دستگاه های لوله بازکن، قیمت دستگاه لوله بازکنی، دستگاه لوله بازکنی

کارکرد دستگاه لوله بازکنی دریلی نیز به این صورت است که با اتصال فنر فلزی به قسمت دریل دستگاه، می توان با چرخش سریع فنر، تمام رسوبات درون لوله گرفته شده را از بین برد. استفاده از این دستگاه نسبت به مدل های دیگر خطرناک تر می باشد به این دلیل که این امکان وجود دارد در حین چرخش، فنر فلزی از دستگاه دریل جدا شده و به سمت دست ها و یا صورت پرتاب بشود. دستگاه لوله بازکن فنری، بهترین و معروف ترین وسیله برای رفع گرفتگی و باز کردن چاه فاضلاب می باشد.

اگر شما هم قصد دارید که از قیمت این دستگاه ها مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات صنعت گستر ایرانیان دیدن کنید. پس از بررسی هزینه‌های به انتخاب خودتان و با توجه به پروفایل هریک از متخصصان، می‌توانید خدمات لوله بازکنی را دریافت کنید. در واقع این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام تکنسین پروژه شما را انجام دهد.

لوله بازکن برقی 550 وات صنعتی SC550

گشت و گذاری بین محصولات مختلف با ویژگی‌های بعضا نامعلوم (مخصوصا جنس فز در نمونه‌های فلزی) ممکن است شما را برای خرید بهترین گزینه گیج کند. به همین دلیل بیشتر شرکت‌های تاسیسات فنی و لوله بازکنی اصولا با همین دستگاه به همه درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند. مثلا همان‌طور که می‌توان حدس زد، فنر لوله بازکنی معمولی برای گرفتگی‌ها سخت شاید چندان مناسب نباشد. اما با فنرهای فولادی می‌توان انواع رسوبات سنگین و ریشه درختان را برطرف کرد.

مقایسه انواع فنر لوله بازکنی دستی با فنر برقی

دستگاه های لوله بازکن، قیمت دستگاه لوله بازکنی، دستگاه لوله بازکنی

یک تقسیم بندی دیگر برای دستگاه های لوله باز کن تقسیم بندی آنها به دو گروه قابل حمل و غیر قابل حمل می باشد. اگر شما هم قصد دارید که از قیمت این دستگاه ها مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت ما دیدن کنید. اما گاهی اوقات با روش‌های خانگی قادر به حل مشکل نخواهیم بود و اینجاست که مجبوریم دست به دامان ابزار لوله باز کن شویم. از این دستگاه برای مصارفی چون فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توات و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و… ✅ به طور کلی قابلیت های این دستگاه در باز کردن کفشور حمام، آشپزخانه، پارکینگ، حیاط و همچنین سیفون توالت فرنگی و ایرانی نیز، نمایان است. قابلیت باز کردن شدید ترین و پیچیده ترین گرفتگی ها در لوله های طویل و بلند.

  • استفاده می‌کنند که البته توصیه می‌شود برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا استفاده کنید چرا که تیز بودن نوک فنر ممکن است به جداره های آسیب بزند.
  • فنر دستگاه لوله بازکن دو نوع دستی و الکتریکی دارد که هرکدام کاربرد خاصی دارد.
  • دستگاه های لوله باز کن ارابه ای از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند گزینه ایده آلی برای خرید به شمار بیایند.
  • سرفنرهای نوک تیز و نیزه ای برای گشودن گرفتگی های ناشی از سنگ، خاک و گرفتگی های سخت می باشد که با به کمک نوک تیز آن به راحتی گرفتگی های طاقت فرسا را باز می‌نماید.

کیفیت بالا در کنار عملکرد خوب باعث شده است تا امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به خرید و استفاده از دستگاه لوله بازکن فرغونی باشند. این دستگاه ها یکی از انواع دستگاه های لوله باز کن می باشند که سر فنر آنها مانند فرغون طراحی و ساخته شده است و همین عامل باعث می شود تا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. امروزه افراد زیادی هستند که علاقه مند به خرید یک دستگاه لوله بازکن خانگی برای منزل خود هستند. به راحتی می تواند باعث باز شدن گرفتگی لوله ها و همچنین زدودن لایه های چربی و مو و مواد زائد از جداره‌های لوله فاضلاب می گردد. در هنگام کار کردن با هر یک از انواع دستگاه لوله‌باز کن برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب باید از دستکش چرمی لوله بازکنی ارزان فوری استفاده کرد. به همین علت شما می توانید علاوه بر موارد خانگی در موارد صنعتی نیز به راحتی از دستگاه های لوله باز کن ساده استفاده کنید و از مزایایی که به شما ارائه می دهند نهایت بهره را ببرید.