روش‌های مهاجرت به کانادا 2023 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-کمک مهاجرت

وجه مشترک همه این‌ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. این روش در حال حاضر بسیار دشوار بوده و افراد بسیار معدودی در این روش واجد شرایط می‌شوند. هر روش مهاجرتی برای کانادا مدارک مختص به خود را دارد اما یک سری از آنها مانند مدرک زبان، مدارک انگشت نگاری، نامه تمکن مالی، گواهی عدم سابقه کیفری در تمامی روش‌های مهاجرت به کانادا مشترک هستند. و مهاجرت به کانادا، هم به روش مهاجرتتان و هم شرایط خاص خودتان بستگی دارد.

البته هزینه های دولوپ یک بیزینس استارتاپی بر عهده خود شماست که بتوانید تاییده این شرکتها را دریافت کنید. برنامه مهاجرتی آتلانتیک مدتی ست که از حالت آزمایشی خارج مجله خبری مهاجرت شده و به صورت یک برنامه اصلی مهاجرتی معرفی شده است. اما رکن اصلی اقامت از طریق آتلانتیک دریافت جاب آفر یا فرصت شغلی از کارفرمایان واجد شرایط در این استان هاست.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

اقامت موقت شما می تواند شامل کار، تحصیل و یا سرمایه گذاری نیز باشد. البته لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم را نیز به همراه دارد. متقاضیان برای مشاوره مهاجرت به کشور کانادا کافی است فرم های ارزیابی مهاجرت موجود در این مقاله را تکمیل کنند. کارشناسان موسسه مهاجرتی ما در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط متقاضی را بررسی کرده و با مشاوره با وکیل مهاجرتی کشور کانادا جزئیات بیشتر در مورد روش مهاجرتی را به اطلاع متقاضی می رسانند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند. علاوه بر این‌ها، کانادا عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نیز هست که قوی‌ترین سازمان بین‌المللی تصمیم گیرنده اقتصادی دنیا محسوب می‌شود. همه‌ی این موارد نشان از وجود یک زیرساخت مناسب برای ساخت یک زندگی عالی است و مهاجران نیز می‌توانند در این کشور زندگی مدنظر خود را از نو بسازند.

به طور کلی برای مهاجرت به کانادا باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. متاسفانه کشور کانادا در ایران سفارتی ندارد و باید به یکی از کشورهای همسایه ایران برای مصاحبه حضوری سفر کنید. ترکیه و ابوظبی برای مراجعه حضوری به سفارت کشور کانادا گزینه مناسب‌تری هستند و بیشتر افراد از این دو کشور برای انجام مراحل دریافت ویزای خود استفاده می‌کنند. هیچ اجباری برای طی کردن پروسه اقامت از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی نیست. اگر اطلاعات کافی بدست آورید می توانید تمام مراحل درخواست ویزا یا پذیرش از دانشگاه و …

مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر در استان‌ها

در این موضوع باید توجه داشت که میزان هزینه پرداختی در مهاجرت به این کشور، تحت تأثیر عوامل بسیاری کاهش یا افزایش می‌یابد. از مهم‌ترین این عوامل، روش انتخابی برای دریافت ویزای کانادا بوده که تأثیر بسزایی در میزان هزینه‌ها خواهد داشت. به طور مثال اگر افراد به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور باشند، هزینه بیشتری به نسبت افرادی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، پرداخت می‌کنند. زیرا در این روش، علاوه بر هزینه‌های مهاجرت، هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری نیز اضافه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین خدمات تیم ای ویزا مشاوره برای مهاجرت به کانادا از نوع مهاجرت کاری است.

  • کانادا یکی از کشورهای بسیار بزرگ و توسعه یافته در سراسر جهان بوده و از نظر شرایط اقتصادی، مزایای بسیاری برای مهاجرین دارد.
  • اثبات اینکه ارزش دارایی قانونی شما و همسر‌تان دست‌کم مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کانادا است.
  • برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند .
  • یافتن کار در کانادا زودتر از موعد می تواند روند درخواست مهاجرت کانادایی شما را سریع پیگیری کند ، و همچنین شما را برای انتقال سریع به نیروی کار کانادایی پس از ورود آماده می کند.
  • می توان گفت متقاضیانی که قصد دریافت مجوز اقامت دائم کانادا از طریق خوداشتغالی را دارند، باید پس از ورود به کانادا همان فعالیت های خود اشتغالی را ادامه دهند و از این طریق درآمد کافی کسب کنند و بتوانند هزینه های زندگی در کانادا را تامین کنند.
  • بله شما می توانید در مقطع دکتری حتی برای بورسیه های کشور کانادا نیز درخواست دهید.

اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC بر اساس شرایط دشوار شهروندان افغانستان در این کشور و کشورهای دیگر شرایط لازم برای مهاجرت افغانها به کشور کانادا را از روش های مختلف مهاجرتی تسهیل کرده است. بر اساس قوانین جدید مهاجرتی کانادا گروه های آسیب پذیر جامعه افغانها شامل رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، خبرنگاران، اقلیت های مذهبی و جنسیتی و اعضای خانواده مترجمان می توانند تحت حمایت دولت کانادا به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان افغانی ساکن در کشور افغانستان یا کشورهای دیگر مانند ایران می توانند فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را از سایت اداره مهاجرت کانادا تکمیل و ارسال کنند.