روش های مهاجرت به ترکیه اخد شهروندی با ملک پذیرش دانشگاههای معتبر بین المللی ترکیه-کمک مهاجرت

ضمن اینکه لزومی به اجاره دفتر کار جداگانه هم نیست و افراد می‌توانند برای شرکت خود، دفتر کار خانگی اجاره کنند. همچنین در صورتی که متقاضی دریافت کار، از داخل ترکیه درخواستش را ثبت کرده باشد، می‌تواند پرونده خود را از دفتر مرکزی MLSS در آنکارا پیگیری کند. گفتنی است که این شخص حداکثر تا 30 روز پس از زمان صدور مجوزش فرصت دارد برای اقامت در ترکیه درخواست‌نامه تنظیم کند. زیرا افراد اجازه کار کردن در ترکیه ندارند، مگر اینکه مجوز کار و اجازه اقامت خود را اخذ کرده باشند.

به همین دلیل است که این افراد به کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو هستند پناه می برند. با توجه به قوانین کنوانسیون ژنو، کشور مورد نظر باید حداقل امکانات مورد نیاز زندگی را برای افراد پناهجو فراهم آورد تا در امان باشند. اما کشور ترکیه در قبال پناهجویان وظیفه حمایت موقت را دارد و بعد از مدتی به کشور دیگری هدایت می شوند. در صورتی که به دولت ثابت شود ازدواج طرفین برای کسب اقامت ترکیه است، جرم به حساب می آید و می تواند منجر به زندانی شدن و جریمه های سنگین مالی شود. در ابتدا برای فرد متقاضی اقامتی بین 3 تا 5 سال صادر می شود و در صورت تداوم ازدواج می تواند منجر به تابعیت ترکیه شود. اما در صورتی که والدین اقامت کشور ترکیه را قبل از تولد فرزند دریافت کرده باشند، یا از طریق ازدواج، اقامت موقت ترکیه را دریافت کرده باشند، وقتی فرزندشان متولد شود می توانند اقامت ترکیه را به سادگی برای او نیز دریافت کنند.

  • ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوید.
  • ترکیه در حال حاضر به یکی از کشور های پر طرفدار برای متقاضیان ایرانی تبدیل شده است.
  • همچنین در صورتی که در طول اقامت خود در این کشور بچه‌‌دار شوید، فرزند شما نیز اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت می‌کند.
  • برای متقاضیانی که هزینه آنها در طول درمان بر عهده مؤسسات و سازمانهای دولتی ذیربط باشد، شرط بیمه درمانی معتبر الزامی نیست.
  • اگر وضعیت شما اینطور است، می توانید منتظر باشید تا متخصص مهاجرت در پایان مصاحبه تصمیم بگیرد که برای چه مدت به شما اجازه اقامت بدهد.
تمامی مسافرانی که نیاز به درخواست ویزا ترکیه دارند، ملزم به داشتن پوشش مناسب بیمه مسافرتی در ترکیه هستند. دفاتر Göç İdaresi Genel Müdürlüğü (مدیر کل مدیریت مهاجرت) در مراکز شهرهای استانی که همنام استان هستند، مانند ازمیر و آنتالیا دارای یک vezne (صندوق) هستند که توسط اداره مالیات اداره می شود. اما دفاتر شعبه‌ای مانند آن‌هایی که در نواحی مختلف استانبول هستند، یا در شهرهایی که جمعیت خارجی زیادی دارند، ممکن است نداشته باشند. در این موارد، شما باید به ساختمان دیگری، در جایی دیگر در شهر بروید و هزینه ها را در آنجا بپردازید.

اما بسیار روش های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که شرایط و قوانین برای هر کدام از انها می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با خرید خانه به قیمت 50 هزار دلار در شهر های کوچک یا 75 هزار دلار در شهر های بزرگ اقامت این کشور را دریافت کنید. همچنین با خرید یک یا چند ملک، مجموعا به ارزش 400 هزار دلار، امکان کسب شهروندی و اخذ پاسپورت این کشور را بدست می اورید. دقت داشته باشید که، این ملک باید از یک شهروند ترک خریداری شده باشد و قبلا با ان شهروندی اخذ نشده باشد. همچنین شما قادر نخواهید بود تا 3 سال اقدام به فروش ملک خریداری شده کنید. از روش های مرسوم دیگر تحصیل در ترکیه است که علاقه مندان زیادی دارد.

