روش های مهاجرت به ترکیه اخد شهروندی با ملک پذیرش دانشگاههای معتبر بین المللی ترکیه-کمک مهاجرت

از متقاضیانی که هزینه آنها در مدت اقامت در کشور ترکیه بر عهده سازمانهای دولتی است، مدارک تأییدی برای اظهار درآمد درخواست نخواهد شد. کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند. جالب است بدانید نرخ بیکاری کشور ترکیه در حدود ۱۱ درصد است و این عدد در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان و اتریش که زیر 5 درصد آمار بیکاری دارند نشان از وضعیت نامساعد اشتغال در این کشور دارد. به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. در نمودار زیر نیز می توانید روند تغییرات نرخ بیکاری در ترکیه در سال های اخیر را مشاهده نمایید. شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعاتی در خصوص نحوه کسب انواع ویزای ورود به کشور ترکیه را به دست آورید.

مهاجرت تحصیلی به ترکیه چگونه انجام می شود؟

برای این موضوع لازم است که آنها نمرات و سابقه تحصیلی بسیار خوبی داشته باشند. همچنین تسلط به زبان ترکی برای دریافت بورس‌های تحصیلی در ترکیه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چنان‌که در طول مطلب گفتیم، مهاجرت به ترکیه با هزینه‌هایی نظیر خرید ملک، استفاده از سوخت و… برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره هزینه مهاجرت به ترکیه، می‌توانید مقاله را مطالعه کنید. همچنین در این روش مهاجرتی، اقداماتی چون نوترکردن و ثبت محضری اسناد نیز هزینه‌هایی را به‌دنبال دارد. ضمنا مالیات بر ارزش افزوده، هزینه خرید امتیاز انشعابات آب‌وبرق، اخذ بیمه زلزله و…

در واقع افراد با سرمایه گذاری در این کشور علاوه بر دریافت اقامت دائم، می توانند به سود خوبی برسند. راه های مختلفی برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به خرید اوراق بهادار، خرید سهام شرکت های بزرگ، خرید ملک و سرمایه گذاری در بانک های ترکیه ای اشاره کرد. به عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه، باید هزینه زندگی در ترکیه را هم در نظر بگیرید.

  • طوری که می‌توان گفت در یکی از مرکزی‌ترین مناطق دنیا واقع شده و رابط میان شرق و غرب است.
  • دولت کشور ترکیه در کنار تلاش برای تقویت سیستم درمانی خود سعی داشته تا حد امکان هزینه‌های پرداختی توسط خود شهروندان را کاهش دهد.
  • ضمن اینکه برای پیشنهادات دیگر باید شرایطی از قبیل سن، تحصیلات، مدرک‌زبان، سرمایه و سابرگگیر موارد شما را بدانیم تا بتوانیم گزینه‌های مطلوبی را به شما پیشنهاد نماییم.
  • زیرا از جمله مدارکی که باید به‌هنگام ثبت شرکت در ترکیه ارائه شود، تعیین آدرس دفتر مجموعه است.

متقاضی موظف است که آدرس محل سکونت و اطلاعات ارتباطی خود در ترکیه را به طور صحیح و کامل اطلاع دهد. در صورتی که متقاضی آدرس خود را در مدت مجوز اقامت تغییر دهد، می بایست ظرف 20 روز کاری با ارائه مدارک لازم به ریاست مدیریت مهاجرت استانی و ریاست ثبت احوال و امور شهروندی استان اطلاع دهد. متقاضی می بایست گواهی تحصیلی را از آموزشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشد مجله خبری مهاجرت تهیه و ارائه نماید. دقت شود که دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان ثبت نام می کنند باید با ویزای مناسب برای تحصیل وارد ترکیه شوند تا بتوانند برای اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنند. اتباع خارجی که شرایط اقامت در این کشور را دارند، نیز می‌توانند کیملیک را دریافت کنند. کیملیک تا قبل از ۱۵ سالگی دارای عکس نیست و هر ۱۰ سال یکبار نیز تمدید می‌شود.

با اینکه تاریخ تاسیس شهر مشخص نیست، شواهد باستان شناسی نشان می دهد که سکونت در این منطقه حداقل از عصر حجر آغاز شده است. با ثبت شرکت در ترکیه می‌توانید به نوعی به عرصه تجارت بین‌المللی وارد شوید که در نگاه اول موضوع مهمی به نظر می‌رسد. به غیر از پیشرفت‌های اقتصادی و تجاری کشور ترکیه که انگیزه‌های خوبی برای راه‌اندازی شرکت در این کشور هستند، مکان جغرافیایی ترکیه نیز فرصتی خوب برای تجارت ایجاد کرده است. در این مقاله تلاش کردیم موضوع مهاجرت به ترکیه را به‌صورت کامل بررسی کنیم و با نگاهی ریزبینانه، تک‌به‌تک روش های مهاجرتی به ترکیه را موشکافی کنیم. به همین خاطر ابتدا موضوع مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت را پیش کشیدیم تا پس از صحبت‌کردن در خصوص درستی یا نادرستی آن، شیوه‌های مهاجرتی ترکیه را موردبحث قرار دهیم. در ادامه، برخی از شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را ذکر می‌کنیم.

راهنمای مهاجرت به ترکیه