روش های مهاجرت به ترکیه اخد شهروندی با ملک پذیرش دانشگاههای معتبر بین المللی ترکیه-کمک مهاجرت

با انجام این کار دیگر نیازی نیست که نگران کارهای مهاجرتی خود باشید؛ زیرا پرونده شما توسط افراد حرفه‌ای مراحل خود را طی می‌کند. در ادامه، راجع‌به امکان‌پذیر بودن یا نبودن مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه بحث کردیم و چگونگی مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه را توضیح دادیم. ضمن اینکه در این میان، راجع‌به پاسپورت ترکیه و مزایای آن صحبت کردیم و گفتیم که شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به چه صورت است. بنابراین چه ارزش خانه 400هزار دلار باشد و چه 75هزار دلار، در هر صورت شخص اقامت ترکیه را دریافت خواهد کرد. با این تفاوت که در مورد اول، فرد اقامت دائمی ترکیه را اخذ می‌کند و در مورد دوم، اقامت توریستی (یکساله) برای متقاضی حاصل می‌شود. به همین خاطر، در ادامه می‌خواهیم به این بپردازیم که فرایند مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه به چه صورت است و با این روش، چگونه می‌توان اقامت ترکیه را به‌دست آورد.

در صورتی که والدین اقامت موقت یا دائم ترکیه را داشته باشند، فرزند آن ها نیز بعد از تولد در این کشور، همان اقامت را خواهد داشت. مهاجرت به ترکیه از طریق کار یکی از بهترین روش های دریافت اقامت است. به منظور اخذ مجوز کار، ابتدا نیاز به یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه ای است. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک است و مشاغلی که به زبان انگلیسی باشند بسیار محدود هستند.

متقاضیان می توانند بسته به وضعیت خود روش های مختلفی را برای مهاجرت به ترکیه انتحاب کرده و پس از آن اقدام به دریافت اقامت دائم و تابعیت این کشور نمایند. هر کدام از این روش ها شرایط مخصوص به خود را دارند که در طول این مقاله به آن ها اشاره شد. در این روش اگر متقاضی بتواند با مبلغی به میزان 250 هزار دلار اقدام به خرید ملک در این کشور کند، پس از 6 ماه، پاسپورت این کشور را می تواند اقامت کشور ترکیه را اخذ نماید.

مهاجرت از طریق خرید ملک و خانه به ترکیه

شرایط افراد با همدیگر متفاوت است اما باید بدانید که شرایط زندگی در اروپا بهتر از ترکیه است اما ترکیه می تواند سکویی برای پرتاب به آمریکا و اروپا باشد. به عنوان یکی از شرایط مهم برای مهاجرت می‌توان به تمکن مالی یا مجله خبری مهاجرت سرمایه کافی اشاره کرد. در صورتی که فرد یک شغل با درآمد مناسب پیدا کند به ارائه گواهی برای تمکین مالی نیاز ندارد. ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت.

سلام و عرض ادب از آنجایی که که کشور ترکیه برای اعطای اقامت از طریق تولد از قانون خون پیروی می کند، این امکان برای شما وجود ندارد. با سلام و عرض ادب بله اگر بعد از تحصیل در این کشور کار پیدا کنید منجر به اقامت دائم شما خواهد شد . کشورهایی که خاک را معیار قرار می‌دهند، به فردی که در خاک این کشورها متولد شده باشد فارغ از تابعیت والدین، تابعیت کشور را می‌دهند برای مثال کشور آمریکا از این دسته کشورها محسوب می‌شود. در مقابل، معیار تابعیت فرزند متولد شده در کشورهایی که اصل را روی خون می‌گذارند تابعیت والدین است و ترکیه از جمله این کشورها محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، تولد فرزند در خاک ترکیه به خودی خود منجر به دریافت تابعیت این کشور نمی‌شود. افراد تا سه سال اجازه ندارند خانه‌ای را که به منظور دریافت حق شهروندی خریداری کرده‌اند، به‌فروش برسانند.

خرید ملک با ارزش 250 هزار دلار امریکا

هم اکنون بیش از 31 هزار دانشجو در این دانشگاه در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می باشند. این کشور با دارا بودن طبیعتی زیبا و همچنین اقتصاد رو به پیشرفت، متقاضیان قابل توجهی برای مهاجرت دارد. در این مطلب ما می خواهیم به نحوه ورود و اقامت بلند مدت شما در ترکیه صحبت کنیم. خیر، نیازی به خرید ملک نیست و شما به طور مستقم می‌توانید در کانادا سرمایه گذاری کنید بجای خرید ملک ترکیه. بله دوست عزیز با خرید ملک با این قسمت میتوانید اقامت ترکیه را کسب نمایید .

