راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل آبان ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت

سامسونگ میان‌رده خود را به درگاه microSD مجهز کرد و کاربران قادر هستند تا حافظه داخلی گجت را ارتقا دهند. هنگامی که به پنل پشتی این گوشی نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که گلکسی A53 سامسونگ 5 دوربین دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز به همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. لنزهای اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر هم 12، 5 و 5 مگاپیکسلی هستند. برخورداری از تراشه Apple A13 Bionic، محافظ شیشه‌ای و فریم آلومینیومی، بهرمندی از IP67 و حدود ۶ سال دریافت بروزرسانی از اپل برای یک گوشی ارزان قیمت حکم برگ برنده‌ای در میان دیگر مدل‌های گران قیمت آیفون را دارد.

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سری S که به تازگی نیز به بازار وارد شده‌است، پرچمدار این کمپانی یعنی S22 Ultra می‌باشد. این پرچمدار محبوب در تاریخ 25 فوریه 2022 عرضه شد و به خوبی توانست محبوبیت خودش را در بین کاربران به دست آورد. دیگه نمیشه به آیفون لقب بهترین گوشی در جهان رو داد، همش دارن همون دستگاه رو بدون این که اصلا چیزی بهش اضافه کنن هر سال اراه میدن و دیگه نوآوری خاصی توش نیست. سامسونگ با گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4، توانست یکی از مهمترین ایرادات نسل قبل گوشی‌های تاشو خود یعنی شارژدهی بسیار بد را در کنار دوربین‌ها، ارتقا دهد. پوکو اف 4 جی تی، شاید بهترین گوشی مدل بالای دنیا نباشد ولی ارزان‌ترین گوشی بازار با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

Redmi Note 10 Pro 4G: با ارزش‌ترین میانرده بازار

گلکسی A53 5G ممکن است سریعترین سرعت شاتر در حالت شب را نداشته باشد، اما به کیفیت تصویر لطمه‌ای وارد نمی‌کند. که به ترتیب لنز اصلی با کیفیت 64 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم 1.8/f از نوع عریض است، لنز دوم با گشودگی دیافراگم 2.2/f و کیفیت 12 مگاپیکسل از نوع فوق عریض است که برای ثبت تصاویر به صورت دسته جمعی و از مناظر بسیار عالی است. در نهایت دو حسگر ماکرو و عمق با کیفیت‌های یکسان و گشودگی دیافراگم 2.4/f در کنار هم قرار گرفته‌اند. با استفاده از این 4 دوربین ضمن ثبت تصاویری با کیفیت می‌توانید فیلم‌هایی با رزولوشن 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه، 4K و نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را به ثبت برسانید.

گوشی موبایل ارد مدل Orod 106 دو سیم کارت

ناگفته نماند این میان‌رده قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. روش‌های زیادی برای باز کردن قفل صفحه دستگاه وجود دارد، اما سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش استفاده از حسگر اثر انگشت است. سامسونگ نیز برای جلب توجه کاربران از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی‌های پرچمدار برای باز کردن قفل صفحه گلکسی A42 استفاده کرده و وجود این سنسور در یک دستگاه حس مدرن بودن را به کاربران منتقل می‌کند. در پنل پشتی چهار دوربین برای تصویر برداری در اختیار کاربران قرار گرفته و افراد می‌توانند در حالت‌های مختلفی با این گوشی هوشمند تصویر برداری کنند. دوربین این گجت از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و افراد با استفاده از آن می‌توانند در حالت واید تصویر برداری کنند. دومین دوربین به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و به کاربران اجازه تصویر برداری در حالت فوق عریض (اولترا واید) را با زاویه ۱۲۳ درجه می‌دهد.

