راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان قیمت مناسب و ارزان ویرگول

با‌‌‌توجه‌‌‌به نبود SSD و استفاده از هارد دیسک‌های معمولی در اکثر لپ‌تاپ‌های این رده‌ی قیمتی، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم افزودن SSD و جایگزین‌کردن آن با هارد دیسک‌ را پس از خرید لپ‌تاپ برنامه‌ریزی کنید. حتی تهیه‌ی حافظه‌ی SSD با ظرفیت خیلی کم برای ویندوز و نرم‌افزارهای اصلی، می‌تواند سرعت لپ‌تاپتان را افزایش چشمگیری دهد. عمر باتری، پردازنده Core i3 و رم 8 گیگابایتی از ویژگی‌های مناسب این لپ‌تاپ است. اما لپ‌تاپ اچ‌پی G7 یک ضعف بزرگ دارد، آن هم صفحه نمایش ضعیف است.

  • هارد دیسک ندارد که یک ضعف است، البته به راحتی می‌توان بعدا این مورد را ارتقا فقط روی پست بعدی کلیک کنید داد.
  • داشتن یک لپ تاپ خوب، برای تحقیقات و اجرای پروژه‌های مختلف و نوشتن مقالات از نیاز های اصلی شما است.
  • میزان حافظه نهان در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانشجویی 8 مگابایت است.
  • همچنین صفحه نمایش و کیبورد این لپ تاپ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده تا جایی که کیبورد FX516 قابلیت 20 ملیون فشرده شدن را دارد!
  • وزن دستگاه حدود ۱.۹ کیلوگرم است بسته به شرکت وارد کننده، دارای ویندوز ۱۰ نصب شده می‌باشد.

Lenovo V14 یکی از آن دسته محصولاتی است که کاربرد عمومی دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. این دستگاه حدود 19/9 میلی متر ضخامت و 1.6 کیلوگرم وزن دارد که نمی توان از آن به عنوان برتری نسبت به سایر محصولات یاد کرد. این دستگاه 23 میلی متر ضخامت و 2.2 کیلوگرم وزن دارد که به طور متوسط ​​برای یک لپ تاپ کم مصرف 15.6 اینچی است و این گزینه برای کسانی که قابلیت حمل زیادی دارند ، گزینه نسبتاً خوبی است. لپ تاپ Ideapad L3 CEL بخشی از سری کم Lenovo است و در حال حاضر یکی از لپ تاپ های 15.6 اینچی از سری Ideapad در بازار داخلی است که در سال 2020 معرفی شد.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی در بازه 45 میلیون و بالاتر

راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان قیمت مناسب و ارزان ویرگول

پردازنده مرکزی آن Intel Celeron 6305 است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. پردازنده مرکزی آن AMD Athlon Silver 3050e است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. این بدنه 22.9 میلی‌متر ضخامت و 1.9 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. رابط ها و پورت های کاربر نیز بسیار متنوع هستند و پورت های معمولی مانند USB 3.0 ، USB 2.0 و LAN این مجموعه را تشکیل می دهند. جهت دریافت آخرین تخفیف ها و جدید ترین محصولات آدرس ایمیل خود را وارد کنید. بعد از تجربه راه‌اندازی آلوتاپ، تصمیم گرفتم تا سراغ علاقه همیشگی خودم یعنی دنیای فناوری برم و مفتخرم به عنوان موسس و سردبیر آلومگ، قلمم رو پیشکش علاقه‌مندان تکنولوژی و دنیای فناوری کنم.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۶٫۵ میلیون تومان

پردازنده مرکزی این مدل Intel Celeron 6305 با فرکانس 1.8 الی 2.5 گیگاهرتز است و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 این CPU را همراهی می‌کند. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ لنوو مدل intel hd است و خبری از حافظه گرافیکی مجزا نیست. در واقع سخت افزار این لپ تاپ به نسبت بازه‌ی قیمتی آن قطعا مناسب است. برای این لپ تاپ دو درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 3.2 و یک درگاه USB Type C در نظر گرفته شده تا شما بتوانید محصولات مختلف خود را به راحتی به این محصول متصل کنید. از دیگر مشخصات اصلی این لپ تاپ می‌توان به باتری سه سلولی 36 وات ساعت اشاره کرد.

در این بخش، می‌توانید درباره‌ی لپ‌تاپ‌ها تبادل‌نظر و دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کنید. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم.