راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید. به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد. کلان‌شهر پرث در غرب استرالیا گرم‌ترین آب و هوا را در سراسر استرالیا از آن خود کرده است.

استرالیا برای زندگی و مهاجرت:

مهاجران باید در معاینه فیزیکی که توسط پزشک انجام داده می شود شرکت کنند و مورد تأیید مقامات مهاجرتی استرالیا قرار بگیرند. از دیگر شرایط مهم برای مهاجرت به استرالیا داشتن عدم سوء پیشینه کیفری نیز می باشد. در دوره تحصیل در دانشگاه حقوق، به منظور تخصص در قوانین مهاجرت، وکیلان باید در کلاسهای شهروندی، مشاوره، مصاحبه و تجزیه و تحلیل قانونی شرکت کرده باشند.

برای این امر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در ابتدا به متقاضیان یک اقامت 2 ساله و در صورت تمدید یک اقامت 3 ساله داده می شود که پس از 5 سال متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند. ویزای شریک برای نامزد (ها)، همسران و شرکای غیر عامل یا همجنس اتباع استرالیایی، مقیم دائم استرالیا و شهروندان واجد شرایط نیوزلند است. اولین شرط ویزای شریک این است که شواهدی را نشان دهید که رابطه شما واقعی و پایدار است و اینکه قصد دارید به طور دائم با هم زندگی کنید.

سرمایه گذاران می توانند پس از مدت 2 سال از اعطای ویزا اقدام به انتقال سرمایه خود به استرالیا نمایند. به طور کلی حرفه و تجربه شغلی خود را در یک کسب و کار فعال ارائه دهند. قابل ذکر است که متقاضیان در این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را به دست آورند. در صورتی که سن شخص متقاضی بیشتر از 55 باشد، ایالت South Australia که مرکز آن شهر آدلاید می باشد می توان در صورت احراز شرایطی برای افراد با سن بالای 55 درخواست داد. اگر دارای ایده نوینی هستید و فکر می‌کنید از شرکت‌های AVCAL می‌توانید سرمایه اولیه (نزدیک به یک میلیون دلار) را بگیرید، این ویزا مختص شماست.

اعطای اقامت استرالیا برای افراد متخصص و ماهر همواره یک مشوق بزرگ بوده است. این کشور علاوه بر اینکه نیروی کار مورد نیاز خود را تامین می کند ، افرادی مفید را به کشور خود دعوت می نماید. از دیگر روشهای محبوب مجله خبری مهاجرت ، مهاجرت افراد متخصص و ماهر است. اگر شما در رشته ای مشغول به کار هستید که در استرالیا مورد نیاز است و سن تان زیر ۴۵ سال است ممکن است برای ویزای اسکلید ورکر استرالیا واجد شرایط شناخته شوید. وکلای مهاجرت ایران به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد در کلیه ویزا های اقامت استرالیا خدمات تخصصی و کامل ارائه دهد. IIL با تجربه عمیق و حضور طولانی مدت خود در حقوق مهاجرت استرالیا عرضه بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا را تضمین می کند.

اگر با ویزای کارگری به استرالیا می آیید، اعضای خانواده تحت تکفل شما واجد شرایط پیوستن به شما با ویزای وابسته هستند. اگر با ویزای کار موقت به استرالیا می آیید، فقط همسر یا شریک زندگی شما و هر فرزند مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای خانواده وابسته هستند. اگر با ویزای کاری مهاجر یا تجاری به استرالیا می آیید، هر یک از اعضای خانواده تحت تکفل یعنی همسر، فرزندان زیر 25 سال و بستگان وابسته سالخورده مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ می توانند به شما بپیوندند. اگر برای تحصیل به استرالیا مهاجرت می کنید، می توانید اعضای خانواده تحت تکفل خود را با خود همراه داشته باشید. شما می توانید آنها را در درخواست اصلی ویزای دانشجویی خود بگنجانید یا می توانید پس از شروع دوره تحصیلی خود در استرالیا برای پیوستن آنها درخواست دهید.

