راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

مهم‌ترین نکته این است که شغل متقاضی باید جزو مشاغلی باشد که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار در آن زمینه دارد. سواحل طلایی، آسمان آبی و زندگی آرام برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند، بسیار جذاب است. تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است. ایرانی ها درصد زیادی از مهاجران این کشور را به خود اختصاص داده‌اند، که این آمار نشان می‌دهد شرایط زندگی در استرالیا باب میل ایرانیان است. ۱- رضایت مهاجران در زمینه آموزشی بیش از ۹۸ درصد است، در این کشور از جدیدترین سیستم‌های آموزشی استفاده می‌شود.

همان طور که مشاهده می‌کنید بازه سنی 25 تا 39 سال بهترین شرایط را دارد چرا که متقاضی بیشترین امتیاز را در این شرایط دریافت می‌کند. بازه سنی 25 تا 32 به شما 30 امتیاز را می‌دهد ولی از طرفی این افراد به دلیل سن کمتر سابقه کار کمتری را می‌توانند ادعا کنند در حال حاضر ایده آل ترین حالت زمانی اتفاق می‌افتد که فرد 31 سال سن با 8 سال سابقه کار را بتواند ارائه کند. فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند.

به استرالیا سفر کنید

با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم. اما با توجه به اینکه سن نیز یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا است، ابتدا اشاره‌ای به شرایط سنی مهاجرت می‌کنیم، سپس مابقی مطالب را پوشش می‌دهیم. 3- اگر مدارک تحصیلی و یا فنی حرفه ای شما توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا مثبت ارزشیابی گردید و جواز مورد نظر را کسب نمودید می توانید وارد مرحله بعدی کار شوید. اداره مهاجرت استرالیا با باقی سازمان های دولتی استرالیا ارتباطات بسیار قوی در رابطه با رد و بدل کردن اطلاعات دارد. اداره مهاجرت استرالیا یکی از ارگان هایی در استرالیا می باشد که در رابطه با نقصان نیروی کار در هر کدام از شهر ها و ایالتهای استرالیا تقریبا اطلاعات به روز شده دارد. بر اساس این اطلاعات اداره مهاجرت در استرالیا انواع و اقسام لیست مشاغل انتشار داده است.

ویزاهای Skilled worker یا نیروی کار ماهر، در میان متقاضیان اقامت دائم کشور استرالیا طرفداران بسیار بیشتری دارند. این ویزاها نسبت به دیگر ویزاهای اقامت دائم استرالیا روش‌هایی کم‌هزینه‌تری هستند. ویزاهای اسکیل ورکر با توجه به جدول امتیازبندی به متقاضیان تعلق می‌گیرند. راههای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند این کشور ویزاهای متنوعی را برای افراد با شرایط متفاوت تدارک دیده است تا هر فرد یا گروهی بتوانند بهترین روش مهاجرت به استرالیا را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. بهترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا از دیدگان متقاضیان مهاجرت به این کشور روش‌های اسکیل ورکر هستند اما به طور کلی برترین روش مهاجرتی تنها با توجه به شرایط هر فرد قابل انتخاب هستند. احسان جهان اندیشمدیریت گروه مهاجرت هوشمند Smart Migration را بر عهده دارد و به عنوان وکیل رسمی و ثبت شده مهاجرت به استرالیا فعالیت می کند.

  • در این بخش با مزایا و معایبی که این تصمیم به دنبال خواهد داشت آشنا خواهید شد تا بتوانید با در نظر گرفتن همه موارد نسبت به مهاجرت به این کشور زیبا و متفاوت تصمیم بگیرید.
  • سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید.
  • پس از طی نمودن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا، حال می بایست برای سفر آماده شوید و به این کشور وارد شوید.
  • شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید.
  • فستیوال‌های مختلف غذا و موسیقی به همراه رستوران‌هایی با انواع غذاهای محلی از ویژگی‌های این شهر است.
یکی دیگر از مزایای مهم مجله خبری مهاجرت سطح درآمد بالا در این کشور است. با توجه به اقتصاد قوی و رو به‌ رشد استرالیا این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌های زندگی هم در این‌ گونه کشورها بالا است. برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است.

در شهر گلد کوست هزینه زندگی بدون اجاره برای خانواده چهار نفره معادل ۳۲۰۰ دلار استرالیاست. البته برخی افراد نیز ویزای توریستی را به ویزای پناهندگی تغییر می‌دهند که قطعا ما این روش مهاجرتی را توصیه نمی‌کنیم. فرزندشان که در خاک استرالیا به دنیا بیاید میتواند سیتیزن استرالیا شود پاسپورت استرالیا را دریافت کند و اگر اقامت شما موقت باشد و در استرالیا بچه دار شوید می‌توانید درخواست دهید تا فرزند شما همان ویزایی که شما دارید را دریافت کند. اقامت این کشور به شما این امکان را می‌دهد که اسپانسر افراد خانواده مثل پدر و مادر و خواهر و برادر شوید و یا اگر با شخصی ازدواج می‌کنید ایشان را نیز به همراه خود به استرالیا بیاورید. شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار نیاز به داشتن مدرک تحصیلی معتبر دارید.

دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال علاوه بر این که باید فرم‌های مربوطه را پر کنند لازم است تا فردی را به عنوان گاردین به همراه خود به این کشور ببرند. کوتاه‌ترین زمان ممکن به ویزاهای موقت working holiday در این کشور اختصاص دارند که ۴۵ روزه اعطا می‌شوند. مهاجرانی که موفق به دریافت پاسپورت استرالیا شوند، می‌توانند به ۱۰۵ کشور دنیا بدون محدودیت سفر کنند. از میان این ۱۰۵ کشور می‌توان به بریتانیا، آمریکا، سوئیس، هلند، آلمان، نروژ و ایتالیا اشاره کرد.

کشور استرالیا را به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت می‌توان جزو کشورهای امن در دنیا دانست. البته طی سال‌های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت‌های آن افزایش یافته و این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دولت استرالیا تبدیل شده است. همچنین باید شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت پزشکی وی مورد بررسی و تأیید دولت استرالیا قرار گیرد. کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید.

۱- مهاجرت کاری به استرالیا