روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس-کمک مهاجرت

همانطور که پیشتر نیز خدمت شما عزیزان بیان شد، افرادی که بتوانند به میزان 400 هزار دلار در کشور ترکیه خرید ملک کنند می‌توانند پس از ۶ ماه، پاسپورت ترکیه را اخذ نمایند. مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت و تابعیت این کشور، راه های اقامت در ترکیه و شرایط مهاجرت به ترکیه را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. همانطور که گفته شد یکی از روش هایی که بسیار سریع منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه می گردد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می باشد. البته قابل ذکر است زمانی که ارزش ملک خریداری شده حداقل برابر با ۲۵۰ هزار دلار باشد منجر به تابعیت خواهد شد. با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل یا موسسه مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید. موسسه ملک پور با تکیه بر دانش مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد.

بیمه و خدمات درمانی کشور ترکیه

همچنین در صورتی که در طول اقامت خود در این کشور بچه‌‌دار شوید، فرزند شما نیز اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت می‌کند. برای مثال در صورتی که ایده استارت‌آپ مناسبی داشته باشید، با اجرایی کردن آن در کشور ترکیه می‌توانید اقامت موقت و دائم این کشور را به دست بیاورید. این روش به ویژه برای فعالان اقتصادی و کسب و کارهایی که به عرضه محصولات ایرانی در کشورهای اروپایی و خود ترکیه می‌پردازند مناسب است.

انواع ویزاهای خاص برای مهاجرت به ترکیه

مدارس و دانشگاه های غیردولتی در ترکیه اغلب از نظر هزینه کمی گران هستند. اما امکانات یادگیری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند و هزینه‌ها طبق اندازه کلاس‌ها، امکانات درجه یک و فوق‌برنامه اخذ می‌شوند. زبان رسمی ترکیه، ترکی استانبولی است که در گذشته با خط عربی (عثمانی) نوشته می‌شد و پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، و تشکیل جمهوری ترکیه توسط آتاتورک در سال ۱۹۲۳ با خط لاتین نوشته می‌شود. این مجموعه هیچگونه فعالیت تجاری ندارد و صرفا یک مجله اینترنتی می باشد. پیشنهادها و انتقادهای خودتان را درباره مطالب داخل سایت با ما در میان بگذارید. مهاجران می توانند برای پیدا کردن کار در ترکیه از طریق شبکه های اجتماعی مثل کانال های تلگرامی یا linkedin اقدام کنند.

  • ضمنا ذکر این نکته نیز ضروری است که فرهنگ غذایی مردم ایران و ترکیه تا حد زیادی مشابه یکدیگر است.
  • حال اگر بتوانید به مدت ۵ سال و به طور بی وقفه در خانه‌ی خود زندگی کنید، می‌توانید مراحل دریافت اقامت دائم را استارت بزنید.
  • میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی یا انگلیسی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند.
  • همچنین از مشاغل و حرفه های مورد نیاز کشور ترکیه می توان به مهندس کامپیوتر و ITو کارشناس مسائل اقتصادی اشاره کرد.
  • متقاضیانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه داشته باشند نیز لازم است در آزمون SAT شرکت کرده و نمرات قبولی دریافت کنند.
  • اگر با فردی که اقامت دائم یا تابعیت ترکیه را دارد، ازدواج کنید، بعد از ۳ تا ۵ سال می‌توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید.
در ويزاي كار تركيه، ابتدا به فرد یک اقامت یک ساله تعلق می گیرد و سپس در صورت تائید کارفرما و ادامه همکاری، می توان مدت اقامت را نیز تمدید کرد. نرخ بیکاری در ترکیه حدود 11 درصد است، در حالی که در کشور های اروپایی همچون آلمان و اتریش این عدد زیر 5 می باشد. از این رو می توان نتیجه گرفت که شرایط کاری در این کشور وضعیت مساعدی ندارد. به همین دلیل به دانشجویان لیسانس حین تحصیل، کار مجله خبری مهاجرت دانشجویی اعطا نمی شود و تنها دانشجویان فوق لیسانس و دکتری می توانند به عنوان پاره وقت مشغول به کار شوند. کشور ترکیه قوانین خاصی نسبت به اقامت از طریق تولد دارد و از اصل خون پیروی می کند، این بدین معنا است که تولد در خاک ترکیه برای افرادی که ترکیه ای نیستند، منجر به اخذ اقامت و تابعیت نمی شود. تنها در صورتی منجر به تابعیت می شود که یکی از والدین فرزند شهروند ترکیه باشند.

قدمت این شهر حدود 2500 سال می باشد که در اکثر این سال ها جزو پیشرفته ترین شهرهای دنیا بوده است. این شهر دارای قسمت های اروپایی و آسیایی می باشد که بخش اروپایی آن محبوبیت بیشتری بین مردم دارد. متقاضی باید اسنادی برای اثبات اقامت در ترکیه داشته باشد؛ این مدارک از روش‌های زیر به دست میایند. ارزش خانه خریداری‌شده یا مجموع ارزش خانه‌های خریداری شده فرد در ترکیه، باید بالاتر از 400هزار دلار باشد. چرا که در حال‌حاضر، اکثر موقعیت‌های شغلی ترکیه به شهروندان این سرزمین اختصاص دارد و زمینه‌های کاری باقی‌مانده، اکثرا تخصصی هستند و به دانش و تجربه بالایی نیاز دارند.

بلکه نتیجه آن دریافت اقامت توریستی ترکیه است که یک سال دوام دارد و تمدیدپذیر است. به این صورت که پس از پایان سال، فرد می‌تواند درخواست تمدید اقامت بدهد و مدت‌زمان حضورش در ترکیه را برای یک سال دیگر تمدید کند. خرید ملک برای سرمایه‌گذاران همواره از محبوبیت خاصی برخودار بوده است. دریافت ویزای ترکیه با این روش نیاز به خرید ملک با حداقل 250 هزار دلار دارد. این مبلغ یکی از کم‌ترین هزینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی می‌باشد. دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکیه نیازمند یک سری مشخصات و مدارکی می‌باشد.

البته همان‌طور که پیش از این گفتیم، افراد برای هرگونه فعالیت تجاری در این سرزمین (حتی برای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری و افتتاح سالن آرایشی)، باید شرکت خود را ثبت کنند. با این حال، یکی از مزایای ثبت شرکت در ترکیه این است که افراد خارجی می‌توانند شرکتشان را به‌صورت مستقل ثبت کنند. بیمه درمانی خصوصی که برای افراد خارجی اجباری است، بین 500 تا 1.750 لیر متغیر است، لیست قیمت دقیق در زیر آمده است. در صورت تایید اجازه اقامت، هزینه یک ساله و هزینه کارت به حداکثر 1.250 لیر افزایش می یابد. یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مهاجران سیستم درمانی و هزینه درمان در کشورهای مقصد است.