راهنمای مهاجرت به ترکیه ریماکس-کمک مهاجرت

در صورتی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت نمایید. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را در زمینه مهاجرت و دریافت ویزای ترکیه در پایان همین مقاله و در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گو باشند. مهاجرت به کشور ترکیه داراي قوانين و مقرراتي است که وکلا و متخصصان مجرب بيشتر در جريان آن بوده و بر آن اشراف دارند. از اين رو مشورت با اين افراد سبب تسريع امور اقامت شده و شانس دريافت اقامت را افزايش خواهد داد. کارشناسان ما در مجموعه اصطهباناتي آماده ارائه تمامي خدمات حقوقي و مشاوره هستند و به سوالات و ابهامات شما در خصوص مجله خبری مهاجرت پاسخ گو خواهند بود. شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با مشاوران ما در این مجموعه ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

در این روش حق کار کردن در این کشور را ندارید، با این حال در صورتی که بتوانید کار مناسبی پیدا کنید، امکان دریافت ویزای کاری و مجوز کار را نیز خواهید داشت. فراد برای خرید از طریق آژانس های املاک، باید سراغ آژانس های معتبری بروند. در صورتی که متقاضی بخواهد شخصا این کار را انجام دهد نیز باید به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد. افراد می توانند پس از خرید ملک در این کشور، به اداره مهاجرت آنکارا درخواست دهند و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. ترکیه از معدود کشور هایی است که از طریق خرید ملک، اقامت ارائه می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمکن مالی لازم را دارید از این روش غافل نشوید.

معرفی محله‌های معروف استانبول

قطعا برای متقاضی که دارای سرمایه کافی است، خرید ملک نه تنها آسان ترین راه مهاجرت به ترکیه است بلکه مسیری سودآور نیز می باشد. برای این امر متقاضی تنها کافی است که ملکی را با قیمت مشخص شده خریداری نماید، در این صورت علاوه بر اینکه در بازار املاک سرمایه گذاری نموده است، اقامت این کشور را نیز اخذ کرده است. شما برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه حداقل به 12 هزار الی 18 هزار یورو سرمایه نیاز دارید. برای خرید ملک نیز به 250 هزار دلار پول و حداقل 500 دلار پس انداز بانکی نیازمند هستید.

هزینه و شرایط پاسپورت ترکیه

دانشگاه بغازیچی برترین دانشگاه کشور ترکیه بر اساس آخرین رتبه بندی سایت Us News در سال 2021 می‌باشد. این دانشگاه دارای رتبه 24 در میان دانشگاه‌های آسیایی را دارا می‌باشد. دانشگاه بغازیچی با حدود 400 دانشجوی خارجی جزو دانشگاه‌هایی می‌باشد که دانشجویان خارجی را به سختی ثبت نام می‌کند. کشور ترکیه، کشوری در قاره آسیا می‌باشد که دارای تنوع فرهنگی و جغرافیایی بالا می‌باشد.

  • اقامت در ترکیه اثر متفاوتی با خیلی از در کشورهای در حال توسعه ندارد.
  • شما می توانید منبع درآمد خود را بر حسب دارایی هایی مانند درآمد املاک، اجاره، حقوق، سود کسب و کار، میراث، پس انداز بیان کنید.
  • یکی از بهترین راه ها و روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور، مهاجرت از طریق کار می باشد.
  • به هر حال در صورتی که قصد ازدواج با یک شهروند ترکیه و مهاجرت به ترکیه برای زندگی مشترک را دارید، بخت زیادی برای دریافت اقامت این کشور خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش هایمهاجرت به ترکیهبه قسمت ترکیه دانشنامه بخش کانادامراجعه بفرمائید. واضح است باید هر فردی حداقل هزینه برای زندگی در ترکیه را داشته باشد؛ مثلاً سرمایه برای مسکن و خوراک داشته باشد و تمکن مالی خود را اثبات نماید. باید بگوییم که هر کسی از مهاجرت هدفی دارد و شرایط هر شخص با شخص دیگر نیز متفاوت است.

اقامت و مهاجرت به ترکیه