روش‌هایی برای مهاجرت به استرالیا مهاجرت استرالیا مجله علی بابا-کمک مهاجرت

مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و خانواده خود انجام می‌دهد. این تصمیم‌ گیری زمانی رخ می‌دهد که دافعه کشور مبدا مانند شرایط شخصی و خانوادگی فرد، اجتماعی، اقتصادی و یا آموزشی بیشتر و پر رنگ تر از جاذبه آن باشد. در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می‌کنند. مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و یا خانواده خود انجام می دهد. استرالیا سال‌هاست که مقصد مهاجرتی ایرانی‌ها به‌خصوص مهاجـرت کاری بوده و در ایـن سـال‌ها رونـدی صعـودی داشـته اسـت. طبق داده‌های اداره آمار استرالیا ، در سال 2020، بیش از 7.6 میلیون مهاجر در استرالیا زندگی می‌کردند که 29.8 درصد جمعیتی بود که در خارج از کشور متولد شدند.

همچنین استرالیا برای مهاجرت کاری حدود 10 ویزا دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد. به طور کلی می‌توان گفت که مهاجرت به استرالیا راه‌ها و روش‌های گوناگونی دارد. همچنین هر یک از این راه‌ها دارای مراحل و پیش‌نیازهایی هستند که فرد متقاضی باید داشته باشد. به همین دلیل داوطلبان با اتفاق تلخ ریجکتی درخواست ویزا مواجه شده که علاوه بر زیان‌های مالی، وقت و انگیزه آن‌ها را هدر می‌دهد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی با هدف بازدید از اعضای خانواده و یا کشور استرالیا به شما اجازه اقامت 3 تا 12 ماه به صورت موقت را می دهد. ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزای استرالیا است که برای 5 سال صادر می‌شود و امکان تمدید هم دارد. شرط اصلی اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی استرالیا هم ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است.

همانطور که گفتیم مسیرها و روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد. اگر بخواهیم این روش‌ها را باهم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است و در نتیجه یکسان نیست. برای مثال فردی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعاً بهترین روش مهاجرتی برای او دریافت ویزای تحصیلی استرالیا خواهد بود. همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست. همچنین سن متقاضیان باید کمتر از 31 سال و مدرک اخذ شده می‌تواند شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای نامزدی و ازدواج

دانشجویان دارای رزومه های تحصیلی درخشان معمولا شانس زیادی برای دریافت بورسیه های تحصیلی دانشگاهی یا موسسه ای این کشور دارند. بنابر این سازمان های ارزشیابی مدارک در استرالیا با مروری به مجموعه سوابق تحصیلی و کاری شما در می یابند که دانش آکادمیک و یا فنی حرفه ای شما در چه سطحی می باشد. اگر آنها تشخیص دهند که شما به اندازه کافی به حرفه خود مسلط هستید به شما جوازی خواهند داد که شما با ارسال آن جواز همراه با باقی مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا می توانید درخواست اقامت استرالیا را بنمایید.

البته که تحصیل در استرالیا برای مهاجرین مزایای دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. برای مثال افرادی که از دانشگاه‌های استرالیایی فارغ التحصیل می‌شوند، مدرک بین المللی معتبری به دست می‌آورند. همچنین در هنگام تحصیل از امکانات گوناگون و کمک هزینه‌های دولت استرالیا بهره‌مند خواهند شد.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای ۴۷۶

امکان دریافت اقامت و تابعیت در کشورها بر اساس دو قانون انجام می‌شود که شامل پیروی از خون یا پیروی از خاک است. در رابطه با پیروی از خون، یکی از والدین فرزند باید شهروند کشور مد نظر باشد و در مورد پیروی از خاک، نوزادی که در آن خاک متولد شود می‌تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند. استرالیا در حال حاضر قانون پیروی از خون حاکم است و نوزادی که هر دو والد آن استرالیایی نیستند نمی‌تواند اقامت این کشور را کسب کند بنابراین مجله خبری مهاجرت از طریق تولد ممکن نیست. برای دریافت اقامت و مهاجرت از طریق تولد نوزاد می‌توانید به سراغ کشورهایی که از قانون پیروی از خاک تبعیت می‌کنند بروید.

  • راههای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند این کشور ویزاهای متنوعی را برای افراد با شرایط متفاوت تدارک دیده است تا هر فرد یا گروهی بتوانند بهترین روش مهاجرت به استرالیا را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند.
  • همچنین متقاضیان این روش نیازی به موفقیت در آزمون زبان انگلیسی ندارند و پس از ورود به استرالیا خدماتی مانند بیمه خصوصی را دریافت می‌کنند.
  • ✔️شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا در انواع روش های مهاجرتی متفاوت است.
  • سن دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های کاری دارند.
  • در کشور استرالیا 37 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه خصوصی به همراه چندین موسسه آموزشی و کالج با کیفیت آموزشی بسیار بالا وجود دارند.