راهنمای مهاجرت به ترکیه ریماکس-کمک مهاجرت

سپس می توانند در درمانگاه های دولتی و خصوصی این کشور مشغول به کار شوند. در حالی که برای افتتاح داروخانه و کار به عنوان داروساز، افراد باید حتما شهروند ترکیه باشند. مهاجرت به ترکیه و روش های اقامت در ترکیه طبق قوانین سال 2023 در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به طوری که در سال های اخیر، ترکیه میزبان مهاجران زیادی به خصوص پناه جویان کشور سوریه است. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

  • هزینه های مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک حدود 4 هزار لیر می باشد که نیمی از آن برای هزینه های اداری اخذ اقامت و تقریبا نصف دیگر این هزینه جهت هزینه وکیل و کارگزاری برای امور اداری می باشد.
  • مهاجرت به کشور ترکیه داراي قوانين و مقرراتي است که وکلا و متخصصان مجرب بيشتر در جريان آن بوده و بر آن اشراف دارند.
  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند.
  • در قدم اول باید بدانید کدام روش مهاجرت به ترکیه برای شما مناسب است.
پل‌های معلق، ساختمان‌های بلند، همه و همه در این شهر قدیمی و توریستی یافت می‌شود. دانشگاه فنی خاورمیانه یکی از دانشگاه‌های فنی برتر در کشور ترکیه می‌باشد، که برای فعالیت‌های پژوهشی خود بسیار معروف می‌باشد. دانشگاه فنی خاورمیانه دارای 23 هزار دانشجو می‌باشد که حدود 1.400 نفر آن‌ها خارجی می‌باشد.

البته ذکر این نکته ضروری است که در کنار تمام این مزیت‌ها، مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت معایبی نیز دارد. از جمله اینکه بر اساس آمارهای منتشرشده در سال 2015، ترکیه در رتبه 66 دنیا از لحاظ میزان فساد اداری قرار دارد و در چنین وضعیتی، پیش‌بردن کارها دشوارتر است. همچنین کارمندان شرکت‌ها باید به زبان ترکی مسلط باشند و در غیر این صورت، حتما باید از مترجمان حرفه‌ای در مجموعه استفاده کنند.

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه برای دانشجویان ایرانی

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت ترکیه است. بر این اساس اتباع خارجی برای کسب شهروندی ترکیه باید در ترکیه به مدت 5 سال زندگی کنند و درصورتی‌که از شش ماه در دوره اقامت موردنیاز درخواستشان تجاوز نکند، می‌توانند در خارج از ترکیه زندگی کنند. بنابراین همان‌طور که گفتیم، هرکدام از شیوه های مهاجرتی به ترکیه هزینه‌ای مختص‌به‌خود را دارند. همراه است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌خصوص، می‌توانید مقاله بررسی هزینه زندگی در ترکیه را مطالعه کنید. ضمن اینکه سرعت بالای ثبت شرکت در ترکیه (بین 3 تا 8 روز کاری) و راحت‌بودن این روند، سبب شده است تا مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت، راهی ایدئال برای زندگی و آغاز فعالیت در این سرزمین باشد. İkamet Harç Bedeli (هزینه رسیدگی به مجوز اقامت) برای بررسی و پردازش درخواست اجازه اقامت شما است.

افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید. اصولاً افرادی که به دنبال کار در کشور ترکیه هستند، از طریق سایت‌های اینترنتی کاریابی این کشور، اقدام به این کار می نمایند. با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، مجله خبری مهاجرت کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید. همچنین در صورتی که فرد 5 سال در ترکیه اقامت داشته باشد و بیمه و مالیات خود را بپردازد، واجد شرایط اخذ پاسپورت ترکیه می‌شود و می‌تواند برای دریافت اقامت دائم این سرزمین، درخواست خود را ثبت کند.

نگرش ترکهای بومی نسبت به تازه واردان به ملیت مهاجر و شهر محل استقرار آنها بستگی دارد؛ در شهرهای تفریحی، به عنوان مثال آنتالیا یا آلانیا، خارجی ها به عنوان دوست تلقی می شوند. بزرگترین جوامع خارجی در آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، ازمیر واقع شده اند. در سکونتگاه های دورافتاده مانند قونیه، مردم از خارجی ها فاصله می گیرند، خصوصاً نسبت به کسانی که از قوانین محلی پیروی نمی کنند.

هزینه مهاجرت به ترکیه سال 2023

زیرا کارکردن در ترکیه تنها مشروط به اخذ مجوز کار یا همان چالیشما ایزین است و بدون آن، هرگونه مشغول‌به‌کارشدن، تخلف محسوب می‌شود. اما برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، باید از کجا شروع کرد؟ گفتنی است که ما در موسسه حامی مهاجر، خدمات گسترده‌ای را برای صفرتاصد این مسیر آماده کرده‌ایم. به این صورت که ابتدا با مشاوره تحصیلی آغاز می‌کنیم و پس از بررسی وضعیت شخصی متقاضی و موشکافی پرونده تحصیلی وی، اعلام می‌کنیم که کدام دانشگاه برای شخص مناسب است و چگونه می‌تواند در آن رشته تحصیل کند. از جمله اینکه ترکیه متعهد به معاهده بولونیا است و مطابق با آن، سیستم آموزشی یکپارچه‌ای را تشکیل داده. همچنین به‌دلیل هم‌سطح‌بودن ارزش مدارک دانشگاهی بین کشورهای عضو این پیمان، دانشجویان ترکیه می‌توانند بدون دردسرهای ناشی از تطبیق مدرک، در سایر کشورها نیز تحصیل کنند. بنابراین امکان تحصیل در دیگر کشورهای اروپایی، از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل است.

سپس مبحث مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل را پیش می‌کشیم تا ببینیم شرایط اخذ اقامت ترکیه با تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های این کشور به چه صورت است. در ادامه نیز راجع‌به مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه و مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه حرف می‌زنیم و چگونگی مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری را شرح می‌دهیم. کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در میان کشور های منطقه می باشد که شرایط ساده تری نسبت به کشور های اروپایی دارد.

قوانین مهاجرت به ترکیه