راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

برای حل مشکل کمبود نیروی کار متخصص، اداره مهاجرت استرالیا اقدام به افزایش سرعت پذیرش نیروی ماهر کاری از طریق مهاجرت نموده است. براساس امتیازبندی برای این نوع مهاجرت، دولت استرالیا چند نوع ویزا برای سهولت پذیرش مهاجرین کاری تعیین نموده که 3 نوع 189 و 190 و 489 میباشد. به تفصیل هر نوع را در صفحه مهاجرت کاری مربوط به استرالیا توضیح داده شده است. امکان همراهی اعضای خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد که در این حالت عموما منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌باشد.

در این حال باید توضیحات کافی، کامل و همچنین شفافی را در زمینه سوابق تحصیلی و کاری مربوط به شغل مورد نظر خود را پر کنید که در عین حال باید مورد تایید معیارهای سازمان ارزیابی کننده هم باشد. ۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود. مدارک سابقه کاری خود را متناسب با شغل خود به صورت مورد تایید تهیه کنید. مهاجرت به استرالیاشاید یکی ازهیجان انگیز ترین کارهایی باشد که شما در ذهن دارید.اما جالب است بدانید که بادانستن نکات و همچنین استفاده از راهنمای گام به گاممهاجرت به استرالیا. در سال) و کیفیت بالای زندگی، استرالیا را به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی دنیا تبدیل کرده است. همواره متقاضیان بسیاری در ایران و سایر کشور ها داشته که با توجه به شرایط اقتصادی، رفاهی و اجتماعی و پیشرفت های چشمگیر به تعداد متقاضیان و علاقه مندان این کشور افزوده می شود.

سن فرد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت به این کشور باید بین 18 تا 44 سال باشد. کلیۀ افراد غیر از شهروندان استرالیایی و نیوزلندی برای ورود به استرالیا نیاز به ویزا دارند. در حال حاضر بدلیل بسته شدن مرزها بخاطر شرایط کرونایی در بیشتر کشورها صدور ویزای توریستی با محدودیت های بسیاری روبرو می­باشد. این کشور در رویارویی با ایرانیان سختگیرانه‌تر عمل کرده و ویزای توریستی صادر نمی‌کند. افرادی که ۳ سال پشت سر هم در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کنند و سپس برای آزمون مجدد اقدام کنند. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل ۱۰٪ از بودجه توافق شده را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند.

  • آسان نیست اما شفاف است و اصولی دارد که اگر درست رعایت شود شما را به هدف خود می‌رساند.
  • دلایل مهاجرت به کشور استرالیا کم نیستند و اگر 3 کشور عالی برای مهاجرت وجود داشته باشد، قطعا نام این کشور در میان آنها وجود دارد.
  • مهاجرت به استرالیا در در روش های متنوعی امکان پذیر است که هر یک از روش ها توضیح داده شد.
  • از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت.

ویزای بازنشستگی سرمایه‌گذار با عنوان ساب‌کلاس ۴۰۵ به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که خود تامین مالی خود را بر عهده دارند. اگر دانش‌آموز با سن کمتر از ۱۸ سال درخواست اخذ ویزای تحصیلی داشته باشد، لازم است علاوه بر پروسه عادی اخذ ویزای ۵۰۰، فرم‌های مربوط به تمهیدات رفاهی را هم تکمیل کند. استرالیا نیز به دلیل نرخ منفی رشد جمعیت و کمبود نیروی کار و نیروی متخصص در بازار، تمایل به پذیرفتن افراد مهاجر دارد تا بتواند نیروی لازم برای کار و زندگی را برای خود فراهم کند.

تحصیل در استرالیا چقدر هزینه نیاز دارد؟ آیا دریافت بورس امکان پذیر است؟

دریافت اقامت استرالیا به صورت دائم برای متخصصین و افراد ماهری که حداقل ۲ سال برای یک اسپانسر کاری تایید شده در استرالیا کار کرده باشند امکان پذیر است. اقامت دائم استرالیا برای این دسته از افراد امتیاز بزرگی محسوب می شود. دریافت اقامت استرالیا و مجله خبری مهاجرت مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری و راه انداختن تجارت و کسب و کار در این کشور بسیار محبوب و معمول است. در این روش باید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود یا اینکه شخص متقاضی یک ایده نوین در خصوص کسب و کار خود ارائه دهد و آن را اجرا کند.

این کشور حیوانات را در سه دسته از نظر میزان خطر ابتلا به هاری تقسیم می‌کند و برای ورود هر کدام شرایط ویژه‌ای دارد. به طور کلی ورود حیوان در داخل کابین هواپیما در زمان انتقال، امکان‌پذیر نیست و همه حیوانات باید میکروچیپ و مدارک کامل واکسیناسیون ابتلا به هاری را به همراه داشته باشند. یکی از نکات عجیب و جالب درباره کشور استرالیا دانستن این واقعیت است که به دلیل قرار گرفتن این کشور در نیم‌کره جنوبی همه فصول در استرالیا با دیگر فصول در سراسر جهان متقارن هستند. به این معنی که زمستان در سراسر جهان با تابستان در استرالیا همزمان است.

نگاه اجمالی به استرالیا