اما در هر صورت اگر بخواهند مهاجرت تحصیلی یا کاری داشته باشند می‌توانند پس از اخذ پذیرش و پیدا کردن کار اقدام به درخواست برای ویزای تحصیلی و کاری نمایند که این کار یکی از راههای مهاجرت به ترکیه می باشد. با ویزای توریستی هم میتوانید به ترکیه آمده و در آنجا پذیرش تحصیلی دریافت کنید و به تحصیل بپردازید و اقامت تحصیلی بگیرید. یا برای مجوز کار اقدام کرده و پس از اخذ مجوز کار در ترکیه، به دنبال کار باشید و کار پیدا کنید و اقامت کاری ترکیه را دریافت نمایید. برای مهاجرت ترکیه از روش سرمایه گذاری هم می توانید با ویزای توریستی وارد شده و ملک مورد نظر را ببینید و اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

راهنمای خرید ملک در ترکیه در سال 2022

ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد، چرا که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است. این کشور از شمال با دریای سیاه، در شمال شرقی با جورجیا و ارمنستان،‌ از شرق با جمهوری آذربایجان و ایران، از جنوب شرقی با عراق و سوریه،‌ در جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و در شمال توسط یونان و بلغارستان محدود می شود. ازمیر به عنوان عروس شهرهای ترکیه و سومین شهر بزرگ ترکیه، با طبیعت بی نظیر و دریای فیروزه ای به همراه شادترین مردم و اروپایی ترین شهر ترکیه به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت به ترکیه مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. نکته مهم تر از بقیه دانش زبان ترکی متقاضیان است؛ کارفرمایان ترک اغلب افرادی را استخدام می کنند که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان ترکی هم تسلط خوبی داشته باشند.

خیر، در ترکیه دانشگاه های انگلیسی زیان نیز وجود دارند که دانشجویان خارجی با داشتن مهارت زبان انگلیسی و مدرک زبان معتبر مانند آیلتس با نمره ی قابل قبول، می توانند در این دانشگاه ها به زبان انگلیسی تحصیل کنند. پس از ارائه ی مدارک فوق توسط متقاضی ویزای تحصیلی پس از 15 روز کاری صادر خواهد شد. معایب نام برده ممکن است شرایط مهاجرت به ترکیه را کمی برای شما سخت کند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم در ابتدای کار خود را برای موارد نام برده آماده کنید تا بتوانید آن ها را پشت سر بگذارید. مهاجرت از طریق سرمایهگذاری آسانترین و سریعترین روش مهاجرت به ترکیه است. به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه برای خارجی‌ها بین ۲۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار امریکا در سال متغیر است.

برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، می‌توانید مقاله همه‌چیز درباره خرید خانه در ترکیه را مطالعه کنید. ضمنا از آنجا که اقامت در ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور مزایای گوناگونی دارند، ما ریزبه‌ریز این ویژگی‌ها را در مقاله مزایای اقامت ترکیه گردآوری کرده‌ایم. می‌توان گفت نرخ بیکاری در کشور ترکیه مهم‌ترین مسئله‌ای است که افراد علاقه‌مند پیش از هرگونه اقدام باید آن را بررسی کنند. این نرخ در کشور ترکیه پس از شیوع کرونا در سال 2019 افزایش سه درصدی داشته است و به 12.9 درصد در سال 2021 رسیده است. این آمار کمی برای داوطلبان ویزای کاری ترکیه گران کننده است، زیرا حدود پنج درصد از میانگین کشورهای اروپایی بیشتر می‌باشد.

  • • هزینه های قابل قبول برای قبض ها، مواد غذایی و آب و برق (کمتر از کشورهای اروپایی).
  • مدارس و دانشگاه های غیردولتی در ترکیه اغلب از نظر هزینه کمی گران هستند.
  • اخیرا شرایط دریافت ویزای توریستی ترکیه بسیار سخت و پیچیده شده است؛ اما هنوز ما می توانیم برای شما اقامت ترکیه را دریافت نماییم.