از طریق ثبت شرکت در ترکیه چگونه می توان اقامت گرفت؟

پس از دریافت این مدرک شما مجوز اقدام به دریافت ویزای تحصیلی را دریافت می‌کنید. کشور ترکیه به لطف وضعیت جغرافیای عالی دارای مناطق دیدنی بسیار و انواع گونه‌های زیست محیطی می‌باشد. این کشور دارای مجله خبری مهاجرت انواع مناطق طبیعی زیبا مانند سواحل دیدنی و آبشارهای آرامش‌بخش می‌باشد. ترکیه به دلیل سرمایه‌گذاری بر مناطق دیدنی خود در چندین سال اخیر توانسته به یکی از کشور‌های محبوب برای گردشگران تبدیل شود.

استانبول شهر قدیمی دیواری استانبول در شبه جزیره ای مثلثی بین اروپا و آسیا قرار دارد. گاهی اوقات به عنوان یک پل، گاهی به عنوان یک مانع، استانبول بیش از 2500 سال است که بین جهش های متضاد دین، فرهنگ و قدرت شاهنشاهی ایستاده است. راه های زیادی برای به دست آوردن هزینه های ترکیه هست که اگر با ما همراه باشید برای رسیدن به این مسیرها شما را راهنمایی می کنیم.

با گذشت زمان و در دهه گذشته دولت کشور ترکیه بر آن شده است که تغییرات لازم را در سیستم درمانی خود به وجود بیاورد. این کشور با سرمایه‌گذاری حدود 120 میلیارد دلار در این زمینه توانست تا نواقص بزرگش را پوشش دهد و روند رو به رشدی را پیش بگیرد. دولت کشور ترکیه در کنار تلاش برای تقویت سیستم درمانی خود سعی داشته تا حد امکان هزینه‌های پرداختی توسط خود شهروندان را کاهش دهد. به عبارت دیگر امروز درصد زیادی از هزینه‌های درمان توسط بیمه و دولت این کشور پوشش داده می‌شود. دانشگاه بیلکنت یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه برای دانشجویانی است که به دنبال دوره‌های تحصیلی زبان انگلیسی هستند. این دانشگاه دارای رتبه 121 در آسیا می‌باشد، که با تعداد 10 هزار دانشجو از کوچک‌ترین دانشگاه‌های ترکیه نیز می‌باشد.

در این مرحله باید از طریق شیوه ای که برای مهاجرت ترکیه انتخاب کرده اید در سایت وزارت کشور ترکیه فرم درخواست را تکمیل کرده و مشخصاتی نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام والدین، ملیت و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. سپس از طریق سایت “سامانه ثبت درخواست ملاقات” اداره کل مدیریت مهاجرت اقدام به اخذ نوبت ملاقات کرده و در نهایت ادرس نزدیکترین دفتر DGMM برای شما ارسال می شود. همچنین لیست مدارک مورد نیاز، تاریخ قرار ملاقات و هزینه درخواست به اطلاع شما خواهد رسید. دانشجویانی که در دانشگاه‌های ترکیه تحصیل می‌کنند می‌توانند اقامت موقت این کشور را دریافت کنند. برای دریافت این نوع اقامت دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور ضروری است.

کشور ترکیه از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار است زیرا دو دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. داشگاه بیلکنت که دارای وسیع ترین کنابخانه آکادمیک ترکیه است در سال 1984 به عنوان اولین دانشگاه خصوصی ترکیه، در شهر آنکارا تاسیس شد. از مزیت های دانشگاه بیلکنت ترکیه، عدم نیاز ارائه مدرک زیان انگلیسی می باشد. این دانشگاه به دانشجویان اجازه می دهد که ابتدا وارد این دانشگاه شوند و با استفاده از دوره زبان آموزشی که توسط دانشگاه ارائه می شود، شرایط اقامت در ترکیه را کسب نمایند. شخصی که فرد متقاضی می خواهد با او ازدواج کند، باید حتما پاسپورت ترکیه یا اقامت دائم داشته باشد تا به او هم اقامت دائم ترکیه تعلق بگیرد.

سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه