‌آلی، مهاجران برای ورود به بازار کار مشکل چندانی نخواهند داشت. اسپانسر که فرزند است باید حدود ۱۵۰۰۰$ در ضمانت دولت قرار دهد و بعد از چند سال مبلغ ضمانت را پس بگیرد. ✅ در این روش به تست بالانس فامیلی (نیمی از فرزندان مقیم یا شهروند استرالیا باشند) نیاز نیست. حتی اگر یک روز از سن متقاضی گذشته باشد دیگر امکان ارسال پرونده و چانه‌زنی وجود ندارد.

در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند. ۱- رضایت مهاجران در زمینه آموزشی بیش از ۹۸ درصد است، در این کشور از جدیدترین سیستم‌های آموزشی استفاده می‌شود. کشور استرالیا بزرگترین بازار صادرات و همینطور خدمات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است که رقم قابل قبولی است.

متقاضیان زیر 18 سال که قصد تحصیل در مدارس بین المللی استرالیا دارند می توانند که به همراه سرپرست یا قیم خود اقدام کنند. سرپرست و اولیای دانش آموز به لحاظ مالی، باید ثابت نماید تمکن مالی کافی و مناسبی دارد تا و می تواند هزینه های تحصیل و اقامت دانش آموز را مدیریت کند. اگر پزشک هستیدو قصد مهاجرت به استرالیا را دارید؛ می توانید مقاله مهاجرت پزشکان به استرالیا را مطالعه نمایید. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم این کشور، کار در استرالیا است. ویزاهای کاری استرالیا تنوع بسیاری دارند که با توجه به شرایط متقاضی نوع آن مشخص می‌گردد. ویزاهای کاری این کشور اغلب با توجه به میزان تحصیلات، مهارت‌های فردی، تجربه کاری و مدرک زبان سنجیده و نوع آن مشخص می‌شود.

خدمات شادا در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

شاید در نگاه اول مزایای کمتر ساب کلاس 173 این ساب کلاس را به گزینه نامناسبی برای اقامت والدین تبدیل کند. اما شرایط ساده‌تر و مدت زمان صدور ویزای کمتر برای این ساب کلاب اندکی کمبود مزایا را جبران خواهد کرد. البته که در این ساب کلاس به والدین اجازه اقامت دو ساله داده می‌شود که برای دیدارهای خانوادگی یا شرکت در مراسمات خاص کافی است. استرالیا برای جذب افراد متخصص و دارای مهارت، انواع ویزاهای مهارتی و کار را معرفی کرده است تا از طریق آنها بتواند نیاز خود به نیروی کار متخصص و باتجربه را تأمین نماید.

افراد می‌توانند علاوه بر بیمه دولتی، برای برخورداری از پوشش درمانی بیشتر، بیمه خصوصی را نیز دریافت کنند. همچنین برخی از بیمارستان‌ها و متخصصین نیز هستند که به طور خصوصی فعالیت کرده و شامل بیمه درمانی سراسری نمی‌شوند. بنابراین افرادی که قصد استفاده از بیمه درمانی دولتی را دارند مجله خبری مهاجرت تنها می‌توانند به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصین دولتی مراجعه کنند. بدین صورت که کلیه افرادی که تزریق 2 دوز از یکی از واکسن‌های مورد تایید استرالیا را انجام داده و همچنین از تزریق دوز دوم واکسن‌شان حداقل 14 روز گذشته باشد، برای سفر به استرالیا هیچ منعی نخواهند داشت.