  • تنها یک درخواست برای ویزای شریک ضروری است که شامل ویزای موقت و ویزای اقامت دائم است.
  • فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند.
  • در این حال، هرگونه سوال یا ابهامی را در مورد تکمیل فرم های مورد نظر و همچنین مدارک خود باید با سازمان ارزیابی کننده در میان بگذارید.
  • دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند.
  • و در مدت کوتاهی توانست به عنوان عامل مهاجرت در آژانس مهاجرتی به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کند.

ویزاهای ازدواج و نامزدی مختص افرادی هستند که میخواهند از طریق همسر یا نامزد خود برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا و خانه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. مهاجران جوان و دانشجویان اغلب برای زندگی به مرکز شهر سیدنی با خیابان‌های نورانی، آسمان‌خراش‌ها و انواع مراکز تفریحی متنوعی می‌روند اما زندگی خانوادگی نیز در حومه‌های شهر جریان دارد. سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که هزینه‌های مسکن در آن با نیویورک برابری می‌کند. با این حال این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده و فرصت‌های شغلی بسیار زیاد آن سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند.

مقایسه مهاجرت به استرالیا با کانادا

به زبان ساده ایمیگو می‌خواهد دست کسانی را که قصد کوچ کردن دارند، بگیرد و تا زمانی که پایشان را روی خاک کشور مقصد نگذاشته‌اند، رها نکند. طبق آمار، در دوره تحصیلی ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ تعداد دانشجویان بین‌المللی مشغول به تحصیل در استرالیا، در مجموع حدود ۵۲۷ هزار نفر بوده است. دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه نیو ساوت ولز و دانشگاه کوئینزلند سالانه دانشجویان زیادی را از سراسر جهان در کلاس‌های خود جای می‌دهند.

۲) ویزای فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و امیر کبیر، ساب کلاس ۴۷۶:

دولت استرالیا ویزاهای خود را به گونه ای طراحی کرده است که شما بتوانید آن را به دائم تبدیل کنید. از این رو در تبدیل اقامت موقت به دائم استرالیا نگران نباشید چرا که امکان پذیر است. داشتن یکی از انواع ویزای دائم کشور استرالیا که باید حداقل یک سال از دریافت آن گذشته باشد. ویزای تلنت یا نخبگان استرالیا ویزایی دائم است و مناسب افرادی است که در زمینه کاری خود نخبه هستند و در استرالیا، موسسه یا شخصی به عنوان معرف دارند.

با کمک‌گرفتن از وکلای مهاجرتی، با جدید ترین قوانین مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا و جدیدترین تغییرات آن‌ها آشنا شده و بهترین روش مهاجرتی طبق شرایط خود را پیدا می‌کنید. افراد می توانند در صورت ازدواج با تبعه و شهروند استرالیایی تابعیت این کشور را به دست آورند. اما باید در نظر داشت که طبق قوانین کشور استرالیا، تابعیت این کشور از همان ابتدا به متقاضی تعلق پیدا نمی کند. در ابتدا افراد می توانند با یک اقامت 2 ساله وارد کشور استرالیا شوند و بعد از ارائه مدارک لازم مبنی بر زندگی مداوم با شهروند استرالیایی اقامت خود را تمدید نمایند و پس از 5 سال اقامت دائم در خواست تابعیت استرالیا را در اداره مهاجرت و کنسولگری این کشور اعلام نمایند. وکیل مهاجرت به استرالیا با توجه به روش های متنوع و ویزاهای متعدد در این کشور نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارد. با توجه به اعطای صدور ویزاهای مختلف از سوی کشور استرالیا، وکیل متخصص مهاجرتی استرالیا با شناخت قوانین و مقررات مهاجرتی این کشور و با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت متقاضی بهترین روش مهاجرتی و نوع ویزا را انتخاب کرده و سبب سهولت و تسریع روند امور مهاجرت به استرالیا می شود.