  • محصولات معرفی شده دارای بهترین قابلیت ها در این بازه قیمتی هستند و در صورتی که بودجه محدودی برای خرید گوشی دارید، پیشنهاد می کنیم که توجه ویژه ای به این مدل ها داشته باشید.
  • علاوه بر آن تراشه Snapdragon 888 4G نیر در اجرای همه‌ بازی‌های گرافیکی با بهترین کیفیت بسیار توانمندست و همه فاکتورهای لازم برای حضور در لیست راهنمای خرید گوشی را دارد.
  • در هنگام وب گردی برای 17 ساعت و در نهایت 32 ساعت برای مکالمه شما را همراهی می‌کند.
  • نمایشگر ۶/۵۵ اینچ OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD+، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، باتری ۴٬۲۵۰ میلی‌آمپرساعت با شارژر ۳۳ وات و تراشه‌ی Snapdragon 778G از ویژگی‌های مهم گوشی «شیائومی 11 لایت 5G NE» هستند.
  • در جعبه دستگاه یک آداپتور با توان ۱۵ واتی قرار دارد و افراد با استفاده از این آداپتور قادر هستند در مدت زمان تقریبی دو ساعت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میان‌رده موتورولا را شارژ کنند.
درگاه شارژ و انتقال داده در این دستگاه از نوع USB Type-C 2.0 است و افراد به لطف این درگاه می‌توانند داده‌های مختلف را از این گوشی به دیگر گجت‌ها انتقال دهند. محبوب‌ترین روش برای باز کردن قفل صفحه این گوشی هوشمند استفاده از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در کنار این گجت است که یک حسگر اثر انگشت فیزیکی محسوب می‌شود. سرعت و دقت این دسته از سنسورهای اثر انگشت برای تشخیص اثر انگشت کاربران بسیار بالا بوده و به همین دلیل وان پلاس تصمیم گرفت این سنسور را برای باز کردن قفل صفحه در اختیار کاربران قرار دهد.

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل آبان ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت این تلفن همراه از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود در مقابل گردوغبار و آب مقاوم باشد. اگر شما این گوشی را به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب قرار دهید، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. گوشی های هوشمند اقتصادی که در این بلاگ آمده، همگی از عملکرد مشابهی برخوردار هستند و می‌وانید کی را از بین گوشی های معرفی شده خریداری نمایید. با مراجعه به لینک زیر و بررسی روزانه گوشی‌ها، از قیمت روزانه آن مطلع خواهید شد.

محصولی که شاید خیلی به نسبت قدرت سخت‌افزاری قدرتمندتر از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی ارزان‌تر از خود نباشد اما به دوربین اصلی باکیفیت‌تری مجهز شده است. در غیر این صورت باید این گوشی را از لحاظ سخت‌افزار کاملا مشابه نوکیا G10 اما با برند موتورولا چک کنید اینجا دانست. به همین خاطر انتخاب بین این دو مدل بیشتر به سلیقه‌ی کاربران بستگی دارد تا اینکه بخواهیم در مشخصات فنی، به‌دنبال چیزی برای ترجیح یکی بر دیگری باشیم. این تمام ماجرا نیست چون با بهره‌مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ واتی، می‌تواند نیاز کاربران را از لحاظ نگه‌داری شارژ و شارژ مجدد برطرف کند. علاوه بر این‌ها، تنوع بالای این گوشی هم می‌تواند نکته‌ی بسیار مثبتی باشد.

با این وجود سیستم عامل این گوشی Android 10 Go Edition است که تضمین می کند کمترین منابع سخت افزاری در رابط کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. سامسونگ گلکسی A03 تجربه کاربری مناسبی را برای اکثر افراد فراهم می‌کند، به خصوص آن‌هایی که به سادگی از گوشی انتظار انجام کارهای روزانه را دارند. در مقایسه با گلکسی A03s، گلکسی A03 عملکرد سریع‌تری را ارائه می‌دهد، اگرچه چندان قابل توجه نیست. کاربران جدی احتمالاً متوجه تفاوت خواهند شد، به خصوص هنگام باز کردن برنامه ها.

بهترین گوشی اقتصادی ۲۰۱۹ در محدوده‌ی ۳ تا ۴ میلیون تومان